300tdi automaat kütusekulu
- Kult
- MT-rehvid ja muda!
- Postitusi: 164
- Liitunud: R Juul 08, 2011 19:12
- Asukoht: Roela, L-Viru. Tagasi Eestis.
300tdi automaat kütusekulu
Palju keegi saab endal 300tdi automaadiga kulu, mul on tõusnud 15l/100km kulu ja natuke palju. Vean treilat vahelduva eduga ja on katusel raam ja all 255 lai rehv. Enamus sõidud lühikesed otsad(max 5km) või siis pikemad otsad(30km) 100km/h.
Kas rattalaagrid võivad mõjutada, lähevad varsti vahetusse kuna väike loks sees.
Kas rattalaagrid võivad mõjutada, lähevad varsti vahetusse kuna väike loks sees.
See kulu on vaeidi liiast. Kas on mehhaanilise või elektronilise pumbaga mudel?
Tasuks kontrollida ega pidurid pole hakanud peale jääma. Ka ülejäänud veermiku kontroll ei tee paha.
Ka vale rehvi rõhk mõjutab küstuse kulu
Tasuks kontrollida ega pidurid pole hakanud peale jääma. Ka ülejäänud veermiku kontroll ei tee paha.
Ka vale rehvi rõhk mõjutab küstuse kulu
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
-----------------------------------
SERIES II A 109"( '70 )-"Tindiplekk" / LR90 ( '88 )- "Inetu Pardipoeg" + palju unistusi
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!
-----------------------------------
SERIES II A 109"( '70 )-"Tindiplekk" / LR90 ( '88 )- "Inetu Pardipoeg" + palju unistusi
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!
- Kult
- MT-rehvid ja muda!
- Postitusi: 164
- Liitunud: R Juul 08, 2011 19:12
- Asukoht: Roela, L-Viru. Tagasi Eestis.
Peale rehvirõhu pole muud teinud. Ühes esimese oli vist 1bar sees. Kütuse kulu on langenud umbes liitri võrra aga ma paneks selle treila mitte vedamise peale. Selline variant on ka et kuna suurem rehv all siis spidokas loeb vähem miile(km-e).
Originaal mõõdus rehviga valetas üle 5km-i sajale aga praegusega näitab täpselt.
Elektroonilise pumbaga.
Originaal mõõdus rehviga valetas üle 5km-i sajale aga praegusega näitab täpselt.
Elektroonilise pumbaga.
Meie oma võtab samuti ära kõik, mis me paaki valame. Siiamaani pole midagi üle jäänud
Linnas arvestame 15l; maanteel 12-13l/ 100 km. Kui haagist veab võtab kah sinna 15l/100km kanti. Nii tuleb kindlasti välja.
Hetkel all 215/85 rehvid. Rehvirõhk 2,7 bar. Plaan panna 225/75, eks näeb, palju siis kütusekulu muutub.
Linnas arvestame 15l; maanteel 12-13l/ 100 km. Kui haagist veab võtab kah sinna 15l/100km kanti. Nii tuleb kindlasti välja.
Hetkel all 215/85 rehvid. Rehvirõhk 2,7 bar. Plaan panna 225/75, eks näeb, palju siis kütusekulu muutub.
Kui vananeda, siis teha seda stiilselt. Land Roveriga.
Hmm, see on sama palju kui võtab minu suurte mudarehvidega ja kaks põlvkonda vanema ning kohviks aetud mootoriga LR90. Kuidagi ebaõigalselt palju, arvestafdes, et lapsevankri rattad all on.
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
-----------------------------------
SERIES II A 109"( '70 )-"Tindiplekk" / LR90 ( '88 )- "Inetu Pardipoeg" + palju unistusi
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!
-----------------------------------
SERIES II A 109"( '70 )-"Tindiplekk" / LR90 ( '88 )- "Inetu Pardipoeg" + palju unistusi
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!