Discovery I ujumine teel jm

Kui on mured 1989-1998a. toodetud Discovery-ga

Moderaatorid: inseneer, landy

Vasta
põdramaja
Unistan offroadist!
Postitusi: 64
Liitunud: R Veebr 23, 2007 11:21
Asukoht: Tallinn

Discovery I ujumine teel jm

Postitus Postitas põdramaja »

Asi siis järgmine, et sai endalegi soetatud Disco I 1998 a väljalase 300tdi manuaalkastiga. Ilmnesid kaks viga, milledest esimene häirib kõige rohkem. Nimelt kipub üks jagu tee peal ujuma. Kas see on talle loomuomane või hakkab seal midagi õhtale minema? Ise oletan, et äkki aitab sellele kaasa laiemad rehvid. Tehase järgi peaks olema 205/80 16", all on aga 235/70 16". Teine jama mis ilmnes on see, et diffrilukk jääb peale. Müüja väidab, et tuleneb sellest, et pole keegi seda vahekasti eriti kasutanud ja hoovad lihtsalt kinni jäänud (käigud lähevad sisse raskelt).
suur
Esimesed mudapiisad :-)
Postitusi: 41
Liitunud: T Mär 06, 2007 20:20

Postitus Postitas suur »

Uhh,need roveri originaalkummi mõõdud....
No mis kumm see on 205/80??? Mingisugune pizzalõikur.
235 pole veel kah miski lai kumm.
Normaalne kumm sellises kaalus masina jaoks hakkab 265-st ja lai hakkab alates 12,5"
Ise küsimus kuidas nad koopas ringi käima panna.
Üks korras sildadega masin nüüd 235 (9") kummiga küll ujuma ei hakka.
Olen saanud ka 470 (18,5") kummi maanteel 110 km/h pikiroobastes sirgelt jooksma.
Asi hakkab peale kokkujooksust - püsiva neliveo puhul tahab tsipake (kuni pool senti) lahku saada.Siis peavad muidugi käändteljed-roolimunakad korras olema ja lõpuks diagonaal- ja raadiusvarraste puksid tihked.
Puksideks kõlbavad muuseas ainult punased plastikpuksid.Kõik muu on jama.
(olen proovinud kollaseid plastikpukse ja musti originaalkummipukse,need ei kesta niipalju,kui punased)
Vahekastiga on muidugi probleem.Ise olen vanade Roveri vahekastidega jännanud,(vahekastis ei tahtnud käigud sees püsida)kuni siiber sai ja Volvo (ZF) manuaalkasti koos vahekastiga otsa viskasin.
Muuseas 300 TDI-le läheb peale ilma võlli ümbertegemata,sidur on sama,ainult kinnitamiseks tuleb vaheplaat teha. Noh ja uus hoovastik muidugi,aga samas saad auto kohe pool tonni kergemaks ja kogu opereerimine hakkab ühe kangiga.
RV8
Aitab LR varuosadega!
Postitusi: 498
Liitunud: L Aug 13, 2005 11:53
Asukoht: TALLINN
Kontakt:

Postitus Postitas RV8 »

Ujumine teel võib olla see sama käändtelje laagrite probleem milest on siin teistes teemades palju kirjutatud. Igal juhul ei tasu koha roolimarti vahetamisega alustada, see ei aita. Kas 80-100 kmh kiirausl hakab esiots väruisema ja hüüpama, ja rool taha käest ära minna?
Proovige targupidikäiguga diifri lukk mahavõtta, st sõita tagurpid paar meeetrit, see peaks aitama. Võib täiesti nii olla nagu eelmine omanik räägib, et hoovastik on kinni.
Kasutaja avatar
landy
Site Admin
Site Admin
Postitusi: 10302
Liitunud: R Juul 01, 2005 17:31
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas landy »

Suure jutt jookseb kohe muidugi suurtel ümberehitustele...
235 rehv (kuni 85) R16 Discole igati paras igapäeva kasutuseks.
Uujub ilmslet tüõesti seetõttu, et puksid läbi. Amortide seisukiord tahaks ka üle vaatamist.

vahekasti rakse käinien jah reeglina kinni vähesest kasutusest. On teada juhtumieid kus kang lausa kiire käigu asendisse kinni oli roostetanud.
Seeg muud pole,kui lahti võtta ja hoovastik üle käia ning vajdusel kasti endasse pilk heita. KINDLASTI uus ja korralik õli kasti sisse.
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
-----------------------------------
SERIES II A 109"( '70 )-"Tindiplekk" / LR90 ( '88 )- "Inetu Pardipoeg" + palju unistusi
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!
Vasta

Mine “Tehnilised küsimused-Discovery I”