Defender

Kui on mured 30.04.1948-29.01.2016 a. toodetud 90, 110, 127, 130, Defender (L316) või Series autoga

Moderaatorid: inseneer, landy

Vasta
alver1
MT-rehvid ja muda!
Postitusi: 100
Liitunud: N Sept 07, 2006 21:59
Asukoht: Harjumaa Viimsi

Defender

Postitus Postitas alver1 »

Ostsin siis Defender 90 ära ja kohe palju küsimusi. Kui auto on 110000 km sõitnud , kas siis tuleb rihm ära vahetada? Kas see mootor 2,5 TDi on rihmaga või hoopis ketiga? Isend on 1996 a. väljalase, unustasin ütlemata. Tean, et eelmine omanik tegi talle viimati hoolduse kui sn oli 88500. Kuidas nende hooldustega üldse on, s.t. millal mida vahetada-õlidest ma mõtlen. Ja kus seda teha saaks?
Muidu auto on vinge. Oli saksas ühe omaniku käes nagu uus-ruunamata. Aga taga amordid on kinni ja need tuleb vahetada. Tellisin ära monroe Adventure nagu Landy soovitas kuskil foorumis. Ja muud nagu viga ei olekski.Ka ülevaatuse läbis ideaalselt. Pilte veel ei ole aga teen varsti kindlasti.
Tänan tähelepanu eest.
Kasutaja avatar
landy
Site Admin
Site Admin
Postitusi: 10302
Liitunud: R Juul 01, 2005 17:31
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas landy »

1)Õnnitlused - näita end siin http://www.landroverclub.ee/foorum/viewforum.php?f=17 ka lähemlat
2)Jah rihm ja pinguturullik tuleks ära vahetada, nii nagu ka KÕIK õlid (mootor, kastid, sillad, ...)
3)Sul ei ole mitte Tdi vaid 300 Tdi mootor
4)Veidi hooldusvälpadest: http://www.landroverclub.net/Club/HTML/Maintechnic.htm
5)Võimalusel võiks kõik neli amorti ära vahetada, sest nii on turvalisem ja ka endal mugavam liigelda.
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
-----------------------------------
SERIES II A 109"( '70 )-"Tindiplekk" / LR90 ( '88 )- "Inetu Pardipoeg" + palju unistusi
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!
alver1
MT-rehvid ja muda!
Postitusi: 100
Liitunud: N Sept 07, 2006 21:59
Asukoht: Harjumaa Viimsi

Postitus Postitas alver1 »

Tänan tänan. Pildid ja tutvustus varsti. Esialgu päris uputama ei hakka, ostsin teiseks autoks, sest ta on mulle kogu aeg õudsalt meeldinud oma lihtsuse ja tugevuse poolest. Ka kogemusi pole piisavalt. Käin palju looduses, pildistan aga kasutan ka töö tegemiseks-vahest käru ja muu nodi kuni 2 tonni raske ja vea seda siis kuhugi (veetrasside ehitus).
Aga kus seda hooldust oleks kõige mõistlikum teha? :oops:
Kasutaja avatar
landy
Site Admin
Site Admin
Postitusi: 10302
Liitunud: R Juul 01, 2005 17:31
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas landy »

Kui endal võimalust-viitmist/oskust ja kohta pole, siis võib pealinnas sells kohta nagu Carservice proovida. Mul on nad enamikel juhtudel ikka asjad paremaks teinud. Neil on veidike juba roveritega koggemusi.

Kindlasti tasub end lihtsamate asjade parandamiseks sellega
http://www.haynes.co.uk/webapp/wcs/stor ... r&model=90
varustada.

Jooksvalt saab hüva nõu siit:
http://www.landroverclub.ee/est/varia/d ... nloads.htm
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
-----------------------------------
SERIES II A 109"( '70 )-"Tindiplekk" / LR90 ( '88 )- "Inetu Pardipoeg" + palju unistusi
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!
Vasta

Mine “Tehnilised küsimused- Päris Defender ja Series”