300Tdi 83 vs. 90kW?

Kui on mured 1989-1998a. toodetud Discovery-ga

Moderaatorid: inseneer, landy

Vasta
totu
Kohe panen 33" rehvid!
Postitusi: 256
Liitunud: L Veebr 10, 2007 18:36
Asukoht: Harjumaa

300Tdi 83 vs. 90kW?

Postitus Postitas totu »

Seoses 90kW mootori aju amputatsiooniga tekkis küsimus nimetatud mootorite erinevusest. Nimelt sai paigaldatud "pealekeeratud" pump, mis 83 kWsel viskas üsna korralikult musta. 90kW mootoril arvestatavat musta ei ole ja tunnetuslikult auto uimasus ei suurenenud (0-100 21s.). Kas see võiks viidata erinevale turbole ja/või pihustitele? On keegi neid asju võrrelnud?
Raud on tore.
Kasutaja avatar
landy
Site Admin
Site Admin
Postitusi: 10293
Liitunud: R Juul 01, 2005 17:31
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas landy »

Tehnilsielt on 300tdi ikkagi üks ja sama, vaid pump erinev.
Peab arvestama, et 300tdi üldnimetuse all on toodetud mitutut alammudelit:
16L (non EGR), 23L (EGR), 24L (EGR Auto) Defender

17L/18L (EDC Manual), 19L/20L (EDC Auto), 21L (EGR Manual), 22L (EGR Auto) Discovery/Range Rover Classic
300Tdi hingeelust lähemlat.
- See more at: http://www.landroverexpedition.com/engi ... T2Ck2.dpuf

Veel veidi
http://en.wikipedia.org/wiki/Land_Rover ... and_23L.29
Viimati muutis landy, R Nov 28, 2014 12:08, muudetud 1 kord kokku.
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
-----------------------------------
SERIES II A 109"( '70 )-"Tindiplekk" / LR90 ( '88 )- "Inetu Pardipoeg" + palju unistusi
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!
totu
Kohe panen 33" rehvid!
Postitusi: 256
Liitunud: L Veebr 10, 2007 18:36
Asukoht: Harjumaa

Postitus Postitas totu »

Seda kõike ma suures plaanis tean, küsimus tekkis sama pumba paigaldamisega teisele mootorile. Teoreetiliselt oleks teine mootor pidanud kõik omadused kaasa saama aga pilt märgatavalt ei muutunud. Praktikas on need 7 lisakilovatti vägagi tuntavad. Hetkel si siis EDC/EGR Autost NonEGR/NonEDC Auto. Dünaamikas mingeid edasi- ega tagasiminekuid ei märganud. Kütusekulu on asi, mida ei oska veel kommenteerida.
Raud on tore.
Kasutaja avatar
landy
Site Admin
Site Admin
Postitusi: 10293
Liitunud: R Juul 01, 2005 17:31
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas landy »

Magu me teame sõltub auto erksus miljonist pisiasjast- alustdes mootori enda seisukorrart ja läbisõidust ning lõpetades jõuülekande, sildade ja rehvide seisukorraga.
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
-----------------------------------
SERIES II A 109"( '70 )-"Tindiplekk" / LR90 ( '88 )- "Inetu Pardipoeg" + palju unistusi
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!
Tubiniit
Kohe panen 33" rehvid!
Postitusi: 238
Liitunud: R Jaan 08, 2010 17:55
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Tubiniit »

Minu 83kW erksus sõltub ilmast, nagu vanasti Moskvitš 408. Praeguse reguleeringu puhul on parim erksus +5....+10 kraadise vihmase ilma puhul.
LR Discovery I 83kW manuaal
RV8
Aitab LR varuosadega!
Postitusi: 498
Liitunud: L Aug 13, 2005 11:53
Asukoht: TALLINN
Kontakt:

Postitus Postitas RV8 »

Pihustid, või vähemalt üls pihusti on 90 kw sel testsugune. Sellest pihustist saab aju (ECU) teada pritsemomendi elektrilise signaali abil. ECU ongi peamine allikas täiendavaks 7 kW le.
Vasta

Mine “Tehnilised küsimused-Discovery I”