200 Tdi mootor ei taha soojaks minna

Kui on mured 30.04.1948-29.01.2016 a. toodetud 90, 110, 127, 130, Defender (L316) või Series autoga

Moderaatorid: inseneer, landy

Kasutaja avatar
teddy
Edasi, ainult Hi-Lift'iga !
Postitusi: 26
Liitunud: R Apr 27, 2007 01:16
Asukoht: Tartu, Norra

200 Tdi mootor ei taha soojaks minna

Postitus Postitas teddy »

Mure siis järgmine: seoses ootamatu ilmade jahenemisega selgus, et mu länd röövel 110 ei taha eriti sooja välja anda. Ärakülmumise eest hoiab talvisel ajal mind salongisoojendus (tänusõnad eelmisele omanikule), aga asi vist ikka päris õige pole. Koha peal käies ei taha teine üldse mingit sooja välja anda, ainus variant tuba soojendada on teha kiiret sõitu (nt välistemp +5) ja ka sellisel juhul on radikas eest kinni topitud, näidik siis on kergelt üle poole. Termostaat on vahetatud, aga tolku sest polnud. On kellelgi mingeid häid mõtteid? (Soojemaid riideid pliiz mitte pakkuda! :D ) Aga mine tea, äkki see ongi normaalne ja mina niisama virisen? :roll:
Drive defensively - buy a tank!
Kasutaja avatar
tai
pekki ei söö
pekki ei söö
Postitusi: 459
Liitunud: T Apr 11, 2006 22:19
Asukoht: Pärnu /Tallinn

Postitus Postitas tai »

termostaadi korrasolekut termomeetri ja poti veega kontrollida ja vastasel juhul vahetada natu hiljem avaneva vastu.
milleks 4x4 kui on olemas KRAZ 6322
Kasutaja avatar
teddy
Edasi, ainult Hi-Lift'iga !
Postitusi: 26
Liitunud: R Apr 27, 2007 01:16
Asukoht: Tartu, Norra

Postitus Postitas teddy »

Paraku on seda kõike tehtud. Originaalis peaks tal olema termostaat, mis avaneb 88 kraadi juures, olen talle pannud 92 kraadise (enamat ei õnnestunud enam kusagilt leida, sai kontrollitud keetmisega, avab küll, aga tulemus ikka sama :(
Drive defensively - buy a tank!
Kasutaja avatar
landy
Site Admin
Site Admin
Postitusi: 10304
Liitunud: R Juul 01, 2005 17:31
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas landy »

Paar küsimust:
1)Kas õhuavadest tulev õhuvool on tuntva tugevausega?
2)Kas ventilastiooni ja kütte hoovastik ja reguleerimistrossid on korras?
3)Äkki tuleks otsida viga "ahjust" ?
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
-----------------------------------
SERIES II A 109"( '70 )-"Tindiplekk" / LR90 ( '88 )- "Inetu Pardipoeg" + palju unistusi
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!
trophy
MT-rehvid ja muda!
Postitusi: 115
Liitunud: T Mär 06, 2007 16:50
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas trophy »

Nii igaks juhuks hästi lihtne lahendus : kas jahutusvedeliku taset oled kontrollinud? Aastaid tagasi oli mul analoogne probleem . Temp. näit oli normist , kuid auto jäi külmaks. Valasin vedelikku juurde - probleem kadust. Loomulikult tuli hiljem ka lekke koht parandada...
ONE LIFE. LIVE IT !!!
Kasutaja avatar
teddy
Edasi, ainult Hi-Lift'iga !
Postitusi: 26
Liitunud: R Apr 27, 2007 01:16
Asukoht: Tartu, Norra

Postitus Postitas teddy »

Paar küsimust:
1)Kas õhuavadest tulev õhuvool on tuntva tugevausega?
õhku tuleb sealt küll, aga rohkem seda pussu. kuumaks läheb asi alles siis, kui radikas eest totaalselt kinni katta ja maanteel irmsat itsi anda ( see siis länd röövli puhul 100+ :lol: )küll aga seisma jäädes jahtub kohe maha või siis koha peal käies vist peaks soojaksminemise aega kalendriga mõõtma.
2)Kas ventilastiooni ja kütte hoovastik ja reguleerimistrossid on korras?
regullib küll, annab leiget ja ka päris külma kui vaja:)

3)Äkki tuleks otsida viga "ahjust" ?

kui sa mõtled soojendusradikat, siis sinnani ma end veel läbi pole murdnud. et siis äkki on see suht umbes? may-be, may-be. mõtlesin enne lihtsamaid asju proovida ja küsida, kas on see defekate puhul sage nähe. kusjuures vana 2,5 tdi oskas väga kenasti ja kiiresti soojaks minna. proble tuli koheselt , kui peale lendas 200 tdi (Landy teab, miks see peale läks ;) ) Sestap mõtlengi nüüd pingsalt, mille poolest see uuem põlvkond siis vanemast nii oluliselt erineb
:roll:

kas jahutusvedeliku taset oled kontrollinud?
Temp. näit oli normist , kuid auto jäi külmaks.

no seda lihtsat asja ikka... siiani ei kao see kuhugi. no mul ju nii näit madal, kui tuba jahe...

Aga tänud ikkagi vastajatele, ükskord me võidame niikuinii! :)
Drive defensively - buy a tank!
Kasutaja avatar
landy
Site Admin
Site Admin
Postitusi: 10304
Liitunud: R Juul 01, 2005 17:31
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas landy »

Kuule, aga äkki tõesti on Tdi ja 200tdi salongi radikad erinevad?
proovin õhtul kataloogist uurida.

Äkki tasuks kogu soojenduse torustik läbi pesta?
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
-----------------------------------
SERIES II A 109"( '70 )-"Tindiplekk" / LR90 ( '88 )- "Inetu Pardipoeg" + palju unistusi
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!
alver1
MT-rehvid ja muda!
Postitusi: 100
Liitunud: N Sept 07, 2006 21:59
Asukoht: Harjumaa Viimsi

Postitus Postitas alver1 »

Proovi veel paari asja: 1) võta hüdromuhv või tiivik maha ja proovi siis
2)veepumba tiivik on seest lahti
3)ja muidugi soendus radikas umbes.
Veeosuti seier peaks ikka keskel seisma, juhul kui ta sul õigesti näitab.
Kasutaja avatar
teddy
Edasi, ainult Hi-Lift'iga !
Postitusi: 26
Liitunud: R Apr 27, 2007 01:16
Asukoht: Tartu, Norra

Postitus Postitas teddy »

alver1 kirjutas:Proovi veel paari asja: 1) võta hüdromuhv või tiivik maha ja proovi siis

mõte oli endal ka see asi ära proovida, aga see vast ainult mingi talvine lahendus saaks olema.
2)veepumba tiivik on seest lahti

oma talupojamõistus ytlex selle peale, et kui tiivik vett ringi ei ajaks, siis peaks ta ju oopistykkis keema minema, minu mure paraku täpselt vastupidine
3)ja muidugi soendus radikas umbes.
on äkki häid mõtteid, mismoodi seda radikat kõige lihtsamini kätte saab ja mis ainega oleks see parim läbi loputada. või saaks seda pesu ka mahavõtmata teha?
Veeosuti seier peaks ikka keskel seisma, juhul kui ta sul õigesti näitab.
Drive defensively - buy a tank!
Kasutaja avatar
teddy
Edasi, ainult Hi-Lift'iga !
Postitusi: 26
Liitunud: R Apr 27, 2007 01:16
Asukoht: Tartu, Norra

Postitus Postitas teddy »

endal tekkis veel paar mõtet - äkitsi saata see siduriga propeller kus see ja teine ja installida elektriline (koos anduritega). teine mõte oli, et äkki sai mingi kamm tekitatud omavoliliste rihmade ja nende pingutusrullide aretustöö tulemusena :roll: äkitse lihtsalt veepump ajab kogu seda veemajandust liig kiiresti ringi?
Drive defensively - buy a tank!
Kasutaja avatar
teddy
Edasi, ainult Hi-Lift'iga !
Postitusi: 26
Liitunud: R Apr 27, 2007 01:16
Asukoht: Tartu, Norra

Postitus Postitas teddy »

tundub, et asi lahenes. läbipesu, uus tosool sisse, õhutamine ja sooja tuleb nyyd kyll. muidugi aon radikas hetkel kinni topitud, aga nyyd on vähemalt lootust, et talv elataxe yle :)
Drive defensively - buy a tank!
Kasutaja avatar
Veiko Varik
Tunneb LR hingeelu!
Postitusi: 264
Liitunud: P Okt 14, 2007 20:38
Asukoht: LR pesa
Kontakt:

Postitus Postitas Veiko Varik »

Seda suurt ventilaatorit ei ole sinna ette talveks vaja.Rajandes enda ja teiste kaasvõistlejate kogemustele siis võib öelda,et auto läheb ilma selleta kiiremini soojaks ja ka kütuse kulu väheneb.Ainuke asi on selles,et kui kinni jääd siis tuleb salongi soe põhja keerata ja mootorit jahutada.

W
Kasutaja avatar
landy
Site Admin
Site Admin
Postitusi: 10304
Liitunud: R Juul 01, 2005 17:31
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas landy »

Must Luik kirjutas:Seda suurt ventilaatorit ei ole sinna ette talveks vaja.Rajandes enda ja teiste kaasvõistlejate kogemustele siis võib öelda,et auto läheb ilma selleta kiiremini soojaks ja ka kütuse kulu väheneb.Ainuke asi on selles,et kui kinni jääd siis tuleb salongi soe põhja keerata ja mootorit jahutada.
Peale eelmisel talvel esinenud ventika siduri purunemist sai minu Tdi mootoriga masinga sõidetud 1,5 kuud ilma propellerita. Panin tagasi alles siis,kui olin Hiiumaal aeglustiga2 tundi läbi sügva lume ramminud.
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
-----------------------------------
SERIES II A 109"( '70 )-"Tindiplekk" / LR90 ( '88 )- "Inetu Pardipoeg" + palju unistusi
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!
Kasutaja avatar
Andron
Unistan offroadist!
Postitusi: 50
Liitunud: T Okt 09, 2007 20:50
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Andron »

:) Olen ka Disco 200 tdi-mootoriga värske omanik, ostsin alles kaks nädalat tagasi, ja sama probleem oli, et ei lähe soojaks salong.
Vahetasin kõik filtrid ja õlid nädalavahetusel, käisin peale seda sõitmas Kuusalu karjääris ja oli see teema lõpp , hakkas lekima tosol salongiradikast jalamatile , eile õhtul jõudsin armatuur lahti võtta, täna proovin ahi lahti võtta. Äkki sellest oli probleem, et raadikas oli umbes ja nüüd on puru tuli välja :roll:
Kasutaja avatar
Andron
Unistan offroadist!
Postitusi: 50
Liitunud: T Okt 09, 2007 20:50
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Andron »

Eile õhtul sain kätte terve salongiahi korpus, radikas lekib, üks tross puudu, üks kinni roostetatud, mõned klappid kinni jäänud ja katki. :(
Vasta

Mine “Tehnilised küsimused- Päris Defender ja Series”