1. leht 1-st

Disco I kere

Postitatud: R Aug 26, 2016 15:26
Postitas 007
Oskab keegi kogudusest öelda kas ja kust oleks võimalik osta Disco I-le UUS kere. Ja mis selline hullus maksma võiks minna.
+ kui porr seda vahetada on!?!? :roll:
Phm oleks vaja natuke teha põrandat eest + karbid aga hakkas mõte liikuma, et vbl oleks mõtekas osta uus kere, kuna aasta pärast on jälle vaja keevitada kuskilt. See on nii sitaks hea auto, et tasub mõelda .. sorry Belarus mitte auto siis.

Postitatud: R Aug 26, 2016 20:24
Postitas Kult
Palju sellest abi on ei tea, aga umbes 4 aastat tagasi laks uk ebays tutikas d1 kere umbes 700 naela eest. See oli siis kere ilma valispaneelideta. Rohkem pole vaga jalginud, pole vaga vaja/huvi olnud.

Postitatud: L Aug 27, 2016 17:22
Postitas 007
... nujah ma jäin 4 aastat hiljaks tundub :lol:

Postitatud: L Aug 27, 2016 18:58
Postitas landy
Uus D-I kere on üsna haruldane leid tänapäeval.
Otsi Lõuna-Euroopast mõni doonor, kust saad KORRAS kere või mille peale saad enda pariamd osad ümber tõsta.

Postitatud: P Aug 28, 2016 05:34
Postitas Kjen
Ma hankisin hiljaaegu velgede ja sisu pärast ühe doonori. Ülejäänu on kõik üle. Mittekäivituv V8 on aiste vahel. Võin soodsalt loovutada.
Kere pealiskaudsel uurimisel "nuu enam-vähem". Aga kindlasti mitte uuelähedane.
Sobib mootori/käigukasti/numbrimärgi ümbertõstmise projektiks.
Võib imedepõllul vabalt tutvumas käia.

Postitatud: P Aug 28, 2016 07:29
Postitas landy
Kjen kirjutas:Ma hankisin hiljaaegu velgede ja sisu pärast ühe doonori. Ülejäänu on kõik üle. Mittekäivituv V8 on aiste vahel. Võin soodsalt loovutada.
Kere pealiskaudsel uurimisel "nuu enam-vähem". Aga kindlasti mitte uuelähedane.
Sobib mootori/käigukasti/numbrimärgi ümbertõstmise projektiks.
Võib imedepõllul vabalt tutvumas käia.
Kjen, sul on D-I 1. generatsioon (89-94), 007 omab 2. generatsiooni masinat (94-98).

Postitatud: P Aug 28, 2016 11:19
Postitas Kjen
Kindlasti peale minu on veel kodanikke, kes tahaks silmaringi avardamise mõttes teada, mis neil eri põlvkondade keredel siis põhilised erinevused ka on? Seda siis eelkõige tehnika ja sisu ümbertõstmise projekti silmas pidades.

Postitatud: P Aug 28, 2016 11:50
Postitas landy
1. Käigukasti ja kardaani tunnel (LT77 vs. R380)
2. Ninaosa
3. (Esi)istmete kinnitused
4. Kuna armatuurid on täiesti erinevad, siis oletan, et ehk ka nende kinnitused.
jne.

Postitatud: P Aug 28, 2016 16:45
Postitas 007
... bljääd mul juba korraks vererõhk tõusis 8)

Postitatud: E Aug 29, 2016 04:12
Postitas Kjen
007 kirjutas:... bljääd mul juba korraks vererõhk tõusis 8)
Aga miks?

Jättes kõrvale minu huvi midagi maha müüa ja käsitledes teemat edasi teemal, kas on võimalik kerevahetuseks kasutada I põlvkonna autot, siis Landy antud info valguses tundub ainus probleem olevat see kardaanitunnel.
Sest kui osta doonoriks mingi vana V8 (neid keegi ei taha miskipärast :D ). Siis doonorautol on küljes tuled, sees istmed, polster ja armatuurlaud. Neid pole vaja vahetada. Või äärmisel juhul vajab istmepadi uuendamist.

Re: Disco I kere

Postitatud: P Aug 06, 2017 16:04
Postitas 007
Elik kas NII lihtsalt käibki kere üles we???? :roll: :roll: 8) :shock: :shock:

https://www.youtube.com/watch?v=5Dn8yFkOq1A" onclick="window.open(this.href);return false;

Re: Disco I kere

Postitatud: P Aug 06, 2017 17:44
Postitas landy
007 kirjutas:Elik kas NII lihtsalt käibki kere üles we???? :roll: :roll: 8) :shock: :shock:
https://www.youtube.com/watch?v=5Dn8yFkOq1A" onclick="window.open(this.href);return false;
Kere peale-maha kõige aeganõudvamaks osaks on voolikute, juhtmete, poltide-kinnituste kinni-lahti saamine. Muidu nagu Defakal. Ei midagi üle mõistuse.
Ülejäänud tööde maht sõltub mädndiku ulatusest ja oskusest ning meeskonnast.