1. leht 3-st

Vahest ei käivitu 83kw

Postitatud: E Juun 16, 2014 10:55
Postitas Rein
Et tulen sõidust jätan hetkeks seisma ja ena ei lähe käima. Suts õhupuhastist sisse ja käivitu koheselt ja edaspidi ka x astmes N korda, kuni jälle. Vahest ei lähe hommikul kohe, teinekord vahetult sõidust tulles. Settepott puhas, filter vahetatud, õhu probla ka ei tohiks olla, kui käivitub sussuga siis momentaalselt ilusasti ühtlastel pööretel, nagu midagi polekski. Väljasuretus klapp, lüliti???

Postitatud: E Juun 16, 2014 12:46
Postitas landy
Kui kuumast peast ei kivitu, siis hakkab kõrgsurve pump otsa saama.

Postitatud: E Juun 16, 2014 13:03
Postitas duud
männikul on pumpadele head mehed...soovitan. hind ei ole teabmis odav aga töö on hea ja nad vist üsna ainukesed kes seda teevad...

Postitatud: E Juun 16, 2014 15:52
Postitas Rein
Ei ole, vahest külmast ka, vahest kord kuu jooksul, vahest ..... 2 korda päevas. Jõu kadu, ega ka tossamist pole märganud.

Postitatud: E Juun 16, 2014 20:42
Postitas landy
Pihustite tervis?

Postitatud: E Juun 16, 2014 22:30
Postitas Rein
Pihustitega hakkaks teisiti juperdama. Tundub, nagu ei saa esimest kütet üldse,grammigi käte ja kohe kui sussupealt käivitub, siis momentaalselt ja ühtlaselt, nagu midagi poleks olnud. Algul arvasin ka immot, aga sussuga käivitades peaks käima, kuni sussu jätkub ja hiljem ei saaks jälle kütet peale, või ega ma ei tea ka, mis ahelat sellel massinal immo plokib.

Postitatud: T Juun 17, 2014 21:11
Postitas volli
Klapi kontakt ei anna äkki korralikult ühendust?

Postitatud: T Juun 17, 2014 21:38
Postitas inseneer
Kas sul on elektrooniline või mehhaaniline kõrgsurvepump?

Postitatud: E Juul 07, 2014 14:10
Postitas Rein
Ilmselt mehaaniline, kuigi, 1 juhe on üksik ja siis mingi moodustis pumba peal, kuhu läheb klapi külge 3 juhet. Täna siis kööga, sõidupealt jäi vakka ja enam ei käivitu, isegi tõmmates. Aerosooliga ainult hetkeks, nii kaua, kui õhus on gaase. 83 kW, peaks olema mehaaniline, 90 kW siis elektrooniline, uuematel, enne TD5 peale tulekut DII näol.

Postitatud: E Juul 07, 2014 16:00
Postitas landy
Pead ilmselt Tartusse lohistama ja Heikki kätte Maz Eestis tohterdama viima.

Postitatud: E Juul 07, 2014 17:24
Postitas Rein
Pole ilmselt sügavat mõtet, kuna pump ikka õhtal. Siis tahab ka veel rihma vahetust. Ülevaatuse aastaks sain, kas ka järgmisel on lootust, pole kindel. Rooste närib tüüp kohti. Kattel Diisel arvas, et ca 3000 kanti on selle pumba rem. uute juppidega ja soovitas otsida kasutatud pumpa. Et mõtlen mis edasi saab.

Postitatud: E Juul 07, 2014 21:29
Postitas totu
Alustaks suretussolenoidist? Starter kurnas pinge maha ja ei käivitunud, hiljem lõppes päris ära?

Postitatud: E Juul 07, 2014 21:50
Postitas Rein
Ei, aku on tibi tobi, kohe sõidust tulles, vahe 20 sekundit uuesti käivitumiseni ja mitte midagi, sorts aerosooli ja käis kohe. Nüüd kooles sõidu ajal maha. Hommikul ei läinud ka külmast pärast kohe käima. Suretus solenoid võib sedasi lollitada? Või on ikka pump üldiselt?

Postitatud: E Juul 07, 2014 22:08
Postitas hl1977
[quote="Rein"]Pole ilmselt sügavat mõtet, kuna pump ikka õhtal. Siis tahab ka veel rihma vahetust. Ülevaatuse aastaks sain, kas ka järgmisel on lootust, pole kindel. Rooste närib tüüp kohti. Kattel Diisel arvas, et ca 3000 kanti on selle pumba rem. uute juppidega ja soovitas otsida kasutatud pumpa. Et mõtlen mis edasi saab.[/quote]

Tundus uskumatu number ja vaatasin igaks juhuks palju ühendkuningriigis disco 300tdi kõrgsurvepumbad maksavad ja OEM jupi hind oli 2100 EUR + KM :shock:

Postitatud: E Juul 07, 2014 22:23
Postitas Rein
:D Julm, ma uurima ei hakanud, kuna Mati tubli mees, kes mind juba ammu disladega hädast välja aidanud ja usaldus tekkinud.