Keberbiit käsipiduri kontrolliga tehnoülevaatusel

Kui on mured 30.04.1948-29.01.2016 a. toodetud 90, 110, 127, 130, Defender (L316) või Series autoga

Moderaatorid: tt, landy

Kasutaja avatar
DefenderigaEikusagilt
Edasi, ainult Hi-Lift'iga !
Postitusi: 28
Liitunud: N Okt 27, 2016 14:03
Asukoht: Tallinn

Keberbiit käsipiduri kontrolliga tehnoülevaatusel

PostitusPostitas DefenderigaEikusagilt » E Apr 29, 2019 21:20

Härrased, kas Defenderi(2006 TD5) käsipidur peaks ühe silla lõikes vastama tü normidele? Iga aasta nad panevad mulle selle märkustesse ja siis 'annavad andeks'. Mõned räägivad, et käsipiduri pidamist saab ainult kahe silla peale kokku mõõta. Lisaks, et tuleb difrilukk sisse panna selle testimisel. Ma ei taha liiga loominguliseks seal minna, teevad veel vahekasti katki :|

Kuidas on õige käituda ülevaatusel sellel teemal?

Tänud ette:)
Defender - armastus aastast 2014
Kasutaja avatar
landy
Site Admin
Site Admin
Postitusi: 9076
Liitunud: R Juul 01, 2005 17:31
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Re: Keberbiit käsipiduri kontrolliga tehnoülevaatusel

PostitusPostitas landy » E Apr 29, 2019 23:58

Sellel autol ei pidurdata käsipiduriga mitte rattaid vaid kardaane nagu veoautol e. jäsipiduri truemmel lsyub vahekasti taga.
Kui mehed matsu ei jaga, vaheta ülevaatuspunkt normaalse vastu!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
MTÜ Tehnikaspordiklubi "Imedepõld"
-----------------------------------
SERIES II A 109"( '70 )-"Tindiplekk" / LR90 ( '88 )- "Inetu Pardipoeg" + palju unistusi
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 landy@4x4.ee
Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!
Kasutaja avatar
DefenderigaEikusagilt
Edasi, ainult Hi-Lift'iga !
Postitusi: 28
Liitunud: N Okt 27, 2016 14:03
Asukoht: Tallinn

Re: Keberbiit käsipiduri kontrolliga tehnoülevaatusel

PostitusPostitas DefenderigaEikusagilt » T Apr 30, 2019 09:09

Tänud, Landy!

Aga kuidas seda ikkagi kontrollitakse? Nt mõnes kohas, kus osatakse vaadata, mida nad seal teevad?
Defender - armastus aastast 2014
Kasutaja avatar
landy
Site Admin
Site Admin
Postitusi: 9076
Liitunud: R Juul 01, 2005 17:31
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Re: Keberbiit käsipiduri kontrolliga tehnoülevaatusel

PostitusPostitas landy » T Apr 30, 2019 09:37

Tänud, Landy!
Aga kuidas seda ikkagi kontrollitakse? Nt mõnes kohas, kus osatakse vaadata, mida nad seal teevad?
Kontrollitakse nagu vandel veoauatodel., et käsipiduri trummel hoiab kardaani ja ( vähemlat) ühte ratast paigal, kuan sillal difrilukku ei ole, siis mõlemat ratst ta võrdslet kinni hoida ei saa.
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
MTÜ Tehnikaspordiklubi "Imedepõld"
-----------------------------------
SERIES II A 109"( '70 )-"Tindiplekk" / LR90 ( '88 )- "Inetu Pardipoeg" + palju unistusi
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 landy@4x4.ee
Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!
Kasutaja avatar
DefenderigaEikusagilt
Edasi, ainult Hi-Lift'iga !
Postitusi: 28
Liitunud: N Okt 27, 2016 14:03
Asukoht: Tallinn

Re: Keberbiit käsipiduri kontrolliga tehnoülevaatusel

PostitusPostitas DefenderigaEikusagilt » T Apr 30, 2019 09:49

Vabandust rumalana tunduvate täpsustuste pärast:) , aga kas see tähendab, et tü inimene ronib auto alla, kui käsipidur on peal ja keskmine difrilukk sees ja katsub kardaani pöörata?

Sest mul nad tegid nii, et ajasid tavalise pidurikontrollistendi peale ja tõmbasid kässarit. Saan aru, et see teine lahendus ei tööta. Aga kuna mul juba kordusülevaatus kirjas, siis ei tahaks kohta vahetada - võib paista tü keskkonnast tagantjärgi nii, et leidsin koostööaltima ülevaataja probleemi parandamata.

Mis võiksid olla konkreetsed juhised, mida rääkida tü inimestele. Et a la tehke palun nii: 1. 2. jne:)
Defender - armastus aastast 2014
Kasutaja avatar
landy
Site Admin
Site Admin
Postitusi: 9076
Liitunud: R Juul 01, 2005 17:31
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Re: Keberbiit käsipiduri kontrolliga tehnoülevaatusel

PostitusPostitas landy » T Apr 30, 2019 12:33

Kui ülevaatja liiga noorepoolne on,siis proovi leida ÜV punktis mõni inimene, kellel tundub vanust 40 a. + olema ja selegitagi tema abil asis ära, kuidas sellel autol käsipidur töötab (pidurdatakse kardaani, mitte rattaid) ja kuna sillas on lahtine diferentsiaal, siis ei saagi mõlemad rattad täpselet võrdse pidurdusjõuga olla (Puhas keskksooli füüsika).
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
MTÜ Tehnikaspordiklubi "Imedepõld"
-----------------------------------
SERIES II A 109"( '70 )-"Tindiplekk" / LR90 ( '88 )- "Inetu Pardipoeg" + palju unistusi
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 landy@4x4.ee
Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!

Mine “Tehnilised küsimused-Defender ja Series”

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 1 külaline