1. leht 1-st

300Tdi 83 vs. 90kW?

Postitatud: N Nov 27, 2014 11:09
Postitas totu
Seoses 90kW mootori aju amputatsiooniga tekkis küsimus nimetatud mootorite erinevusest. Nimelt sai paigaldatud "pealekeeratud" pump, mis 83 kWsel viskas üsna korralikult musta. 90kW mootoril arvestatavat musta ei ole ja tunnetuslikult auto uimasus ei suurenenud (0-100 21s.). Kas see võiks viidata erinevale turbole ja/või pihustitele? On keegi neid asju võrrelnud?

Postitatud: N Nov 27, 2014 23:33
Postitas landy
Tehnilsielt on 300tdi ikkagi üks ja sama, vaid pump erinev.
Peab arvestama, et 300tdi üldnimetuse all on toodetud mitutut alammudelit:
16L (non EGR), 23L (EGR), 24L (EGR Auto) Defender

17L/18L (EDC Manual), 19L/20L (EDC Auto), 21L (EGR Manual), 22L (EGR Auto) Discovery/Range Rover Classic
300Tdi hingeelust lähemlat.
- See more at: http://www.landroverexpedition.com/engi ... T2Ck2.dpuf

Veel veidi
http://en.wikipedia.org/wiki/Land_Rover ... and_23L.29

Postitatud: R Nov 28, 2014 10:25
Postitas totu
Seda kõike ma suures plaanis tean, küsimus tekkis sama pumba paigaldamisega teisele mootorile. Teoreetiliselt oleks teine mootor pidanud kõik omadused kaasa saama aga pilt märgatavalt ei muutunud. Praktikas on need 7 lisakilovatti vägagi tuntavad. Hetkel si siis EDC/EGR Autost NonEGR/NonEDC Auto. Dünaamikas mingeid edasi- ega tagasiminekuid ei märganud. Kütusekulu on asi, mida ei oska veel kommenteerida.

Postitatud: R Nov 28, 2014 12:11
Postitas landy
Magu me teame sõltub auto erksus miljonist pisiasjast- alustdes mootori enda seisukorrart ja läbisõidust ning lõpetades jõuülekande, sildade ja rehvide seisukorraga.

Postitatud: R Dets 05, 2014 20:08
Postitas Tubiniit
Minu 83kW erksus sõltub ilmast, nagu vanasti Moskvitš 408. Praeguse reguleeringu puhul on parim erksus +5....+10 kraadise vihmase ilma puhul.

Postitatud: R Dets 19, 2014 18:15
Postitas RV8
Pihustid, või vähemalt üls pihusti on 90 kw sel testsugune. Sellest pihustist saab aju (ECU) teada pritsemomendi elektrilise signaali abil. ECU ongi peamine allikas täiendavaks 7 kW le.