lr90 tehpassis selline piirang puudub.Rein kirjutas:Selline asi siis ka veel, et kui külgsuunas istuvad reisjad on(oli) kiirus piiratud.
defeka istmete set-up
see kehtis busside kohta ( UAZ ), millel olid taga küljega istmed.Rein kirjutas:Ma ei tea, kas see kirjas on kusagil ja mis tänaseks sellest piirangust saanud on, aga 90 ndate keskel, kui endale Defekat uurisin, siis uue auto müüja ütles, et kui külgsuunas istuvad reisijad, siis tohib sõita, kas 70 või 50 km/h.
Omal oli Galloper, millel taga õiget pidi istmed siis ülevaatusel hakati
ka algul nõudma piirangut ( 60kmh), aga siis leiti et sõiduautole see
mõju.
Külgsuunaliste istmete puhul seatud ARK poolsed piirangud N1 ja N1G sõidukitele olid ebaseaduslikud. Pikemalt sellest kirjutataud:
http://www.landroverclub.ee/foorum/viewforum.php?f=31
http://www.landroverclub.ee/foorum/viewforum.php?f=31
Viimati muutis landy, N Jaan 08, 2009 17:15, muudetud 1 kord kokku.
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
-----------------------------------
SERIES II A 109"( '70 )-"Tindiplekk" / LR90 ( '88 )- "Inetu Pardipoeg" + palju unistusi
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!
-----------------------------------
SERIES II A 109"( '70 )-"Tindiplekk" / LR90 ( '88 )- "Inetu Pardipoeg" + palju unistusi
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!
Olid jah ajad, kus meie maalapil mingid omapärased reeglid kehtisid, millele mujalt maailmast sarnast ei leidunud ja tagantjärgi ei olegi vist teada, kes ja kust august need välja võttis.
Praeguseks on ajad muutunud ja isegi ARK on alustanud Euroliidu seadustele allumist - külgsuunalised istmed on lubatud autodel, millel nad tehases sellisena külge ehitati ja turvavöösid nõutakse kah vastavalt auto ehitusaastal kehtinud normidele. Kiirusepiirangute seadmist ametnike suva järgi ei peeta enam samuti heaks tooniks.
Kodanikud, keda erinevate piirangutega ahistatakse, peaksid läbi lugema vastava teema (http://www.landroverclub.ee/foorum/viewforum.php?f=31) ja enda õigused jalule seadma.
Praeguseks on ajad muutunud ja isegi ARK on alustanud Euroliidu seadustele allumist - külgsuunalised istmed on lubatud autodel, millel nad tehases sellisena külge ehitati ja turvavöösid nõutakse kah vastavalt auto ehitusaastal kehtinud normidele. Kiirusepiirangute seadmist ametnike suva järgi ei peeta enam samuti heaks tooniks.
Kodanikud, keda erinevate piirangutega ahistatakse, peaksid läbi lugema vastava teema (http://www.landroverclub.ee/foorum/viewforum.php?f=31) ja enda õigused jalule seadma.
Valge Defender110 e. Rahvamaja
-
- Land Rover-mu ainus armastus!
- Postitusi: 1150
- Liitunud: K Juul 16, 2008 19:49
- Asukoht: Lõuna
- Kontakt:
Selle aja seadused olid siis sellised, hea kui see praeguseks on ära muudetud. Sel ajal jäi aga Defekas mul ostmata, kuna oli külgsuunas istuvate reisijate veol kiirus piiratud. Automüüja pole naine saunas Mina ei kirjutasin seda, millega mind automüüja hoiatas, et kui on tarvis sõitutada kuut inimest, siis 5 kohta on näoga sõidusuunas ja kui taha kuuti on pandud keegi istuma küljega, siis tuleb sõita aeglasemalt. Kui politsei kinnipeab ja on mõõtnud sedasi kiiruseks 90 km/h siis saab karistada. LR, tsekka Landy viidatud lingile.
- Valge Hiir
- Fire Control
- Postitusi: 704
- Liitunud: E Okt 24, 2005 09:10
- Asukoht: Kadri Orus
- Kontakt:
Selline oli ARK'i tolle hetke tõlgendus seadusest.Rein kirjutas:Selle aja seadused olid siis sellised, hea kui see praeguseks on ära muudetud.
Minul oli tol hetkel LC 60 ja LC 80 kus ka taga külgsuunas istmed. Passis olid kõi istmed sees ja ei mingit kiiruspiirangu märget.
Oi-jah, olid ajad kui ARK'il ja ARK'il oli vahe. St. kui oli "sõbralik" ametnik sai sellised asjad ilusti rahuliku vestluse tulemusena korda.
Ametlikul automüüjal ilmselt ei olnud mõeldav sellises mahus "erandeid" välja vestelde.
Mud Yourself!
In mud since 1999.
Land Rover Series I 107 '55 "RUDY" + Bantam T3 '54
Land Rover 110 FC '67 "Fire Control"
Land Rover Series III 109 '81 "Röve Rover"+ GMC M101
Land Rover 110 V8 '84 "Sotilaspoliisi" + 2xGAZ 704
In mud since 1999.
Land Rover Series I 107 '55 "RUDY" + Bantam T3 '54
Land Rover 110 FC '67 "Fire Control"
Land Rover Series III 109 '81 "Röve Rover"+ GMC M101
Land Rover 110 V8 '84 "Sotilaspoliisi" + 2xGAZ 704
Sedused ja määrused ei ole selles osas muutunud! Lihtsalt ARK tõgendas neid oma suva järgi ja iga kontor isemoodi. Tgeu tavalise ARK suhtumisega- min olen jumal ja sina könn(tavakodanik) ära kobise.Rein kirjutas:Selle aja seadused olid siis sellised,
Nende külgistmetega oli igasusgu tsirkust küll ei pandud neid üldse passi kirja, küll pandi erinevat epiirangutega, küll süüdistai inimesi ebasaduslikes ümberehitustes. Oli ka juhtum, kus üldse keelduti sõiduautona arvele võtmast (taga mõlemad istmeread pikisuunas).
ASC, kui BMW müügikontor ei olnud just ka kõige tervam pliits karbis. LR müük polnud neile mitte privileeg, vaid pigem tülikas lisakohustus.
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
-----------------------------------
SERIES II A 109"( '70 )-"Tindiplekk" / LR90 ( '88 )- "Inetu Pardipoeg" + palju unistusi
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!
-----------------------------------
SERIES II A 109"( '70 )-"Tindiplekk" / LR90 ( '88 )- "Inetu Pardipoeg" + palju unistusi
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!
- tyybel
- MT-rehvid ja muda!
- Postitusi: 187
- Liitunud: N Mär 27, 2008 12:18
- Asukoht: Tallinn Pirita/mõnikord ka Viljandi
Natuke teine teema - kas keegi on TEISE rea istmetega ka mingit ratsi teinud. Minu omal on teise rea pingid sihukesed kökatsid, et naine juba keeldub metsaautosse istumast. Ilgelt kõrge ja mitte just kõige mõnusam. Millegipärast ei taha nad ka korralikult kinni püsida, mis omakorda ka veel ohtlik on.
"olematu auto" +372 5074010