Automaat vs manuaal.

Kui on mured 1989-1998a. toodetud Discovery-ga

Moderaatorid: inseneer, landy

Vasta
torque
Ma armastan offroad-i!
Postitusi: 19
Liitunud: E Mär 25, 2013 20:42
Asukoht: tallinn

Automaat vs manuaal.

Postitus Postitas torque »

Tervitused, tahaks teada siis kumb maastikul ja metsas asjalikum, vastupidavam on ning kas maanteel pöörded suht samad nii 100 sõites? Kas autom on palju uimasem kui manuaal? Jutt siis disco 1 al 98a. Tervitades.
58zid
ELRK liige
ELRK liige
Postitusi: 153
Liitunud: L Sept 15, 2007 07:07
Asukoht: tallinn kesktee 10
Kontakt:

Postitus Postitas 58zid »

Mootorite KW erinevad sealt väike erinevus .
Kasutaja avatar
tyyp07
Off-Road entusiast
Off-Road entusiast
Postitusi: 484
Liitunud: L Mär 05, 2011 01:40
Asukoht: Vääna
Kontakt:

Postitus Postitas tyyp07 »

Metsa kohta käib täpselt see ütlus, et "Kellele ema ja kellele tütar" Mõlemal puhul oma head ja vead.
Defender 110, 2000a
Suzuki Samurai 413, 1990.
http://www.rgb.ee
Kert
53449661
Kasutaja avatar
duud
Land Rover-mu ainus armastus!
Postitusi: 1023
Liitunud: N Veebr 24, 2011 16:32
Asukoht: Tallinn, Hiiu, Garaaz 55510064
Kontakt:

Postitus Postitas duud »

isiklik soovitus on manuaal...aga linnas on automaat kindlasti mugavam.
Kasutaja avatar
landy
Site Admin
Site Admin
Postitusi: 10302
Liitunud: R Juul 01, 2005 17:31
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas landy »

Mõlemal juhul tegu töökindlate vanakooli käigukastidega ja kannatavad mõlemad edukalt ka metsas mürmaist ning võistlemistki. Automaadi pihul arvesta ca 1l/100km kohta suurema küstusekuluga. Mõelamal on liiklemisel eeliseid ja puudusi.
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
-----------------------------------
SERIES II A 109"( '70 )-"Tindiplekk" / LR90 ( '88 )- "Inetu Pardipoeg" + palju unistusi
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!
torque
Ma armastan offroad-i!
Postitusi: 19
Liitunud: E Mär 25, 2013 20:42
Asukoht: tallinn

Postitus Postitas torque »

duud kirjutas:isiklik soovitus on manuaal...aga linnas on automaat kindlasti mugavam.
vot selliseid soovitusi ootangi rohkem
torque
Ma armastan offroad-i!
Postitusi: 19
Liitunud: E Mär 25, 2013 20:42
Asukoht: tallinn

Postitus Postitas torque »

landy kirjutas:Mõlemale on liiklemisel eeliseid ja puudusi.

aga mis need eelised ja puudused oleks täpsemalt, kas lihtsalt kütusekulus mugavuses? kas orig sidur peab maastikul ronimisele hästi vastu?
Kasutaja avatar
landy
Site Admin
Site Admin
Postitusi: 10302
Liitunud: R Juul 01, 2005 17:31
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas landy »

torque kirjutas:
landy kirjutas:Mõlemale on liiklemisel eeliseid ja puudusi.

aga mis need eelised ja puudused oleks täpsemalt, kas lihtsalt kütusekulus mugavuses? kas orig sidur peab maastikul ronimisele hästi vastu?
Automaadiga linnas-maantel mugavam ja maastikul võimalik sujuvamalt püsivat kiirendust arendada (pikad mäkkestõusud, vms.)
Samas manuaalkastiga lihtsam end lumest või mudast välja "lammutada" ja kasti sattunud suurem veekogus ei tee sind täiesti liikumivõimetuks. Ka saab manuaalkatiga soovi korral end käima tõmmta lasta.
Sidur kestab kui oskad vasakut jalga taltsutada ja kasutad aeglustit ning siduris korraliku ketast.
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
-----------------------------------
SERIES II A 109"( '70 )-"Tindiplekk" / LR90 ( '88 )- "Inetu Pardipoeg" + palju unistusi
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!
Kasutaja avatar
tyyp07
Off-Road entusiast
Off-Road entusiast
Postitusi: 484
Liitunud: L Mär 05, 2011 01:40
Asukoht: Vääna
Kontakt:

Postitus Postitas tyyp07 »

Kui peaksid juhtumisi siduri hooratast vahetamas hakkama siis pane ikka ühemassiline.
Defender 110, 2000a
Suzuki Samurai 413, 1990.
http://www.rgb.ee
Kert
53449661
Kasutaja avatar
inseneer
Aitab LR varuosadega!
Postitusi: 816
Liitunud: R Mär 02, 2007 10:11
Asukoht: Tallinn, Harjumaa 53408157

Postitus Postitas inseneer »

tyyp07 kirjutas:Kui peaksid juhtumisi siduri hooratast vahetamas hakkama siis pane ikka ühemassiline.
D1 ongi ühemassilise hoorattaga, nii 300tdi kui ka V8 mudelitel.
Kasutatud LR varuosadeks kõik põhimudelid 1956-2012, juppide paigaldus.
53408157
www.imedepold.ee
tmXtreme
Ma armastan offroad-i!
Postitusi: 11
Liitunud: N Mär 31, 2011 23:12
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas tmXtreme »

mul on auto , sqidab enam v2hem D3 reziimis. kickdown mqtettu.manuaaliga ei sqitnud ei saa vqrrelda.
Vasta

Mine “Tehnilised küsimused-Discovery I”