2. leht 3-st

Postitatud: E Juul 07, 2014 22:24
Postitas landy
Pruugitud meh. pump on suur defitsiit, kuna elektroonilised ütlevad järjest üles ja nõudlus suur.
Kuna sul on õnneks Boshi pump, siis peaksid saama renoveeritud pumba vahetusfonsi omade hulgast soodsamalt.

Siit saab ehk abi:
http://www.boschcarservice.ee/

Postitatud: E Juul 07, 2014 22:29
Postitas Rein
Kui valgeks läheb, siis uurin, taskulamp on paadis ja paat järveääres, kuna ära tuua ei saanud, kuna uputasin kogemata Escalade võtmed võrtsu ja ........... Kuramus viimane nädal on täis ikaldus olnud. Õppustel uppus Landrover S1 ära, siis sain poja vana Sony Ericsoni millel klahvilukku avades näppudevahelt lutsu viskasin kivide peale ja sain ainult kõnesid vastu võtta, ekraan puru, miskit ei näe ja nüüd istub too ka autos too istub ka luku taga, Sonimiga koos läks ka kogu numbrite baas, täna siis kooles Disco maha ......... ja teine auto konutab ka nüüd kusagil võpsikus. Teeks vist lausa ühe topka :)

Postitatud: T Juul 08, 2014 10:19
Postitas totu
Rein kirjutas:Ei, aku on tibi tobi, kohe sõidust tulles, vahe 20 sekundit uuesti käivitumiseni ja mitte midagi, sorts aerosooli ja käis kohe. Nüüd kooles sõidu ajal maha. Hommikul ei läinud ka külmast pärast kohe käima. Suretus solenoid võib sedasi lollitada? Või on ikka pump üldiselt?
Solenoidi mähises võib olla keerdudevaheline lühis või meh. kiilumine. Ka korras akuga võtab starter pinge paar volti alla ja peale käivitumist tõstab generaator voldijagu. Kui solenoid piiri peal, piisab sellest. Lihtsaim on võrrelda takistust korras solenoidi omaga ja solenoidi kontrollvahetus, töötava motori pealt on ka veidi lihtsam kui pumba vahetus. Ja loomuikult võimalik pingelang solenoidi juhtmel, koormusega?

Postitatud: T Juul 08, 2014 10:41
Postitas Rein
Tõmmates ka ei läinud :( Mul siin pole ühtegi sarnast massinat ka lähikonnas.

Postitatud: T Juul 08, 2014 12:10
Postitas Rein
Aga mida see klapp, pumba peal teeb, kus kohast gaasi hoovastik siis pumba seest võlli keerab. 3 juhet on küljes sellel, seal on ka paaril juhtmel vanadusega isolatsioon läinud ja võibolla andis massi ja kärsatas hoopis miskit maha.

Postitatud: P Juul 13, 2014 20:59
Postitas Rein
Ei ole saanud aega katsetada voolikuga pudelist peale etteande pumpa kütteringi tekitamisega, aga tundub ikkagi mehaanilist, elektroonilist laadi olevat see probla. Kas see suretus solenoid töötab plussi, või miinuse põhiselt, et kui auto käivitada, kas annab sinna 12 volti plussi puhul peale, või vähem. Õhu asja ei usu, kuna on tulnud kokku puutuda lisa õhu saamisega ja sealsed sümpomid on sellised venivamad. Võtab algul paari silindriga järgi jne. Mul on nii, et ei miskit. Aerosooliga koheselt siis käivitub, keib paar korda rohkem, kui tavaliselt, kuni aerosool mõjuma hakkab ja jääb koheselt (jäi) ilusasti ühtlaselt nurruma. Suitsema pole hakanud, ega ka jõu kadu pole olnud. Proovisin täna veel teiste võtmetega, puldiga, et järsku immo. On olnud seda, et mõnel korral pole käima läinud, ammu siis juba ja peale alarmi maha peale laskmist on koheselt jällegi käivitunud.

Postitatud: E Juul 14, 2014 15:09
Postitas Tubiniit
Kas enne käivitamist käsitsi kütusepumpa oled ca 20 korda pumbata proovinud? Kui olen kõva külmaga pidanud külmalt käivitama, olen alati nii teinud - käivitub kiiremini, peaaegu kohe. Mõni diisliomanik on kütusepumbast diisli tagasijooksuvõimaluse ära blokeerinud - teen vist ka selle.

Postitatud: E Juul 14, 2014 15:14
Postitas Rein
EI ole kunagi mingit probleemi olnud, kohe kui keeran, käib, sõltumata temperatuuris.

Postitatud: E Juul 14, 2014 19:13
Postitas Tubiniit
Vihjasn vaid, et viga võib olla kütusepumbas, mitte kõrgsurvepumbas. See on odav asi, aga kui kütust üles ei tõmba, pole ka mida suruda.

Postitatud: E Juul 14, 2014 19:26
Postitas Rein
Kui esimene kord selline kohe sõidust tulles mittekäivitumine tekkis, siis otsisin käsitsi pumpamise koha üles mootorit ringi ajades ja pumpasin käsitsi, kindlasti rohkem, kui 20 korda, löömine oli tunda, kuid seis sama.
Solenoidile tuleb 12 peale, homme ostan Tartust uue jublaka ja siis saab uuesti proovida. 24 sentidega ja Stikke st kohe võtta ka.

Postitatud: E Juul 14, 2014 20:53
Postitas totu
Ja kontrolli pinget ühendatud ahelaga ka.

Postitatud: E Juul 14, 2014 21:05
Postitas Rein
Eeei jõua nüüd pärale, et mis moodi ühendatud? Et kui klemm küljes? Aa eee et kas on lühises ja tõmbab pinge maha?

Postitatud: T Juul 15, 2014 10:41
Postitas totu
Rein kirjutas:Eeei jõua nüüd pärale, et mis moodi ühendatud? Et kui klemm küljes? Aa eee et kas on lühises ja tõmbab pinge maha?
Lühis paneb asja põlema aga on võimalus, et mõni pistik või juhe liiga suure takistusega ja koormuse all võtab pinge maha.

Postitatud: T Juul 15, 2014 10:51
Postitas Rein
Kui õhtul maale jõuan, panen uue jublaka külge, eks siis paista.

Postitatud: T Juul 15, 2014 21:40
Postitas Rein
Kas näpuvahel peaks solenoid plõksatama, kui 12V peale ja korps massi? Proovisin, mis proovisin, ei plõksugi. See, mis pumba küljes on, samamoodi vaikus, kui pluss peale panna, või maha võtta.