Defekaga matkamine

Kui on mured 30.04.1948-29.01.2016 a. toodetud 90, 110, 127, 130, Defender (L316) või Series autoga

Moderaatorid: landy, inseneer

LoJack
õpetas ARKi lugema
õpetas ARKi lugema
Postitusi: 566
Liitunud: T Veebr 06, 2007 19:03
Asukoht: valdavalt Pärnu

Postitus Postitas LoJack »

Lubati 2 nädala pärast kohale toimetada. Eks siis vaatame...
--- One life. Live it. ---
--- Gas, grass or ass, nobody rides for free ---
Kasutaja avatar
tyybel
MT-rehvid ja muda!
Postitusi: 187
Liitunud: N Mär 27, 2008 12:18
Asukoht: Tallinn Pirita/mõnikord ka Viljandi

Postitus Postitas tyybel »

Rebaseonu kirjutas: Akende toonimine ja võretamine. Toonimine kasulik asi aga kuna Defenderil on tagumine aken püstloodis, mitte nurga alt, siis kui kilega toonida hakkab see tagaaken seest jubedalt tagasi peegeldama (vähemalt mul on nii). Ehk siis tahavaatepeeglist on viletsam nähtavus ja vastu tulevate autode tuled võivad ka tagaaknast sulle tagasi peegeldada, kui tahavaatepeeglisse vaatad. Harjub ära aga aga tasub kõrva taha panna.
See toonimine rohkem privaatsuse pärast. Kuidagi meeldivam tundub kui iga möödamineja ei vahi, kuidas magad. Ja kogemuste põhjal ütleks, et ka päike ei paista silma :wink:
Aga kõikvõimalikud tuled peegeldavad juba niigi Defeka tagaaknast tagasi. Kui veel ära kiletada, siis ilmselt läheb päris väljakannatamatuks.

Tegelikult tahaks kangesti näha-katsuda, kuidas kogenumad mehed on masinaid teinud. Sai siin kunagi ääri-veeri räägitud, et teeks ühe kohtingu v miskit, kus need kellel ei ole (matkamasinat), saaksid siis huvi ja kadedusega uurida nendelt, kellel on, et mis ja kuidas. LoJack, saan aru, väljus nüüd võitlusest ARKiga edukana st võib legaalselt liigelda. Ja äkki saaks Rebaseonu kuulsat masinat ka silmata?
"olematu auto" +372 5074010
Pilt
LoJack
õpetas ARKi lugema
õpetas ARKi lugema
Postitusi: 566
Liitunud: T Veebr 06, 2007 19:03
Asukoht: valdavalt Pärnu

Postitus Postitas LoJack »

tyybel kirjutas:LoJack, saan aru, väljus nüüd võitlusest ARKiga edukana st võib legaalselt liigelda. Ja äkki saaks Rebaseonu kuulsat masinat ka silmata?
Formaalselt veel ei saa legaalselt liigelda aga sellest homme täpsemalt. Nagu olen ametlikult olemas olen valmis kohe minema ja temaatilise pow-wow kokkusaamise korraldama.
Ei saa küll väita, et ise metsikute kogemustega kuid masina komplekteeris firma mis seda teinud kümnetele "overlander"-itele. Seepärast kipun muu hulgas ka Rebaseonu kuulama.
--- One life. Live it. ---
--- Gas, grass or ass, nobody rides for free ---
Rein
Land Rover-mu ainus armastus!
Postitusi: 1150
Liitunud: K Juul 16, 2008 19:49
Asukoht: Lõuna
Kontakt:

Postitus Postitas Rein »

Pole küll käinud matkamas, pole ka matkajaid näinud, kuid kas pole nii, et enamik läänepoolseid matkajaid teab, et nii on ettenähtud matkata, ju siis peab nii olema. Ida poolsed, kes on pidanud kõik asjad ise tegema, teevad nii, nagu omal parem tundub :roll:
Rebaseonu
Sõidab LR-iga maailma otsa!
Postitusi: 35
Liitunud: N Sept 15, 2005 00:32

Postitus Postitas Rebaseonu »

Rein kirjutas:Pole küll käinud matkamas, pole ka matkajaid näinud, kuid kas pole nii, et enamik läänepoolseid matkajaid teab, et nii on ettenähtud matkata, ju siis peab nii olema. Ida poolsed, kes on pidanud kõik asjad ise tegema, teevad nii, nagu omal parem tundub :roll:
Väga hea tähelepanek! :lol:

Paljud inimesed lihtsalt lasevad mingil X firmal oma masina reisiks ette valmistada ja see firma laob siis auto kõikvõimalikku kraami täis, et saaks kliendilt rohkem kasseerida. Või ostavad juba kellegi ettevalmistatud masina. Paljudel selliste reiside ette võtnud inimestel puudub üldse eelnev reisimise kogemus (ka seljakotiga), samuti puudub oma nägemus, mida neil vaja võiks minna ja mida mitte. Näed palju inimesi kes sõidavad mööda suuri asfaltteid peamiselt ja sellegipoolest on neil vintsid, liivaredelid, oksatrossid, jne jne. ;)

Ka näiteks veepump ja dušš on paljude jaoks hädavajalik asi overland-masinal. Samas minu meelest pole see hädavajalik kuna niisama saab ka pestud ja duššiga raiskab ka liiga palju vett. Jah pannakse 200-liitrised paagid ka peale aga kõik see lisab kaalu masinale ja võtab ruumi...

Mis puutub kabiini ja salongi eraldamisse võrega -- palun, tee seda kui vajalikuks pead. Samas sellel on ka üks suur miinus, et siis ei saa sa juhiistmelt enam sinna tagumisse osa ka näiteks asju, riideid vms panna. Ehk siis põhimõtteliselt sa selle sama vargavõrguga piirad iseennast. :) EDIT: Siin ma pidasin silmas 90-t, suurematel kabiinis rohkem ruumi.

Lõppeks, eks igaüks leia ise, mis talle sobib ja kuidas endale asja ehitab. Internetist teiste juttu olen ma lugenud ka palju ja jõudnud järeldusele, et minu enda vajadused on erinevad ja üsna tihti pole mingi asi, mida paljud on soovitanud, osutunud mulle meelepäraseks.
Viimati muutis Rebaseonu, T Okt 14, 2008 13:48, muudetud 1 kord kokku.
Rebaseonu
Sõidab LR-iga maailma otsa!
Postitusi: 35
Liitunud: N Sept 15, 2005 00:32

Postitus Postitas Rebaseonu »

tyybel kirjutas:ja äkki saaks Rebaseonu kuulsat masinat ka silmata?
No kui teha millalgi mingi kokkusaamine nagu oli kellelgi plaanis, siis ehk tulen ka?


EDIT: Samas ei tea ka, kas viitsin. :lol: Panen kunagi pildid modifikatsioonidest oma veebilehele üles...
Kasutaja avatar
landy
Site Admin
Site Admin
Postitusi: 10369
Liitunud: R Juul 01, 2005 17:31
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas landy »

Rebaseonu kirjutas:
tyybel kirjutas:ja äkki saaks Rebaseonu kuulsat masinat ka silmata?
No kui teha millalgi mingi kokkusaamine nagu oli kellelgi plaanis, siis ehk tulen ka?
EDIT: Samas ei tea ka, kas viitsin. :lol:
Kui muhhamed ei tule mäe juurde, eks siis tulen mägi muhhamedi juurde...
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
-----------------------------------
SERIES II A 109"( '70 )-"Tindiplekk" / LR90 ( '88 )- "Inetu Pardipoeg" + palju unistusi
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!
LoJack
õpetas ARKi lugema
õpetas ARKi lugema
Postitusi: 566
Liitunud: T Veebr 06, 2007 19:03
Asukoht: valdavalt Pärnu

Postitus Postitas LoJack »

Rein kirjutas:Pole küll käinud matkamas, pole ka matkajaid näinud, kuid kas pole nii, et enamik läänepoolseid matkajaid teab, et nii on ettenähtud matkata, ju siis peab nii olema. Ida poolsed, kes on pidanud kõik asjad ise tegema, teevad nii, nagu omal parem tundub :roll:
Kas maksab pimesi kohe kogu paari aastasaja pikkune kaugmatkade ja ekspeditsioonide kogemus (nii UK kui ka pajude teiste Lääne-Euroopa riikide rändurite oma) maha teha sest meil pole olnud neid võimalusi? Et mis sealt pärit on "by default" vale sest meie DIY asjad on ikka õiged?
Rebaseonu kirjutas:Paljud inimesed lihtsalt lasevad mingil X firmal oma masina reisiks ette valmistada ja see firma laob siis auto kõikvõimalikku kraami täis, et saaks kliendilt rohkem kasseerida. Või ostavad juba kellegi ettevalmistatud masina. Paljudel selliste reiside ette võtnud inimestel puudub üldse eelnev reisimise kogemus (ka seljakotiga), samuti puudub oma nägemus, mida neil vaja võiks minna ja mida mitte. Näed palju inimesi kes sõidavad mööda suuri asfaltteid peamiselt ja sellegipoolest on neil vintsid, liivaredelid, oksatrossid, jne jne. ;)
Jällegi, kas maksab võrrelda Eesti liigkasuvõtjatest firmasid nende firmadega lääne pool mis on aastate jooksul kümneid ja kümneid masinaid ette valmistanud ning teeninud endale sellega "overlanderite" austuse? Ntx minu puhul tuli ettevalmistatud auto hind samasse hinnaklassi kui Eestis "blank" masin. Kusjuures valdava osa ajast keerasid ikka Nene vennad mul vinti maha väites, et see või teine asi pole mulle tegelikult vajalik või on odavam mul endal külge keerata...
Rebaseonu kirjutas:Lõppeks, eks igaüks leia ise, mis talle sobib ja kuidas endale asja ehitab. Internetist teiste juttu olen ma lugenud ka palju ja jõudnud järeldusele, et minu enda vajadused on erinevad ja üsna tihti pole mingi asi, mida paljud on soovitanud, osutunud mulle meelepäraseks.
Seda küll. Kellele ema, kellele tütar :lol: Eks minuga sama asi. Ja lõppeks, kust sa ikka seda autosisest ja -välist logistikat uurid kui mitte reisinute enda käest... Ja eks inimeste mugavusaste ole ka erinev. Eks sellest ka erinev nägemus.

Lisaks veel Rebaseonu viidatud "Sahara Overland" raamatule (mis muide teeb Land Roveri ikka päris maha :? ) on üks hea allikas veel Royal Geographical Society - Expedition & fieldwork publications, eriti nende legendaarne "Vehicle Dependent Expedition Guide".

EDIT: Kel huvi võib seda raamatut ka otse Tom Sheppard'i käest osta. Tema aadress: mail@desertwinds.co.uk
--- One life. Live it. ---
--- Gas, grass or ass, nobody rides for free ---
Rebaseonu
Sõidab LR-iga maailma otsa!
Postitusi: 35
Liitunud: N Sept 15, 2005 00:32

Postitus Postitas Rebaseonu »

LoJack kirjutas:on üks hea allikas veel Royal Geographical Society - Expedition & fieldwork publications, eriti nende legendaarne "Vehicle Dependent Expedition Guide".
Sellest raamatust oli siin teemas juba juttu ju, Landy postitas isegi kõigi kolme versiooni kaanepildid (ja mina kommisin, et veits liiga akadeemiline ja kui raha ainult ühe raamatu jaoks, soovitaksin hoopis Sahara Overland'i).

Muide, kas need mitmedsajad ülikogenud rändurid kellega sa rääkisid ja kes sulle sooje soovitusi andsid, huvitav et nad Land Roverit maha ei teinud sest väljaspool UK-d eelistatakse tänapäeval peamiselt üht teist automarki overland masinana. Või sattusid sa mingile Land Roveri omanike kogunemisele? :wink:
LoJack
õpetas ARKi lugema
õpetas ARKi lugema
Postitusi: 566
Liitunud: T Veebr 06, 2007 19:03
Asukoht: valdavalt Pärnu

Postitus Postitas LoJack »

LRO = Land Rover Owner's Show 8)
Raske, et mitte öelda võimatu oli sellel kokkutulekul leida inimest kes oleks Land Roveri maha teinud ja selle asemele Toyota maastureid pakkunud :lol:
--- One life. Live it. ---
--- Gas, grass or ass, nobody rides for free ---
Kasutaja avatar
landy
Site Admin
Site Admin
Postitusi: 10369
Liitunud: R Juul 01, 2005 17:31
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas landy »

Härrased! Rahu-rahu!

Arvamuste paljusus on hea asi, kuid vahetagem neid äkki hoopis plaanitaval kokkusaamisel. Workshopiga "Reisile Land Roveriga" prooviks katta kaks valdkonda.

1)Eelkõige oleks mõte siiski kuulata Ahto käest näpunäiteid reisiks valmistumiseks.

2) Prooviks leida ruumi, kuhu saaks Rebaseonu ja LoJack-i autod kõrvuti sisse ajada et asjast huvitatud saaksid tehnilisi lahendusi võrrelda ja neist endale eeskuju võtta.


Tiheda offroad kalendri tõttu ei saa see üritus ilmslet enne detsembri algust toimuma.
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
-----------------------------------
SERIES II A 109"( '70 )-"Tindiplekk" / LR90 ( '88 )- "Inetu Pardipoeg" + palju unistusi
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!
Rebaseonu
Sõidab LR-iga maailma otsa!
Postitusi: 35
Liitunud: N Sept 15, 2005 00:32

Postitus Postitas Rebaseonu »

LoJack, leidsin veebist su kodulehe ja LandLord II pildid ka.

Varustust on muidugi palju aga mis põhjendusega sulle need valuveljed müüdi, või sa ise tahtsid?

Mis sellesse suurde ja raskesse ARB stangesse puutub, siis minu mäletamist mööda Rolling Estonians startis ka selliste asjandustega, kuid kuskil reisi peal otsustasid need maha monteerida ja jätta kohalikele vanametalliks. Põhjendus -- liiga rasked ja kasutegur küsitav. Nad vist monteerisid üht-teist muud ka maha...

Ei taha maha teha su valikuid aga lihtsalt väga hea üldtuntud nõu on hoida asjad võimalikult lihtsad. Mida vähem lisasid seda kergem masin ja vähem asju, mis võivad katki minna. Loomulikult on siis probleem selles, et masin ei näe välja kui "reklaamidelt vastu vaatav karm overlandimasin" vaid suht tavaline (naiste) Defender. :P
LoJack
õpetas ARKi lugema
õpetas ARKi lugema
Postitusi: 566
Liitunud: T Veebr 06, 2007 19:03
Asukoht: valdavalt Pärnu

Postitus Postitas LoJack »

Rebaseonu kirjutas:Varustust on muidugi palju aga mis põhjendusega sulle need valuveljed müüdi, või sa ise tahtsid?
Ise, ikka ise :oops: Müüjad pakkusid terasvelgi.
Rebaseonu kirjutas:Loomulikult on siis probleem selles, et masin ei näe välja kui "reklaamidelt vastu vaatav karm overlandimasin" vaid suht tavaline (naiste) Defender. :P
Nojah, ad hominem argument olla ka argument...

Eks me siis esinda kahte äärmust. Üks arvab, et kui saab ka ilma hakkama siis ei ole mõtet üle pingutada. Teine aga püüab aga omast arust maandada niipalju riske kui võimalik ja valmistuda ette asjadeks mis ei pruugigi juhtuda. Üks arvab, et miks osta kui saab ise teha. Teine aga arvab, et kui juba siis parim mis saada on. Siin pole absoluutset tõde. Mõlemal on õigus.
Nagu ma ennist ütlesin - kellele ema, kellele tütar.

Kõvemad reisumehed pidavat üldse püstijalu magama, sõidu pealt oma ihuhädad ära rahuldama ja kahest rohutirtsust ning kolmest vihmaussist kuukäigulise gourmet lõuna valmistama. Mina nii kõva mees pole.
--- One life. Live it. ---
--- Gas, grass or ass, nobody rides for free ---
Rebaseonu
Sõidab LR-iga maailma otsa!
Postitusi: 35
Liitunud: N Sept 15, 2005 00:32

Postitus Postitas Rebaseonu »

Ega asi nii hull ka pole. Ma pole üldse suur ise tegija, pigam ise ka ostan asju. Ise olen väga vähe ja lihtsaid asju teinud. Sa vist oled veits valesti aru saanud mõnest asjast mis ma kirjutasin.

Ega ma tegelikult ei taha siin üldse vaielda mingi asja üle, lihtsalt olen püüdnud alternatiivset teemakohast infot jagada. Sinu jutt ja mõned argumendid lihtsalt jätsid veits müügimehe või reklaamjutu mulje. Aga katseta oma süsteemid pikema aja jooksul keskmisest raskemates tingimustes ära, siis saad reaalseid kogemusi jagada.
Kasutaja avatar
landy
Site Admin
Site Admin
Postitusi: 10369
Liitunud: R Juul 01, 2005 17:31
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas landy »

Rebaseonu kirjutas: Mis sellesse suurde ja raskesse ARB stangesse puutub, siis minu mäletamist mööda Rolling Estonians startis ka selliste asjandustega, kuid kuskil reisi peal otsustasid need maha monteerida ja jätta kohalikele vanametalliks. Põhjendus -- liiga rasked ja kasutegur küsitav. Nad vist monteerisid üht-teist muud ka maha...
See esiraud:
http://www.landroverclub.ee/est/galerii ... mage38.htm
Jõi niimõneleigi Sügispäeval osalenule hambusse. Mitte, et ta tarske oli, kuid sed, et poolkilomeetrit autos eemlae oli pandud. Kui ta on alumiiniumsulamist, siis tegelikult ülikerge.

Isegi siinkirjutaja hurjutas Defendi hea tõusnurga tapmise pärast. :evil:
O.T.
Rollingute põhi viga oli see, et autod koormati kohe alguses üle ja jäeti originaallamordi-vedrud mis selle lelaadunile isegi siledatel teedel nõrgaks jäid.
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
-----------------------------------
SERIES II A 109"( '70 )-"Tindiplekk" / LR90 ( '88 )- "Inetu Pardipoeg" + palju unistusi
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!
Vasta

Mine “Tehnilised küsimused- Päris Defender ja Series”