Defekaga matkamine
Sat. telefonidest niipalju, et Thuraya levib Euroopas ja natuke Põhja Aafrikat. Ise soovitan Iriidiumi katab kogu kera ära. On küll suurem ja kallim aga seda põhjusega.
"Life is like a box of Land Rovers. You never know what you're gonna get."
"Sport" massidesse !!! (lukud defauldis )
Krutitsa Disci - Krutitsa Disci... (Disco II)
Discovery 3 HSE
Discovery I
RR TDV8 3,6
"Sport" massidesse !!! (lukud defauldis )
Krutitsa Disci - Krutitsa Disci... (Disco II)
Discovery 3 HSE
Discovery I
RR TDV8 3,6
Kui vajadust tekitada HD siinidel liikuv sahtel auto tagaosa põrandale, siis olen ise kasutanud sellise firma teenust nagu ATS Tootmine OÜ. Poistel kogemust on, muigi pealtnäha tavaline mööblitootja. Kui ise soovi ehitada, siis saab siine sellisest poest nagu www.widnibaltic.ee
DISCO III ja jalamees
It Is Not Broken It Is British
It Is Not Broken It Is British
Landy kirjutas : Eduardi auto:
http://www.landroverclub.ee/est/galerii ... mage31.htm
http://www.landroverclub.ee/est/galerii ... image6.htm
http://www.landroverclub.ee/est/galerii ... image7.htm
VÄike täpsustus. antud Defekas on ikka Alo masin ( kah Tartust). Eelmisel aastal käis sellega üksi Gruusias. Mina ( Eduard) sõidan CT Discoga.
Anyway reisule tõmbab meid kõiki. Põhiline probleem on aeg. Kuidagi ei ole sel aastal võimalik üle 4 päeva reisi peale kulutada. Ehk tuleks kõne alla naabervabariikide külastus?
PS. Discod kah ikka kampa...
http://www.landroverclub.ee/est/galerii ... mage31.htm
http://www.landroverclub.ee/est/galerii ... image6.htm
http://www.landroverclub.ee/est/galerii ... image7.htm
VÄike täpsustus. antud Defekas on ikka Alo masin ( kah Tartust). Eelmisel aastal käis sellega üksi Gruusias. Mina ( Eduard) sõidan CT Discoga.
Anyway reisule tõmbab meid kõiki. Põhiline probleem on aeg. Kuidagi ei ole sel aastal võimalik üle 4 päeva reisi peale kulutada. Ehk tuleks kõne alla naabervabariikide külastus?
PS. Discod kah ikka kampa...
ONE LIFE. LIVE IT !!!
Raamide koha pealt suudab tõenäoliselt aidata
VR SPORT
Businessrent OÜ
reg.nr 10682503
Tähe 37
Tallinn 11619
tel +372 51 13 650
WWW.suusad.ee
Pakub laias valikus thule varustust.
Nii haagiseid kui suuski kui ka külmikuid ja muud põnevat värki.
VR SPORT
Businessrent OÜ
reg.nr 10682503
Tähe 37
Tallinn 11619
tel +372 51 13 650
WWW.suusad.ee
Pakub laias valikus thule varustust.
Nii haagiseid kui suuski kui ka külmikuid ja muud põnevat värki.
LR60 juubeli saku-männiku III koha kaardilugeja
56 462 964
56 462 964
Varasemat katuseraami juttu:
http://www.landroverclub.ee/foorum/view ... light=rack
http://www.landroverclub.ee/foorum/view ... light=rack
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
-----------------------------------
SERIES II A 109"( '70 )-"Tindiplekk" / LR90 ( '88 )- "Inetu Pardipoeg" + palju unistusi
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!
-----------------------------------
SERIES II A 109"( '70 )-"Tindiplekk" / LR90 ( '88 )- "Inetu Pardipoeg" + palju unistusi
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!
Allolevalt võib näha , et Thuraya leviala on natuke laiemaks "veninud", kui ta oli paar aastat tagasi.
http://www.aasat.ee/index.php?lang=est&PID=60
http://www.aasat.ee/index.php?lang=est&PID=60
"Life is like a box of Land Rovers. You never know what you're gonna get."
"Sport" massidesse !!! (lukud defauldis )
Krutitsa Disci - Krutitsa Disci... (Disco II)
Discovery 3 HSE
Discovery I
RR TDV8 3,6
"Sport" massidesse !!! (lukud defauldis )
Krutitsa Disci - Krutitsa Disci... (Disco II)
Discovery 3 HSE
Discovery I
RR TDV8 3,6
suvel karpaatides sai ka pandud järgmine siht gruusja.nii,et oleks asjast vägagi huvitatud.kui teisema liikuriga jutule saab?LoJack kirjutas:Mina olen näpp!
Ise plaanisin enne pikemaid reise lõunamaadesse teha üks "kokkuloksutamise" reis Gruusiasse. Nii umbes 2-4 nädalat. Et saaks asjad masinas ja kuudis õigetele kohtadele ja kogu logistika paika. Loomulikult oleks ma sillas kui koguneks tore seltskond kellega see ette võtta.
Aga istuks septembri lõpul maha ja arutaks ja "vörkopitaks"? Siis on mu masin ka Eestis ja saab ka seda näppida.
Hea teema, panen ka paar enda mõtet.
Samas kui osta ainult 1 raamat, siis soovitakse ise Chris Scott'i "Sahara Overland"-i. See nagu lihtsam ja huvitavam. Selles muidugi on kõike, nii tehnilist juttu autode ja tsiklite kohta kui ka konkreetsete Sahara-maade marsruute ja asju.
Mina mingit suurt ja rasket asja katusele ei aretaks. Hea oleks, kui üldse pole pakiraami. Tegelikult poleks ju üldse nii palju kola kaasa vaja võtta. Teine asi on kui autos on mingi 4 inimest ja jääb ruumi tõesti puudu. Kui on 2 inimest siis ma soovitaks kõik asjad ära mahutada sisse.
Kui oleks 110 ja näiteks 2 inimest, siis ma üritaks katusetelgi asemel aretada sisse mingid alla klapitavad voodid. Lihtsalt telgi jagu vähem kraami ja vähem muret. 110 ja 2 inimese puhul mahub varustus vabalt ära masina sisse (ja peaks ruumi ülegi jääma), kui ei mahu, siis on seda ilmselgelt liiga palju. Neid üle koormatud "ekspeditsiooniautosid" ikka on näha päris palju. Käib ka lisavarustuse kohta. Mida raskem koorem kanda seda suurem on koormus ka amortidele/puksidele/vedrudele, suurema tõenäosusega midagi läheb katki.
Liuguritel sahtel. Mina müüsingi oma liugureid (leidsid uue omaniku). Kui keegi tahab osta siis firma oli AccuRide (otsi veebist) ja nad teevad ka päris robustset kraami. Samas ma ise loobusin liugurist kuna liugurisüsteem/sahtel võtab ise ka märkimisväärselt ruumi ära. Kaotab küll veits mugavuses aga ma arvan, et mul õnnestus oma 90-ne tagaosa täitsa hästi ümber teha ilma liugurita.
Akende toonimine ja võretamine. Võre unustaks kohe ära, suht mõttetu asi. Tehase ukselukud annab nagunii suva kruvikeerajaga lahti teha, milleks seda võret sinna vaja? Mida rohkem turvat paned, seda rohkem jääb mulje et on, mida varastada. Lihtsalt ei tohi jätta masinasse nähtavale mitte mingit väärt asja ja probleem on lahendatud. Hea, kui põhikraam salongis on ka mingi luku taga. Toonimine kasulik asi aga kuna Defenderil on tagumine aken püstloodis, mitte nurga alt, siis kui kilega toonida hakkab see tagaaken seest jubedalt tagasi peegeldama (vähemalt mul on nii). Ehk siis tahavaatepeeglist on viletsam nähtavus ja vastu tulevate autode tuled võivad ka tagaaknast sulle tagasi peegeldada, kui tahavaatepeeglisse vaatad. Harjub ära aga aga tasub kõrva taha panna.
SAT telefon. Küsitav. Oletame, et oledki Kongos suremas kuskil pärapõrgus aga küsimus on, kellele sa helistad? Koju? Ok, saad oma viimased sõnad öelda. Abi organiseerida arvatavasti sulle ei jõuta. Kohalikke numbreid arvatavasti sa ei tea, keelt ei oska jne. Jah kui autoga midagi juhtub, hea helistada koju ja küsida nõu või midagi. Samas enamik õigustab SAT-telefoni omamist turvatundega, kuid see aspekt on mu meelest suht küsitav.
Olen seda lugenud ja kuigi asjalikku infot on seal, on tegu siiski suhteliselt tehnilise/akadeemilise raamatuga, mis räägib rohkem reaalsetest suurematest ekspeditsioonidest (näiteks kõrbes pikemat aega asustusest eemal), mitte niisama turismireisist. Muidugi lugeda tasub.Landy kirjutas: Tom Sheppard's Vehicle Dependent Expedition Guide
Samas kui osta ainult 1 raamat, siis soovitakse ise Chris Scott'i "Sahara Overland"-i. See nagu lihtsam ja huvitavam. Selles muidugi on kõike, nii tehnilist juttu autode ja tsiklite kohta kui ka konkreetsete Sahara-maade marsruute ja asju.
Mina mingit suurt ja rasket asja katusele ei aretaks. Hea oleks, kui üldse pole pakiraami. Tegelikult poleks ju üldse nii palju kola kaasa vaja võtta. Teine asi on kui autos on mingi 4 inimest ja jääb ruumi tõesti puudu. Kui on 2 inimest siis ma soovitaks kõik asjad ära mahutada sisse.
Kui oleks 110 ja näiteks 2 inimest, siis ma üritaks katusetelgi asemel aretada sisse mingid alla klapitavad voodid. Lihtsalt telgi jagu vähem kraami ja vähem muret. 110 ja 2 inimese puhul mahub varustus vabalt ära masina sisse (ja peaks ruumi ülegi jääma), kui ei mahu, siis on seda ilmselgelt liiga palju. Neid üle koormatud "ekspeditsiooniautosid" ikka on näha päris palju. Käib ka lisavarustuse kohta. Mida raskem koorem kanda seda suurem on koormus ka amortidele/puksidele/vedrudele, suurema tõenäosusega midagi läheb katki.
Liuguritel sahtel. Mina müüsingi oma liugureid (leidsid uue omaniku). Kui keegi tahab osta siis firma oli AccuRide (otsi veebist) ja nad teevad ka päris robustset kraami. Samas ma ise loobusin liugurist kuna liugurisüsteem/sahtel võtab ise ka märkimisväärselt ruumi ära. Kaotab küll veits mugavuses aga ma arvan, et mul õnnestus oma 90-ne tagaosa täitsa hästi ümber teha ilma liugurita.
Akende toonimine ja võretamine. Võre unustaks kohe ära, suht mõttetu asi. Tehase ukselukud annab nagunii suva kruvikeerajaga lahti teha, milleks seda võret sinna vaja? Mida rohkem turvat paned, seda rohkem jääb mulje et on, mida varastada. Lihtsalt ei tohi jätta masinasse nähtavale mitte mingit väärt asja ja probleem on lahendatud. Hea, kui põhikraam salongis on ka mingi luku taga. Toonimine kasulik asi aga kuna Defenderil on tagumine aken püstloodis, mitte nurga alt, siis kui kilega toonida hakkab see tagaaken seest jubedalt tagasi peegeldama (vähemalt mul on nii). Ehk siis tahavaatepeeglist on viletsam nähtavus ja vastu tulevate autode tuled võivad ka tagaaknast sulle tagasi peegeldada, kui tahavaatepeeglisse vaatad. Harjub ära aga aga tasub kõrva taha panna.
SAT telefon. Küsitav. Oletame, et oledki Kongos suremas kuskil pärapõrgus aga küsimus on, kellele sa helistad? Koju? Ok, saad oma viimased sõnad öelda. Abi organiseerida arvatavasti sulle ei jõuta. Kohalikke numbreid arvatavasti sa ei tea, keelt ei oska jne. Jah kui autoga midagi juhtub, hea helistada koju ja küsida nõu või midagi. Samas enamik õigustab SAT-telefoni omamist turvatundega, kuid see aspekt on mu meelest suht küsitav.
See on küll tõsi. Endale tellisin SPOT nimelise asja. Tegeleb peale muu ka tracking'uga ja sõnumite saatmisega üle satelliidi (ehk siis ilma GSM võrgu vajaduseta) ja juurde saab osta muu hulgas ka suht mõistliku hinnaga "emergency recovery" kindlustuse toe. Eks uurige ja arutage... Täna on neil tõsi raskusi tarnimisega kuna ÜRO tegi mingi suurema tellimuse.Rebaseonu kirjutas:SAT telefon. Küsitav. Oletame, et oledki Kongos suremas kuskil pärapõrgus aga küsimus on, kellele sa helistad? Koju? Ok, saad oma viimased sõnad öelda. Abi organiseerida arvatavasti sulle ei jõuta. Kohalikke numbreid arvatavasti sa ei tea, keelt ei oska jne. Jah kui autoga midagi juhtub, hea helistada koju ja küsida nõu või midagi. Samas enamik õigustab SAT-telefoni omamist turvatundega, kuid see aspekt on mu meelest suht küsitav.
Kahjuks pole endal veel Rebaseonu kogemusi väitmaks asju aga LRO kokkutulekult ja Nene Overlandist saadud teadmised/kogemused väidavad mõnevõrra erinevaid asju neist, mida Rebaseonu siin kirjutab. LRO kokkutulekul istusime ja arutasime einevaid kogemusi ca 30 maailmaränduriga kellel vöö vahel keskmiselt 2,5 reisi London-Cape Town (lisaks veel erilised hullud kes Discoga 2 korda ümber maailma käinud). Aga veelkord, eks Rebaseonu kogemused ole meile kõige lähemal võtta ja neid tuleb arvestada.
--- One life. Live it. ---
--- Gas, grass or ass, nobody rides for free ---
--- Gas, grass or ass, nobody rides for free ---
Mitte kahtlane aga pigem n. ö. "second opinion" mida korjasin üles LRO-lt.
Veelkord, ma ei propageeri siin oma arvamust vaid kogemusi inimestelt kes on käinud mitu ringi Aafrikas. Mis ei vähenda omakorda kuidagi sinu kogemusi, mda tuleb esmajärgus arvesse võtta.
Igatpidi hinnatud teos. Ise soovitaks ka - tellisin endale selle "second editioni" AmazonistRebaseonu kirjutas:Samas kui osta ainult 1 raamat, siis soovitakse ise Chris Scott'i "Sahara Overland"-i. See nagu lihtsam ja huvitavam. Selles muidugi on kõike, nii tehnilist juttu autode ja tsiklite kohta kui ka konkreetsete Sahara-maade marsruute ja asju.
Samas, 99% kohatud inimestest kes seiklevad mööda maailma kasutavad vaat, et eranditult Hannibal-tüüpi (Hannibal, Howling Moon, ARB jms) katusetelke. Olgem ausad, Maggiolina't kohtasin väga harva.Rebaseonu kirjutas:Mina mingit suurt ja rasket asja katusele ei aretaks. Hea oleks, kui üldse pole pakiraami. Tegelikult poleks ju üldse nii palju kola kaasa vaja võtta. Teine asi on kui autos on mingi 4 inimest ja jääb ruumi tõesti puudu. Kui on 2 inimest siis ma soovitaks kõik asjad ära mahutada sisse.
Jällegi, 90% inimestest, kes mööda maailma seiklevad kasutavad midagi Mobile Storage System sarnast liugur-süsteeme. Ju siis on asjal mõte. Oma kogemus - tõsi lühike - kiidab ka sama lahendust.Rebaseonu kirjutas:Liuguritel sahtel. Mina müüsingi oma liugureid (leidsid uue omaniku). Kui keegi tahab osta siis firma oli AccuRide (otsi veebist) ja nad teevad ka päris robustset kraami. Samas ma ise loobusin liugurist kuna liugurisüsteem/sahtel võtab ise ka märkimisväärselt ruumi ära. Kaotab küll veits mugavuses aga ma arvan, et mul õnnestus oma 90-ne tagaosa täitsa hästi ümber teha ilma liugurita.
Toonimise mõtetusega nõus. Parem mitte jätta nänni saadavale. Mis aga puuub võredesse siis jällegi kogemus kohatud inimestelt - jaga masin kaheks, koeravõrk abiks, juhtimispool ja kaubapool. Läbi võre on keeruline sisse pääseda ja kui isegi pääsetakse siis on võimalus ainult ühes pooles midagi ära teha. Vadav osa võimalikke vargaid pole seda ette planeerinud vaid on n.ö. opportunistid - ehk saab midagi. Kui saamine on liiga keeruliseks tehtud siis pigem ei kiputa riskima.Rebaseonu kirjutas:Akende toonimine ja võretamine. Võre unustaks kohe ära, suht mõttetu asi. Tehase ukselukud annab nagunii suva kruvikeerajaga lahti teha, milleks seda võret sinna vaja? Mida rohkem turvat paned, seda rohkem jääb mulje et on, mida varastada. Lihtsalt ei tohi jätta masinasse nähtavale mitte mingit väärt asja ja probleem on lahendatud. Hea, kui põhikraam salongis on ka mingi luku taga.
Veelkord, ma ei propageeri siin oma arvamust vaid kogemusi inimestelt kes on käinud mitu ringi Aafrikas. Mis ei vähenda omakorda kuidagi sinu kogemusi, mda tuleb esmajärgus arvesse võtta.
--- One life. Live it. ---
--- Gas, grass or ass, nobody rides for free ---
--- Gas, grass or ass, nobody rides for free ---
- tyybel
- MT-rehvid ja muda!
- Postitusi: 187
- Liitunud: N Mär 27, 2008 12:18
- Asukoht: Tallinn Pirita/mõnikord ka Viljandi
Jah, ma ka vaatasin, et sihuke vigur võiks kasulik olla. Kuigi nt gps kipub tihedamas metsas v sügavamas jõekurus täitsa rukkisse panema ja halvemal juhul ei suuda piisavalt sate üles leida, siis umbkaudse asukohamäärajana tundub SPOT päris asjalik olema. Kuidas see riistapuu tegelikult töötab, tahaks oma silmaga näha.LoJack kirjutas: Endale tellisin SPOT nimelise asja. Tegeleb peale muu ka tracking'uga ja sõnumite saatmisega üle satelliidi (ehk siis ilma GSM võrgu vajaduseta) ja juurde saab osta muu hulgas ka suht mõistliku hinnaga "emergency recovery" kindlustuse toe. Eks uurige ja arutage...
"olematu auto" +372 5074010