Disco I kere

Kui on mured 1989-1998a. toodetud Discovery-ga

Moderaatorid: inseneer, landy

Vasta
007
Mu elus pole muid autosid!
Postitusi: 860
Liitunud: E Veebr 26, 2007 10:57
Asukoht: Tallinn

Disco I kere

Postitus Postitas 007 »

Oskab keegi kogudusest öelda kas ja kust oleks võimalik osta Disco I-le UUS kere. Ja mis selline hullus maksma võiks minna.
+ kui porr seda vahetada on!?!? :roll:
Phm oleks vaja natuke teha põrandat eest + karbid aga hakkas mõte liikuma, et vbl oleks mõtekas osta uus kere, kuna aasta pärast on jälle vaja keevitada kuskilt. See on nii sitaks hea auto, et tasub mõelda .. sorry Belarus mitte auto siis.
"Life is like a box of Land Rovers. You never know what you're gonna get."
"Sport" massidesse !!! (lukud defauldis :P)
Krutitsa Disci - Krutitsa Disci... (Disco II)
Discovery 3 HSE
Discovery I
RR TDV8 3,6
Kasutaja avatar
Kult
MT-rehvid ja muda!
Postitusi: 164
Liitunud: R Juul 08, 2011 19:12
Asukoht: Roela, L-Viru. Tagasi Eestis.

Postitus Postitas Kult »

Palju sellest abi on ei tea, aga umbes 4 aastat tagasi laks uk ebays tutikas d1 kere umbes 700 naela eest. See oli siis kere ilma valispaneelideta. Rohkem pole vaga jalginud, pole vaga vaja/huvi olnud.
007
Mu elus pole muid autosid!
Postitusi: 860
Liitunud: E Veebr 26, 2007 10:57
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas 007 »

... nujah ma jäin 4 aastat hiljaks tundub :lol:
"Life is like a box of Land Rovers. You never know what you're gonna get."
"Sport" massidesse !!! (lukud defauldis :P)
Krutitsa Disci - Krutitsa Disci... (Disco II)
Discovery 3 HSE
Discovery I
RR TDV8 3,6
Kasutaja avatar
landy
Site Admin
Site Admin
Postitusi: 10293
Liitunud: R Juul 01, 2005 17:31
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas landy »

Uus D-I kere on üsna haruldane leid tänapäeval.
Otsi Lõuna-Euroopast mõni doonor, kust saad KORRAS kere või mille peale saad enda pariamd osad ümber tõsta.
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
-----------------------------------
SERIES II A 109"( '70 )-"Tindiplekk" / LR90 ( '88 )- "Inetu Pardipoeg" + palju unistusi
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!
Kasutaja avatar
Kjen
MT-rehvid ja muda!
Postitusi: 166
Liitunud: T Juul 10, 2007 14:22
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Kjen »

Ma hankisin hiljaaegu velgede ja sisu pärast ühe doonori. Ülejäänu on kõik üle. Mittekäivituv V8 on aiste vahel. Võin soodsalt loovutada.
Kere pealiskaudsel uurimisel "nuu enam-vähem". Aga kindlasti mitte uuelähedane.
Sobib mootori/käigukasti/numbrimärgi ümbertõstmise projektiks.
Võib imedepõllul vabalt tutvumas käia.
Kasutaja avatar
landy
Site Admin
Site Admin
Postitusi: 10293
Liitunud: R Juul 01, 2005 17:31
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas landy »

Kjen kirjutas:Ma hankisin hiljaaegu velgede ja sisu pärast ühe doonori. Ülejäänu on kõik üle. Mittekäivituv V8 on aiste vahel. Võin soodsalt loovutada.
Kere pealiskaudsel uurimisel "nuu enam-vähem". Aga kindlasti mitte uuelähedane.
Sobib mootori/käigukasti/numbrimärgi ümbertõstmise projektiks.
Võib imedepõllul vabalt tutvumas käia.
Kjen, sul on D-I 1. generatsioon (89-94), 007 omab 2. generatsiooni masinat (94-98).
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
-----------------------------------
SERIES II A 109"( '70 )-"Tindiplekk" / LR90 ( '88 )- "Inetu Pardipoeg" + palju unistusi
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!
Kasutaja avatar
Kjen
MT-rehvid ja muda!
Postitusi: 166
Liitunud: T Juul 10, 2007 14:22
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Kjen »

Kindlasti peale minu on veel kodanikke, kes tahaks silmaringi avardamise mõttes teada, mis neil eri põlvkondade keredel siis põhilised erinevused ka on? Seda siis eelkõige tehnika ja sisu ümbertõstmise projekti silmas pidades.
Kasutaja avatar
landy
Site Admin
Site Admin
Postitusi: 10293
Liitunud: R Juul 01, 2005 17:31
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas landy »

1. Käigukasti ja kardaani tunnel (LT77 vs. R380)
2. Ninaosa
3. (Esi)istmete kinnitused
4. Kuna armatuurid on täiesti erinevad, siis oletan, et ehk ka nende kinnitused.
jne.
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
-----------------------------------
SERIES II A 109"( '70 )-"Tindiplekk" / LR90 ( '88 )- "Inetu Pardipoeg" + palju unistusi
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!
007
Mu elus pole muid autosid!
Postitusi: 860
Liitunud: E Veebr 26, 2007 10:57
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas 007 »

... bljääd mul juba korraks vererõhk tõusis 8)
"Life is like a box of Land Rovers. You never know what you're gonna get."
"Sport" massidesse !!! (lukud defauldis :P)
Krutitsa Disci - Krutitsa Disci... (Disco II)
Discovery 3 HSE
Discovery I
RR TDV8 3,6
Kasutaja avatar
Kjen
MT-rehvid ja muda!
Postitusi: 166
Liitunud: T Juul 10, 2007 14:22
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Kjen »

007 kirjutas:... bljääd mul juba korraks vererõhk tõusis 8)
Aga miks?

Jättes kõrvale minu huvi midagi maha müüa ja käsitledes teemat edasi teemal, kas on võimalik kerevahetuseks kasutada I põlvkonna autot, siis Landy antud info valguses tundub ainus probleem olevat see kardaanitunnel.
Sest kui osta doonoriks mingi vana V8 (neid keegi ei taha miskipärast :D ). Siis doonorautol on küljes tuled, sees istmed, polster ja armatuurlaud. Neid pole vaja vahetada. Või äärmisel juhul vajab istmepadi uuendamist.
007
Mu elus pole muid autosid!
Postitusi: 860
Liitunud: E Veebr 26, 2007 10:57
Asukoht: Tallinn

Re: Disco I kere

Postitus Postitas 007 »

Elik kas NII lihtsalt käibki kere üles we???? :roll: :roll: 8) :shock: :shock:

https://www.youtube.com/watch?v=5Dn8yFkOq1A" onclick="window.open(this.href);return false;
"Life is like a box of Land Rovers. You never know what you're gonna get."
"Sport" massidesse !!! (lukud defauldis :P)
Krutitsa Disci - Krutitsa Disci... (Disco II)
Discovery 3 HSE
Discovery I
RR TDV8 3,6
Kasutaja avatar
landy
Site Admin
Site Admin
Postitusi: 10293
Liitunud: R Juul 01, 2005 17:31
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Re: Disco I kere

Postitus Postitas landy »

007 kirjutas:Elik kas NII lihtsalt käibki kere üles we???? :roll: :roll: 8) :shock: :shock:
https://www.youtube.com/watch?v=5Dn8yFkOq1A" onclick="window.open(this.href);return false;
Kere peale-maha kõige aeganõudvamaks osaks on voolikute, juhtmete, poltide-kinnituste kinni-lahti saamine. Muidu nagu Defakal. Ei midagi üle mõistuse.
Ülejäänud tööde maht sõltub mädndiku ulatusest ja oskusest ning meeskonnast.
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
-----------------------------------
SERIES II A 109"( '70 )-"Tindiplekk" / LR90 ( '88 )- "Inetu Pardipoeg" + palju unistusi
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!
Vasta

Mine “Tehnilised küsimused-Discovery I”