Täna siis juhtus et 90 muutus 1WD-ks. Ilmselt vahekasti
differ andis otsad sest kui differ lukus ei ole, siis auto seisab
paigal, kui differ lukustada, siis veab 1 ratas.
Või on veel võimalusi mis sai saba anda
Ise küsin ise vastan: võimalus on, et üks esipooltelg
läks pooleks, aga kumb, kuidas kindlaks teha, kas
ainult lahkamise teel
1wd- LUKKU
1wd- LUKKU
Viimati muutis LR90, L Dets 27, 2008 08:29, muudetud 1 kord kokku.
Suure tõenäosusge on sul jah pooltelg katki, kindlaks saab teha vaid lahti katkumise teel.
Arvestades auto vanust ja sed,e t sed on ka offroadiks kasutataud, siis pole siin midagi imeliku.
Kui juba esisilda nokid, siis soe soovitus kohe kogu sild koost lahti katkuda. Kontrolli üle mõlemad poolteljed ka püsikiirusliigendid. Vaheta määrded-õlid.
Soovitus põhineb isiklikel kogemustel.
Arvestades auto vanust ja sed,e t sed on ka offroadiks kasutataud, siis pole siin midagi imeliku.
Kui juba esisilda nokid, siis soe soovitus kohe kogu sild koost lahti katkuda. Kontrolli üle mõlemad poolteljed ka püsikiirusliigendid. Vaheta määrded-õlid.
Soovitus põhineb isiklikel kogemustel.
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
-----------------------------------
SERIES II A 109"( '70 )-"Tindiplekk" / LR90 ( '88 )- "Inetu Pardipoeg" + palju unistusi
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!
-----------------------------------
SERIES II A 109"( '70 )-"Tindiplekk" / LR90 ( '88 )- "Inetu Pardipoeg" + palju unistusi
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!