Probleem siduriga 200tdi.

Kui on mured 1989-1998a. toodetud Discovery-ga

Moderaatorid: inseneer, landy

Kasutaja avatar
Kult
MT-rehvid ja muda!
Postitusi: 164
Liitunud: R Juul 08, 2011 19:12
Asukoht: Roela, L-Viru. Tagasi Eestis.

Probleem siduriga 200tdi.

Postitus Postitas Kult »

Probleem siis jargmine, sidur votab liiga alt ja on juba nii hulluks lainud et tagurpidi kaiku ei kannata sisse panna kui mootor kaib. Sidur ei libise voi muid korvalnahte pole.
Oli paistab ka piisavalt olevat. Sidur ei vaju pohja, lihtsalt votab vaga pohjast.
Tegin yhe pildi ka ja tundub et keegi on midagi leiutanud seal, kas on kuidagi seotud siduriga et see polt seal ees on. Mida kontrollida?
Pilt

Leidsin netist sellise jutu, on kellegil kogemusi selle jublakaga.
http://www.landroverclub.net/Club/HTML/ ... damper.htm
Kasutaja avatar
landy
Site Admin
Site Admin
Postitusi: 10303
Liitunud: R Juul 01, 2005 17:31
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas landy »

Peasilinder hakkab äkki otsa saama...
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
-----------------------------------
SERIES II A 109"( '70 )-"Tindiplekk" / LR90 ( '88 )- "Inetu Pardipoeg" + palju unistusi
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!
Kasutaja avatar
Kult
MT-rehvid ja muda!
Postitusi: 164
Liitunud: R Juul 08, 2011 19:12
Asukoht: Roela, L-Viru. Tagasi Eestis.

Postitus Postitas Kult »

Kas voi kuidas on seda peasilindrit voimalik kontrollida?
LR90
ELRK liige
ELRK liige
Postitusi: 575
Liitunud: L Juul 02, 2005 10:52

Postitus Postitas LR90 »

Kas pedaali vabakäik suur ei ole,
kas pedaali puksid kulunud ei ole?
Kasutaja avatar
Kult
MT-rehvid ja muda!
Postitusi: 164
Liitunud: R Juul 08, 2011 19:12
Asukoht: Roela, L-Viru. Tagasi Eestis.

Postitus Postitas Kult »

Uurisin pedaali, paistis koik ok olevat. Motlesin et ohutan siis natuke, keerasin nipli lahti ja parast paari pumpa kinni tagasi ja nyyd laheb pedaal pohja ilma vastu survetta kui vajutada.
Mystikaks on minu jaoks see et olitopsikus on tase sama, pole vahenenud tilkagi, kas on voimalik et seal on mingi tropp ees. Keerasin ka sellest topsikust valja tuleva toru lahti ja oli sealt jooksma ei hakkanud, midagi tuli kui pedaali vajutada aga olitase on ikka sama. Kas ainuke variant on see kobakas sealt lahti kruttida ja siis uurida/puurida voi on kellelgi kogemusi sellise veaga ja on lihtsam lahendus???

Seda ka et kuskil ei paista midagi lekkivat.
LR90
ELRK liige
ELRK liige
Postitusi: 575
Liitunud: L Juul 02, 2005 10:52

Postitus Postitas LR90 »

Siduri peapump maha ja lahti, s..t välja ja uus rem. komplekt sisse.
Võib olla et topsik on kõntsa nii täis et õli ei jookse silindrisse.
Viimati muutis LR90, K Veebr 27, 2013 16:14, muudetud 1 kord kokku.
Kasutaja avatar
duud
Land Rover-mu ainus armastus!
Postitusi: 1023
Liitunud: N Veebr 24, 2011 16:32
Asukoht: Tallinn, Hiiu, Garaaz 55510064
Kontakt:

Postitus Postitas duud »

puhu korraliku koguse õliga läbi...ehk siis dot4 - 2 litra ja hakka aga pumpama...

enne tee ülemine paak täiesti kuivaks...sealt põhjast saad korralikud klombid...kui ülevalt puhas pane uus vedelik sisse ja alla tuulutus-nippli-otsa voolik ning hakka aga pumpama...enne kui pumpad peab üleval puhas õli sees olema.<-lajatad mudu õhku täis...
voolik peab läbipaistev olema, siis näed millal nippel kinni keerata, et ei jookseks\imeks see sitta sisse tagasi...ja pumpad ja pumpad ja pumpad ja pumpad ja pumpad kuni allolevasse pudelisse hakkab tulema lõpuks puhast õli. vahepeal tõenäoliselt pead käega pedaali tõstma ja ootama 10 sec aga kannatad ära... <- eelnev pumpanime, et puhas vedelik ja õhk välja saada võttis mul 4h aega...õlu oli ka abiks aga üks korralik "nuss" on see. pluss pane allolles kaitseprillid ette, dot4 on päris karm asi!
kui see ei aita ja puhast vedelikku tuleb juba, vaheta alul alumine töösilinder välja ning kui see ka ei aita, vaheta peasilinder koos torudega välja...rahaliselt on see järjekord odavaim ning kindlaim...

http://www.youtube.com/watch?v=QK8mJJJvaes

PS: see on kahe mehe töö...üks "pumpab" ja teine võtab vastu..... :twisted:
Kasutaja avatar
duud
Land Rover-mu ainus armastus!
Postitusi: 1023
Liitunud: N Veebr 24, 2011 16:32
Asukoht: Tallinn, Hiiu, Garaaz 55510064
Kontakt:

Postitus Postitas duud »

utkinil peaks olema remondi koplekte kah...laos...roosas kastis...
LR90
ELRK liige
ELRK liige
Postitusi: 575
Liitunud: L Juul 02, 2005 10:52

Postitus Postitas LR90 »

duud kirjutas:utkinil peaks olema remondi koplekte kah...laos...roosas kastis...
Kui Sa pole veel aru saanud siis "kult" asub Emamaal :)
Kasutaja avatar
Kult
MT-rehvid ja muda!
Postitusi: 164
Liitunud: R Juul 08, 2011 19:12
Asukoht: Roela, L-Viru. Tagasi Eestis.

Postitus Postitas Kult »

Pikalt sai jamatud sellega aga korda ei saanud. Lammutasin laiali silindri ja puhastasin nii palju kui sain(parast suutsin kogu puhastusvedeliku heleda uue vaiba peake ymber ajada) panin alguses kokku tagasi nii nagu oli, aga kolb(voi mis iganes ta on) ei pumpa oli torust valja. Siis kui kolb valja tommata(taitsa kyljest ara) siis jookseb oli topsikust silindrisse kyll, aga nii kui tagasi panna siis ei toimu midagi. Ostsin yhe remont komplekti ka ja panin uued tihendid kylge aaga mitte mingit muutust, liiguta palju tahad kolbi aga oli ei liigu kuhugile. Momendil on seis selline et ei oska midagi rohkemat valja moelda mida voi kuidas, tundub vaga lihtne systeem olevat aga ei toimi raibe.
Kas oskab keegi ara seletada kuidas see oli liikumine seal toimib?
Kasutaja avatar
duud
Land Rover-mu ainus armastus!
Postitusi: 1023
Liitunud: N Veebr 24, 2011 16:32
Asukoht: Tallinn, Hiiu, Garaaz 55510064
Kontakt:

Postitus Postitas duud »

Kult kirjutas:Pikalt sai jamatud sellega aga korda ei saanud. Lammutasin laiali silindri ja puhastasin nii palju kui sain(parast suutsin kogu puhastusvedeliku heleda uue vaiba peake ymber ajada) panin alguses kokku tagasi nii nagu oli, aga kolb(voi mis iganes ta on) ei pumpa oli torust valja. Siis kui kolb valja tommata(taitsa kyljest ara) siis jookseb oli topsikust silindrisse kyll, aga nii kui tagasi panna siis ei toimu midagi. Ostsin yhe remont komplekti ka ja panin uued tihendid kylge aaga mitte mingit muutust, liiguta palju tahad kolbi aga oli ei liigu kuhugile. Momendil on seis selline et ei oska midagi rohkemat valja moelda mida voi kuidas, tundub vaga lihtne systeem olevat aga ei toimi raibe.
Kas oskab keegi ara seletada kuidas see oli liikumine seal toimib?
ma ju kribasin mida tee...teed nii siis varsti töötab, varem või hiljem.
LR90 kirjutas:
duud kirjutas:utkinil peaks olema remondi koplekte kah...laos...roosas kastis...
Kui Sa pole veel aru saanud siis "kult" asub Emamaal :)
nojah nagu noh.... :P
Kasutaja avatar
Kult
MT-rehvid ja muda!
Postitusi: 164
Liitunud: R Juul 08, 2011 19:12
Asukoht: Roela, L-Viru. Tagasi Eestis.

Postitus Postitas Kult »

duud kirjutas:
ma ju kribasin mida tee...teed nii siis varsti töötab, varem või hiljem.
Lugesin mitu korda koik labi mis kirja pandud aga ei uskunud et see nii hull jebimine on, mis siis ikka jalle pumpama.
Kasutaja avatar
duud
Land Rover-mu ainus armastus!
Postitusi: 1023
Liitunud: N Veebr 24, 2011 16:32
Asukoht: Tallinn, Hiiu, Garaaz 55510064
Kontakt:

Postitus Postitas duud »

Kult kirjutas:
duud kirjutas:
ma ju kribasin mida tee...teed nii siis varsti töötab, varem või hiljem.
Lugesin mitu korda koik labi mis kirja pandud aga ei uskunud et see nii hull jebimine on, mis siis ikka jalle pumpama.
eriti pidasin silmas seda järjekorda... kui see ei aita ja puhast vedelikku tuleb juba, vaheta alul alumine töösilinder välja ning kui see ka ei aita, vaheta peasilinder koos torudega välja...rahaliselt on see järjekord odavaim ning kindlaim..
Kasutaja avatar
Kult
MT-rehvid ja muda!
Postitusi: 164
Liitunud: R Juul 08, 2011 19:12
Asukoht: Roela, L-Viru. Tagasi Eestis.

Postitus Postitas Kult »

Ma ei viitsinud 4 tundi pumbata ja ostsin ohutusabi mis tootab rehviventiilist http://www.screwfix.com/product/jsp/zoo ... pany=ae235
Algus oli palju lubav, max 20 sekundiga lasi selle pudeli sealt labi ja mulle tuli ka parajalt alguse. Yhendasin lahti ja tavakork peale tagasi ja esimene vajutus oli siduril paljulubav, surve oli nagu peab olema, aga see oli ka koik peale seda oli jalle ilma survetta ja nyyd vottis kauem ka et pedaal yles tuleks. Kordasin ohutusprotsessi mitu korda, lasin ohku/oli valja nii ylevalt toru vahelt kui alt niplist aga ei midagi.
Kas on toenaoline et ylemine silinder on tuksis ja ei pea lihtsalt ja uutest tihenditest pole ka miskit tolku.

Seda ka et peasilindri otsast, ehk siis autosalongist ei leki oli, seega peaks nagu tihend ok olema voi kuidas?
totu
Kohe panen 33" rehvid!
Postitusi: 256
Liitunud: L Veebr 10, 2007 18:36
Asukoht: Harjumaa

Postitus Postitas totu »

Kõik asjad tehtud, nüüd on paras aeg peasilindri tõukevarras koomale keerata. Kui mõni "tarkpea" on seda "tuuninud" jääb kolvitihend pealevoolu ava ette. Kui pedaal vabastatud, peab varda ja kolvi vahele lõtk jääma, siis pääseb vedelik paagist kolvi alla ja peaks isejooksuga tuulutusniplisse läbi jooksma. Mingi võimalus võiks ka väsinud leevendi olla (300TDi l on selline membraanikujuline torude vahel, sidurikoja küljes) või originaalist laiem peasilindri tihend.
PS: töörõhku ja lekke puudumist tekitavad erinevad tihendid.
Raud on tore.
Vasta

Mine “Tehnilised küsimused-Discovery I”