Defender käivitub, kuid ei jää käima...
Defender käivitub, kuid ei jää käima...
Auto Defender 110 1998a TD5 diisel. Mure selline - auto läheb hommikul ilusti käima, kuid peale 5-10 sekundid, jääb seisma nagu lõigatud ning rohkem enam ei käivitu. Kui londi otsas vedada, siis käivitub jälle (üsna lühikese maa pealt) ning jääb ka käima! kui mootor on soe, siis käivitub auto jälle ka starterist. selline tunne on, et viga oleks nagui elektrooniline. Autol uhiuus Boschi aku, kütusefilter vahetatud paar päeva tagasi. kas oskab keegi nõu anda, mis autol viga on ja kust otsima hakata!?
Kas kõik silindrid tulevad ilusti taha?
Td5 puhul otsiks viga ehk hargpritse juhtmestikust/kontaktplaadist.
Td5 puhul otsiks viga ehk hargpritse juhtmestikust/kontaktplaadist.
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
-----------------------------------
SERIES II A 109"( '70 )-"Tindiplekk" / LR90 ( '88 )- "Inetu Pardipoeg" + palju unistusi
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!
-----------------------------------
SERIES II A 109"( '70 )-"Tindiplekk" / LR90 ( '88 )- "Inetu Pardipoeg" + palju unistusi
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!
minu arust tulevad kõik silindrid taha. kuna ei jaga mootoritest palju, siis kust ma sellelandy kirjutas:Kas kõik silindrid tulevad ilusti taha?
Td5 puhul otsiks viga ehk hargpritse juhtmestikust/kontaktplaadist.
hargpritse juhtmestikust/kontaktplaadi leiaksin ja kuidas seda kontrollida?
miks ta süütevõtmest jupsib, aga londi otsas tõmmates töötab ja soojana samuti käivitub?
Re: Mootorist
Paagisisene pump sai 2,5 aastat tagasi ära vahetatud, aga vahepeal tegi küll kole kõva pininat. aga miks ta siis tõmmates käima läheb? ja hiljem ka soojast peast käivitub? kellega peaks rääkima Tallinna diagnostika teemal? mis selle tund võiks maksta?Kalamees kirjutas:Eks tuleb Tallinna poole sõita sul ja arvuti taha panna.. Variant et paagisisene pump jamab või töö lõpetanud.
Enne kui üle mere purjetad konsulteeri Andrusega:
http://www.landroverclub.ee/foorum/viewtopic.php?t=578
http://www.landroverclub.ee/foorum/viewtopic.php?t=578
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
-----------------------------------
SERIES II A 109"( '70 )-"Tindiplekk" / LR90 ( '88 )- "Inetu Pardipoeg" + palju unistusi
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!
-----------------------------------
SERIES II A 109"( '70 )-"Tindiplekk" / LR90 ( '88 )- "Inetu Pardipoeg" + palju unistusi
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!
-
- Hurraa, pooltuhat postitust!
- Postitusi: 520
- Liitunud: T Mär 13, 2007 19:43
- Asukoht: Rakvere (tihti Lõuna Eestis)
Pumbast.
Nende mootoritega see asi et kui paaki tühjaks ei lase ja eriti kiiresti ei sõida siis ei saagia tihti aru te paagisisene pump läbi. Disco 2 öeldi et siis kiiremini kui 90 ei taha sõita. seal sama mootor.
Re: Pumbast.
mul sõidab ikka 100 välja nagu varemgi...Kalamees kirjutas:Nende mootoritega see asi et kui paaki tühjaks ei lase ja eriti kiiresti ei sõida siis ei saagia tihti aru te paagisisene pump läbi. Disco 2 öeldi et siis kiiremini kui 90 ei taha sõita. seal sama mootor.
-
- Hurraa, pooltuhat postitust!
- Postitusi: 520
- Liitunud: T Mär 13, 2007 19:43
- Asukoht: Rakvere (tihti Lõuna Eestis)
Küte
Kütte torud kuivad, Proovi hommikul teha sama protseduur kui küttefiltri vahetusel kütte ülesse pumpamiseks. Süüde sisse, loed rahulikult kümneni siis vajutad gaasipedaali paar korda põhjani, süüde välja, ja nii 2-3 korda. Oli vist nii, manuaal autos, seal ilusti kirjas.
Sama asi juhtub ka kui vahetada filtrit ja siis kohe masin käivitada, 10 sekundit töötab ja kustub .
Sama asi juhtub ka kui vahetada filtrit ja siis kohe masin käivitada, 10 sekundit töötab ja kustub .
Re: Küte
proovin hommikul...Kalamees kirjutas:Kütte torud kuivad, Proovi hommikul teha sama protseduur kui küttefiltri vahetusel kütte ülesse pumpamiseks. Süüde sisse, loed rahulikult kümneni siis vajutad gaasipedaali paar korda põhjani, süüde välja, ja nii 2-3 korda. Oli vist nii, manuaal autos, seal ilusti kirjas.
Sama asi juhtub ka kui vahetada filtrit ja siis kohe masin käivitada, 10 sekundit töötab ja kustub .
- Veiko Varik
- Tunneb LR hingeelu!
- Postitusi: 264
- Liitunud: P Okt 14, 2007 20:38
- Asukoht: LR pesa
- Kontakt:
Tänan õpetuste eest, kuid õhutamises pole probleem vaid ikka vast elektrisüsteemis...Must Luik kirjutas:Õhutamine käib pigem nii:Süüde sisse ja ootad kuni pump jääb vait ja nii 5-6 korda.Süüde välja gaas põhja ja süüde sisse,20 sek pärast starterit kuni käima läheb.Kui läheb.Kui ei lähe siis kauem kui 40 sek pole mõtet käiata.Siis on probleem kuskil mujal.
W.
Sain masina tööle - võtsin mootori juures kõik pistikud lahtin ja lasin spetsiaalse juhtmete värgiga üle ning probleem kadus!!Tulekeel kirjutas:Tänan õpetuste eest, kuid õhutamises pole probleem vaid ikka vast elektrisüsteemis...Must Luik kirjutas:Õhutamine käib pigem nii:Süüde sisse ja ootad kuni pump jääb vait ja nii 5-6 korda.Süüde välja gaas põhja ja süüde sisse,20 sek pärast starterit kuni käima läheb.Kui läheb.Kui ei lähe siis kauem kui 40 sek pole mõtet käiata.Siis on probleem kuskil mujal.
W.
1 anduri otsik oli räpatanud. Tänan kogu info eest!