Disco
Kui jutt 300Tdi mootorist ,siis jaha elektroonilise juhtimisega pump.
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
-----------------------------------
SERIES II A 109"( '70 )-"Tindiplekk" / LR90 ( '88 )- "Inetu Pardipoeg" + palju unistusi
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!
-----------------------------------
SERIES II A 109"( '70 )-"Tindiplekk" / LR90 ( '88 )- "Inetu Pardipoeg" + palju unistusi
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!
See on üks vatsupidavaimaid Land Roveri mootoreid (N/A Diisli ja 2,25L vanakooli mootorite järel) Kõige töökindlam ja parim LR turbodiisel mootor.
Kuna see mootor tuli tootmisesse 1994, siis hakkab 20 aastat jookul sõidus olnud mootoritel tekkima eelkõige vanusest ja kulumisest tingitud probleeme. Uuest pest olid üsnagi vea vabad.
Kuna see mootor tuli tootmisesse 1994, siis hakkab 20 aastat jookul sõidus olnud mootoritel tekkima eelkõige vanusest ja kulumisest tingitud probleeme. Uuest pest olid üsnagi vea vabad.
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
-----------------------------------
SERIES II A 109"( '70 )-"Tindiplekk" / LR90 ( '88 )- "Inetu Pardipoeg" + palju unistusi
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!
-----------------------------------
SERIES II A 109"( '70 )-"Tindiplekk" / LR90 ( '88 )- "Inetu Pardipoeg" + palju unistusi
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!
Minule tundub, et Raigo R räägib LR 2,5 L diiselmootorist, millel 90kw ja markeeringuks td5 ja Landy räägib LR 2,5 L diiselmootorist, millel 84 kw ja markeeringuks 300 tdi. Td5 on aju ja elektroonilise juhtimisega mootor, 300tdi on "ühejuhtme diisel"-ilma elektroonika ja elektrilise juhtimiseta. Vabandan ette, kui juhtusin eksima.
RR II 2,5 D
Series III 79 a. 2,25 B
Discovery IIA td5
Defender 110 td5
RR III Vogue
Defender 110 300TDI SW '08 "LandLord II"
Series III 79 a. 2,25 B
Discovery IIA td5
Defender 110 td5
RR III Vogue
Defender 110 300TDI SW '08 "LandLord II"
Mul jäi silma üks isend,millel olid sellised tunnused-aasta 97;kilovatte 90;2,5tdi. Kas 2,5 mootori tunnus on 3oo tdi? Millest tuleb kw vahe-ühel mudelil 83,teisel 90?
Tegelikult huvitab mind ikkagi siis see ühe juhtmega mootoriga auto,see lollikindlam.Tekkis idee,mille elluviimiseks oleks just selline D1 vajalik,doonori mõttes.Kere seisukord pole oluline,käiguosa võiks olla ok. Kui kellegil midagi sellist on pakkuda,siis võiks asja arutada.
Tegelikult huvitab mind ikkagi siis see ühe juhtmega mootoriga auto,see lollikindlam.Tekkis idee,mille elluviimiseks oleks just selline D1 vajalik,doonori mõttes.Kere seisukord pole oluline,käiguosa võiks olla ok. Kui kellegil midagi sellist on pakkuda,siis võiks asja arutada.
3xRRC
97 a. ei saa olla 90kw mootor, kui just pole ümber ehitatud. 90 kw alates 99 a. ja td5. 83 kw kuni 98 a ja 300 tdi. td5 ja 300tdi on täiesti erinevad mootorid-muud erinevust polegi, sarnasus see, et mõlemad põletavad masuuti.Raigo R kirjutas:Mul jäi silma üks isend,millel olid sellised tunnused-aasta 97;kilovatte 90;2,5tdi. Kas 2,5 mootori tunnus on 3oo tdi? Millest tuleb kw vahe-ühel mudelil 83,teisel 90?
Tegelikult huvitab mind ikkagi siis see ühe juhtmega mootoriga auto,see lollikindlam.Tekkis idee,mille elluviimiseks oleks just selline D1 vajalik,doonori mõttes.Kere seisukord pole oluline,käiguosa võiks olla ok. Kui kellegil midagi sellist on pakkuda,siis võiks asja arutada.
RR II 2,5 D
Series III 79 a. 2,25 B
Discovery IIA td5
Defender 110 td5
RR III Vogue
Defender 110 300TDI SW '08 "LandLord II"
Series III 79 a. 2,25 B
Discovery IIA td5
Defender 110 td5
RR III Vogue
Defender 110 300TDI SW '08 "LandLord II"
Ühest vastust ei ole:
TD5 on võimsam ja ökonoomsem, samas esineb tal vahel keerukamaid elektroonilisi rikkeid
Tdi300 on siis järelikult lahjem ja ebaökonoomsem, samas elektroonilised rikked puuduvad pea täiesti.
Metsaautole on "300" lollikindlam variant. Ilmselt on ka ümberehituse teostajaid lihtsam leida.
Linnaautole võib hea ostu korral "5" paremaks pidada. Aga ümberehitamine eeldab lisaks mehaaniku omadustele ka mingil määral autoelektriku pädevust.
Samuti saab seda elektrooniste abimeeste abil veelgi võimsamaks kujundada. Halva õnne korral aga ....
TD5 on võimsam ja ökonoomsem, samas esineb tal vahel keerukamaid elektroonilisi rikkeid
Tdi300 on siis järelikult lahjem ja ebaökonoomsem, samas elektroonilised rikked puuduvad pea täiesti.
Metsaautole on "300" lollikindlam variant. Ilmselt on ka ümberehituse teostajaid lihtsam leida.
Linnaautole võib hea ostu korral "5" paremaks pidada. Aga ümberehitamine eeldab lisaks mehaaniku omadustele ka mingil määral autoelektriku pädevust.
Samuti saab seda elektrooniste abimeeste abil veelgi võimsamaks kujundada. Halva õnne korral aga ....
Mis mootoreid Disco-I-le pandi, "WIKI" selgitab...
http://en.wikipedia.org/wiki/Land_Rover_Discovery
http://en.wikipedia.org/wiki/Land_Rover_Discovery