K: Kui raske on ise keeivtada D1'te?

Kui on mured 1989-1998a. toodetud Discovery-ga

Moderaatorid: inseneer, landy

Vasta
toilu
Kohe panen 33" rehvid!
Postitusi: 250
Liitunud: E Juul 24, 2006 21:18
Asukoht: Tallinn

K: Kui raske on ise keeivtada D1'te?

Postitus Postitas toilu »

tere

Sooviks natuke infot ,et kas keegi on ise hakanud keevitama Disco 1'el - küljekarpe ja juhi kui ka kaasreisja põhja??
Kui raske seda ise teha on või peaks laskma asjatundjal seda teha?

Igasugune info on tere tulnud ning kui kellelgi on ka pildimaterjali varasemast tegemistest seegi on hea.

Tervitades
Toilu üks Green Goblini omanik
Metsas näme rsk!
Kasutaja avatar
duud
Land Rover-mu ainus armastus!
Postitusi: 1023
Liitunud: N Veebr 24, 2011 16:32
Asukoht: Tallinn, Hiiu, Garaaz 55510064
Kontakt:

Postitus Postitas duud »

http://forums.lr4x4.com/index.php?showt ... ntry564814
siin sulle pildimaterjali küllaga ja juttu ka nõksa...kõigepealt tee ära küljekarp ja siis hakka põhja lammutama. postid peavad toetama kuhugi...ise hakkad toestama siis üsna tõenäoline, et läheb midagi nihu aga kui ikkagi toestad...siis auto maast lahti, prussid jne sisse, toed nii kerele kui raamile alla, sees ei ole hea mõte ronida pärast seda. küljekarpidele soovitan uued keretoed ka võtta, need ei maksa essugi, ise teha on rohkem nu**i kui asi väärt.
ehk siis vaja sul selliseid asju:
http://www.island-4x4.co.uk/door-pillar ... -5954.html
http://www.island-4x4.co.uk/door-pillar ... -5379.html
http://www.island-4x4.co.uk/door-pillar ... -5380.html x2
http://www.island-4x4.co.uk/inner-sill- ... -5334.html
ja kantrauda.
edu tegemisel, tean mis sind ees ootab. :twisted:
Kasutaja avatar
Kjen
MT-rehvid ja muda!
Postitusi: 166
Liitunud: T Juul 10, 2007 14:22
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Kjen »

Aga kui ise ette võtta ei siiski ei julge, siis soojal soovitan sellist keretööde meest, nagu Andres Nõmme GSM 513 1200.
Tegutseb Peterburi teel tehase Metallist hoovil - veneaegne tehasekompeks Stokkerist üle tee.
Sealkandis tegeleb muuseas isegi siin foorumis kajastamist mitte leidnud töökoda nimega Land Rover Garage. Aga seal on suhtluskeeleks vene keel.

Minu meelest selline ise asjaarmastaja tasemel keevitamise juures peab sellist värki arvestama, et kui isegi kahel jala seistes & kükitadesˇ& põlvitades tuleb asi kenasti välja, siis seliti maas olles nagu ei olegi kunagi varem keevitamisega tegelenud :D
Kasutaja avatar
duud
Land Rover-mu ainus armastus!
Postitusi: 1023
Liitunud: N Veebr 24, 2011 16:32
Asukoht: Tallinn, Hiiu, Garaaz 55510064
Kontakt:

Postitus Postitas duud »

jaa üks soovitus tuli veel...
...mida kaugemal loll-linnast seda odavamalt saad keevitustööd. Tartu hinnad on ka üliodavad võrreldes loll-linnaga ja maakoha keevituskvaliteet ei erine sugugi loll-linna omaga. ;)
Kasutaja avatar
duud
Land Rover-mu ainus armastus!
Postitusi: 1023
Liitunud: N Veebr 24, 2011 16:32
Asukoht: Tallinn, Hiiu, Garaaz 55510064
Kontakt:

Postitus Postitas duud »

Kjen kirjutas:Aga kui ise ette võtta ei siiski ei julge, siis soojal soovitan sellist keretööde meest, nagu Andres Nõmme GSM 513 1200.
Tegutseb Peterburi teel tehase Metallist hoovil - veneaegne tehasekompeks Stokkerist üle tee.
Sealkandis tegeleb muuseas isegi siin foorumis kajastamist mitte leidnud töökoda nimega Land Rover Garage. Aga seal on suhtluskeeleks vene keel.

Minu meelest selline ise asjaarmastaja tasemel keevitamise juures peab sellist värki arvestama, et kui isegi kahel jala seistes & kükitadesˇ& põlvitades tuleb asi kenasti välja, siis seliti maas olles nagu ei olegi kunagi varem keevitamisega tegelenud :D
jutt õige: iga mees jäägu oma liistude juurde.
toilu
Kohe panen 33" rehvid!
Postitusi: 250
Liitunud: E Juul 24, 2006 21:18
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas toilu »

Tänud info eest.

Lähen käin sealt Peterburi teel'lt läbi ning uurin. Samas pildimaterjal on väga asjalik ja hea ning selle järgi isegi võiks ju ise tegema hakata ... ainuke häda on see ,et siis peab leidma garaazi koos keevitusega :)

Toilu
Metsas näme rsk!
Kasutaja avatar
Andron
Unistan offroadist!
Postitusi: 50
Liitunud: T Okt 09, 2007 20:50
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Andron »

2 inch lift Disco I, Rebuilt 200 Tdi Engine, 235/85 R16 Insa Turbo Sahara tyres
Vasta

Mine “Tehnilised küsimused-Discovery I”