2. leht 2-st

Postitatud: P Juul 14, 2013 11:55
Postitas Raigo R
Tekkis tahtmine proovida Discot. Kas tahta 1 või 2 või üldse mitte kumbagit? Mida lugupeetud omanikud arvavad,kumb paneb rohkem kiruma ja tuld sülitama?

Postitatud: P Juul 14, 2013 12:39
Postitas väints
See ikka nii,et igale oma, mina nt oma discoga 100 tuhat läbi ajand selle aja jooksul vahetanud ainult ringi amorte,piduriklotse. Muud hooldused ikka ajakohased.Kollanud sellega nii metsas kui lumes ja täitsa rahule jäänud.

Postitatud: P Juul 14, 2013 21:12
Postitas landy
Meil imedepõllul vistakse naljha, et Disco I liigub diisliga ja Disco II elektriga ;-)

Sõltub milleks ja kus kasutamiseks vaja. Kui suurtest asulatest eemal, remonditöökojad kaugel ja kiirteedele igapäevaselt ei kupu, siis kindlasti Disco I, kui künnad palju maanteid ja tahad tänapäevast turvalisust, siis Disco II.

Need on kaks TÄIESTI erinevat auatot niin konstruktsioonilt, kui suunitluselt.

Disco I pn põhimõtteleliselt teise kuudisga Defender (sama konstruktsiooniga raam, sama vedrustus, tehnika, jne), mis põhineb RRC tehnilistel lahendustel. Seega 60.-date aastate lõpu tehnilised lahendused (v.a. 300tdi mootor)ja 100% kodus hooldatav/remoditav.
Disco II on nullist uuesti projekteeritud auto, löögienergiat neelava raami ja muude turvalahenuste ning elektrooniliste abimeestega. Lisaks 21. sajandi pumppihustsitega jõuline Td5 mootoriga. Vajab aeg-ajalat diaganostiku ja kompuutri abi vea tuvastamiseks ning mõdede sõlmede remonti pole tehas üldse ette näinud.