Defender 110 ei liigu
Defender 110 ei liigu
Käisin täna sõpra metsast välja tõmbamas ning kui oli juba välja tõmmatud,hakkasin lihtsalt autot metsateel ümber manööverdama - käis lihtsalt plõks ja auto ei liikunud! kui panin mõlemad sillad sisse, siis vedas ainult esimene sild!
kas probleemiks võib olla vahekast või midagi muud? kui vahekast, siis kas seda saab parandada või tuleb uus panna (ka kasutatud)?mis see mulle maksma võiks minna?
auto Defender 110, 1998a TD5
kas probleemiks võib olla vahekast või midagi muud? kui vahekast, siis kas seda saab parandada või tuleb uus panna (ka kasutatud)?mis see mulle maksma võiks minna?
auto Defender 110, 1998a TD5
Re: Defender 110 ei liigu
Welcome to the clubTulekeel kirjutas:Käisin täna sõpra metsast välja tõmbamas ning kui oli juba välja tõmmatud,hakkasin lihtsalt autot metsateel ümber manööverdama - käis lihtsalt plõks ja auto ei liikunud! kui panin mõlemad sillad sisse, siis vedas ainult esimene sild!
kas probleemiks võib olla vahekast või midagi muud? kui vahekast, siis kas seda saab parandada või tuleb uus panna (ka kasutatud)?mis see mulle maksma võiks minna?
auto Defender 110, 1998a TD5
Minu 90-el veab ainult tagasild, esipooltelg andis otsad.
Sul ilmselt tagapooltelg või differ otsad andnud.
Meie jaoks on kasutaja INSENEER ja Imedepõld,
sealt saab alati abi.
Kasutataud differ veel, kuid pooltelg on asi, mis tasub ikkagi võimalusel uus osta. Eelistault võta Utkinilt originaal. Muidu võid peagi olla samsuguse probleemi ees.
Kui rahakott on veidi paksem, siis telli endale juba tugevdataud poolteljed ja "käbid" ära, siis on pea aegu et auto eluaea lõpuni rahulik. Täna tehtud ja homme hooleta.
Soovitus on sulle sama, mis LR90 puhulgi, kui juba sillas pooltelge vahetad, siis võimalusel võta mõlemad pooled lahati, kontrolli ka otsas" käbid" ja teise poole pooltelg üle ning vahetada määrded-õlid ära.
P.S. Kas sul on taga Salisbury või Rover tüüpi sild? Kui ise ei tea, pane meile pilt.
Kui rahakott on veidi paksem, siis telli endale juba tugevdataud poolteljed ja "käbid" ära, siis on pea aegu et auto eluaea lõpuni rahulik. Täna tehtud ja homme hooleta.
Soovitus on sulle sama, mis LR90 puhulgi, kui juba sillas pooltelge vahetad, siis võimalusel võta mõlemad pooled lahati, kontrolli ka otsas" käbid" ja teise poole pooltelg üle ning vahetada määrded-õlid ära.
P.S. Kas sul on taga Salisbury või Rover tüüpi sild? Kui ise ei tea, pane meile pilt.
Viimati muutis landy, P Dets 21, 2008 23:41, muudetud 1 kord kokku.
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
-----------------------------------
SERIES II A 109"( '70 )-"Tindiplekk" / LR90 ( '88 )- "Inetu Pardipoeg" + palju unistusi
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!
-----------------------------------
SERIES II A 109"( '70 )-"Tindiplekk" / LR90 ( '88 )- "Inetu Pardipoeg" + palju unistusi
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!
Kuna ei tea,mis tüüpi sild on, siis teen homme pildid ja panen ülesse.Landy kirjutas:Kasutataud differ veel, kuid pooltelg on asi, mis tasub ikkagi võimalusel uus osta. Eelistault võta Utkinilt originaal. Muidu võid peagi olla samsuguse probleemi ees.
Kui rahakott on veidi paksem, siis telli endale juba tugevdataud poolteljed ja "käbid" ära, siis on pea aegu et auto eluaea lõpuni rahulik. Täna tehtud ja homme hooleta.
Soovitus on sulle sama, mis LR90 puhulgi, kui juba sillas pooltelge vahetad, siis võimalusel võta mõlemad pooled lahati, kontrolli ka otsas" käbid" ja teise poole pooltelg üle ning vahetada määrded-õlid ära.
P.S. Kas sul on taga Salisburi või Rover tüüpi sild? Kui ise ei tea, pane meile pilt.
Kuskil 2 kuud yagasi vahetasin tagant 1 pooltelje ära - peab vaatama kuidas teisega lood on. Peab ka "käbid" üle kontrollima.
Re: Defender 110 ei liigu
Mul 1 küsimus veel selle teema kohta - kui kiirelt võib üldse sõita kui tagumine sild ei vea ning difrilukk on sees, et üldse sõita saaks (1. sillaga siis ainult) või peaksin üldsegi hoiduma sõitmisest?Tulekeel kirjutas:Käisin täna sõpra metsast välja tõmbamas ning kui oli juba välja tõmmatud,hakkasin lihtsalt autot metsateel ümber manööverdama - käis lihtsalt plõks ja auto ei liikunud! kui panin mõlemad sillad sisse, siis vedas ainult esimene sild!
kas probleemiks võib olla vahekast või midagi muud? kui vahekast, siis kas seda saab parandada või tuleb uus panna (ka kasutatud)?mis see mulle maksma võiks minna?
auto Defender 110, 1998a TD5
Re: Defender 110 ei liigu
Ilma koost lahti võtmata ei ole mõtekas ilma tungiva vajaduseta (näiteks remondikohta sõit) ringi kimada, sest pole ju täpselt teada mis tegelikult tagasillas katki on. Võib lõppeda halvasti.Tulekeel kirjutas: Mul 1 küsimus veel selle teema kohta - kui kiirelt võib üldse sõita kui tagumine sild ei vea ning difrilukk on sees, et üldse sõita saaks (1. sillaga siis ainult) või peaksin üldsegi hoiduma sõitmisest?
P.S:. Äkki viitsid siia:
http://www.landroverclub.ee/foorum/viewforum.php?f=17
mõne pildi ja tutvustava sõna oma auto kohta panna. Edaspidi kõigil lihtsam ja kiirem sind aidata.
Viimati muutis landy, P Dets 21, 2008 23:38, muudetud 1 kord kokku.
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
-----------------------------------
SERIES II A 109"( '70 )-"Tindiplekk" / LR90 ( '88 )- "Inetu Pardipoeg" + palju unistusi
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!
-----------------------------------
SERIES II A 109"( '70 )-"Tindiplekk" / LR90 ( '88 )- "Inetu Pardipoeg" + palju unistusi
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!
Sinu üldpiltidlet jääb mulje, et taga on Salisbury tüüpi sild (kindlalat saab öelda täpse tagasilla pildi järgi).
See tähenab seda, et tagasilla differ on tavapärasest veidi tugevama konstruktsiooniga ning kannatab rohkem koormust. Seega tasub uurida tugevdatud pooltelgede ja käbide hinda.
Näiteks:
http://www.ashcroft-transmissions.co.uk ... ry_13.html
http://www.ashcroft-transmissions.co.uk/category_9.html
Või
http://www.roverworld.com/maxidrive_axles_english.htm
See tähenab seda, et tagasilla differ on tavapärasest veidi tugevama konstruktsiooniga ning kannatab rohkem koormust. Seega tasub uurida tugevdatud pooltelgede ja käbide hinda.
Näiteks:
http://www.ashcroft-transmissions.co.uk ... ry_13.html
http://www.ashcroft-transmissions.co.uk/category_9.html
Või
http://www.roverworld.com/maxidrive_axles_english.htm
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
-----------------------------------
SERIES II A 109"( '70 )-"Tindiplekk" / LR90 ( '88 )- "Inetu Pardipoeg" + palju unistusi
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!
-----------------------------------
SERIES II A 109"( '70 )-"Tindiplekk" / LR90 ( '88 )- "Inetu Pardipoeg" + palju unistusi
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!