1. leht 1-st

Disco I AT kast.

Postitatud: P Dets 20, 2015 23:24
Postitas 007
Ma olen siin nagu lits lapsega hädas, kuna plaanis mingi LR vedur omale osta ... üle tüki aja. Elik küsimus DI at kasti kohta (hetkel mingi 98 a mudeli kohta ), kas sellel on mingit jumet või ei? Samuti ootaks mingit lahedat tagasisidet 90 ja 83 Kw mootori kohta. On seal peale kw ka muud olulist mida silmas pidada.

Postitatud: E Dets 21, 2015 00:32
Postitas anttil
Meie oleme oma Disco 1- ga väga rahul.

Mootorist rääkides kui võimalik otsi isendit, millel ei ole peal elektrooniline kütusepump. Meil on hakanud tekkima probleeme kütusepumbaga. Kütusepumba vahetus koos selle juurde kuuluvaga läheb maksma suurusjärk 700 raha.

Postitatud: E Dets 21, 2015 01:13
Postitas landy
1. ZF4HP22 kast on üsnagi lollikindel ja tugev - ega muidu ei oleks sellega TR1-s hulga auhindu ja krikaid nopitud.
Tõsi, vanadus annab paljude kastide puhul tunda ja seeg peab arvestama ees ootava remondiga- juppe on õnneks saada.

2.300 Tdi modifikatsioonid
http://www.landroverexpedition.com/engines/300tdi/
Seega eelista "lolli" 1 juhtmega 83 kw versiooni.
90kw elektroonilise KS pumbaga versioonidel ei sure reeglina mitte pump ära (maksab pruugituna alates 100EUR), vaid erinevate komponetntide vaheline andmeside hakkab lollusi tegema ja seda ravida ei jaksa/viitsi keegi. Kiirem ja odavam lahend on paigalda mehhanniline KS pump.

Tule rahulikult Imedepõllult läbi ja saad vastused kõigile küsimustekle (kohapeal ka hulk illustratiivset materjali).
( vaata enne meie lahtioleku aegu pühade ajal: http://www.landroverclub.ee/foorum/view ... 6&start=15 )

Postitatud: E Dets 21, 2015 08:04
Postitas duud
julgen soovitada seda isendit http://www.auto24.ee/used/2092919 kui viitsimist seest korda teha, uued omanikud on seest päris koledaks asja teinud. :evil:
Samas auto ajalugu on siin: http://www.landroverclub.ee/foorum/viewtopic.php?t=3911
mootor kap.rem. kast korralik, põhi uus ja väga paks, ehk siis tüüp rooste ära korjatud, tõste on endiselt all, poly puksid jne jne...
teoorias sa peasid saama selle auto kätte 1500€ - sest sisu pärast ta ei maksa rohkem, aga metsas rassimiseks väga viis asi ja pommikindla mootoriga.

tekkis siin idee et ostaks tagasi, krt autost siiralt kahju, hooratakse minu tibu. :roll:

Postitatud: E Dets 21, 2015 09:32
Postitas landy
duud kirjutas:julgen soovitada seda isendit http://www.auto24.ee/used/2092919 kui viitsimist seest korda teha, uued omanikud on seest päris koledaks asja teinud. :evil:
On see masin ka Imedepõllu hooovile sattunud ja juppe nuianud.

Postitatud: E Dets 21, 2015 10:24
Postitas totu
Pole sellel AT l häda midagi. Me paugutrame läbi sama kasti 4,6 V8 t. veidi tuli küll asja tuunida, paar sidurit tahtsid lisakettaid saada. Kurb on, et meh pumbaga toodeti vaid (m)anuaalkastiga versioone. Tegelikult vist mingid eksklusiivseeriad oled ka meh. pumbaga AT d. Mootor iseenest võtab meh. pumba 1:1 külge, kasti juhttrossiga peab veidi mängima.

Postitatud: E Dets 21, 2015 11:10
Postitas 007
Kas ma saan õieti aru, et el.pumba vahetus meh vastu antud mootoril on nagu lihtsalt teostatav??

Mul siin endal paar kandidaati:

http://www.auto24.ee/used/2122908

http://www.auto24.ee/used/737380

Postitatud: E Dets 21, 2015 15:13
Postitas totu
007 kirjutas:Kas ma saan õieti aru, et el.pumba vahetus meh vastu antud mootoril on nagu lihtsalt teostatav??

Mul siin endal paar kandidaati:

http://www.auto24.ee/used/2122908

http://www.auto24.ee/used/737380
On, aju pistikus on vaja mõned blokeeringud ära sillata (püsikiiruse hoidja, konditsioneer, suretussolenoid) ja tekitada hoob käigukasti trossile. Gaasitrossi geomeetria ka veidi erinev. Muus osas "bolt on", isegi rihma ei pea maha võtma.