Õhtust kaaskondlased
Nagu lubatud, sai täna ette võetud salongiradiaatori vahetus.
Asi, mis päris kindlasti pidi eest tulema oli istmetevaheline konsool. Vahekasti kangiga polnud probleemi, aga käsipidur tuli ikka toore jõuga peale rebida, et "üle" tuleks. Veidike näppimist ja asi käes.
Eest pidid minema ka kindalaegas, laeka all olev kate, õhusuunaja. Rooli alt kaitsmekarbi kaas ja diagnostikapistikut ümbritsev plast.
Kuna peale sai lennatud suure optimismiga (pöidlad peos, et tervet armatuuri ei peaks eemaldama) ja lootus oli armatuuri "painutamisel", siis sai igaks juhuks eemaldatud ka kelladeplokk. Hiljem selgus, et see oli siiski ebavajalik, aga parem karta kui kahetseda.
Järgnes ventilaatori eemaldamine.
Vahepeal väike kohvi- ja suitsupaus ning diskussioon teemal - "Tundub paljulubav, aga eks näis". Nii, peanupud uuesti armatuuri "sisse" ja polte lõdvemaks laskma. Kundepoolt said armatuuripoldid lahti lastud, aga piloodi poolt lasime vaid lõdvemaks. Arvestades, et termomeeter näitas -7, sai painutatud vägagi HELLALT!!
Asi tundus õnnestuvat, seega positiivselt meelestatuna edasi. Parempoolse "sooja-külma" nupu hoovad tuli ka lahti ühendada, kuna jäid keset üritust.
Radikas käe ulatuses ja võit tundus juba kodus olevat, aga EI. Tuli ära see legendaarne "kurat, oli mul vaja nii vara hõisata" hetk. Torud ei liigu ja selleks, et neid natukenegi meelitada, oli vaja lahti lasta klamber - lihtne eksju! Olekski olnud lihtne, kui poldid poleks pandud mootoriruumi poolt salongi poole. "Selge, läbi puurida!!" - tuli kiire ja konkreetne otsus. Samuti tuli vabastada kodelo ise, et saaks radikat natukene ettepoole nihutada.
Järgnes erinevate asjade painamine ja lootus, et miski järele ei anna. Töö kandis vilja! Radikas sai välja ja tulemus ootuspärane.
Sai tehtud ka väike kõrvutamine - vana vs uus!
Kokkuvõte, kaks meest - 5h (seal sees paar suitsu- ja diskuteerimispausi). Vastus minu esitatud küsimusele oleks EI (ei pea tervet armatuuri eemaldama). Mingeid spetsriistu polnud ka vaja, piisas legendaarsetest +-keerajatest ja 10;13 jne padrunid ning kindlasti kamaluga jonnakust - seda ehtsat eestlase jonnakust. Loodan siiralt, et kui kellelgi peaks olema vajadust võtta sama tee jalge alla, saab siit natukenegi abi.
SUURED TÄNUD PATSILE, mehele, kes teeb jalgrattast lennuki ja peedist pesumasina