defeka istmete set-up

Kui on mured 30.04.1948-29.01.2016 a. toodetud 90, 110, 127, 130, Defender (L316) või Series autoga

Moderaatorid: inseneer, landy

Kaupers
Ma armastan offroad-i!
Postitusi: 15
Liitunud: T Sept 11, 2007 21:58
Asukoht: Eesti, Tallinn, kesklinn
Kontakt:

defeka istmete set-up

Postitus Postitas Kaupers »

kas defekal on istmetega ka selline set-up võimalik aretada, et kolmandas reas oleks kaks eraldi või kolmene (enamvähem) mugav ja turvavöödega sõidusuunaline iste?

Plaanin perspektiivis ostu(ikka kasutatud) aga see oleks mulle väga oluline argument, et saaksin viia paar korda aastas inimesi Lapimaale pildistama (st. vähemalt 800km sõitu), nii et nad vahepeal koomasse ei langeks ja autosse koos juhiga saaks vähemalt 6 nägu istutada.

tänud,
K.
Kasutaja avatar
landy
Site Admin
Site Admin
Postitusi: 10303
Liitunud: R Juul 01, 2005 17:31
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas landy »

Uuel (fordi mootoriga isendil) ongi taga vaid kaks näoga sõidusuunas istet.
Tõsi, väga pikad inimesed istuvad kael kõvras ja KÕRV vastu katust.
Kõigil ülejäänutel va. USA NAS Defender on istmed külgsuunas.
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
-----------------------------------
SERIES II A 109"( '70 )-"Tindiplekk" / LR90 ( '88 )- "Inetu Pardipoeg" + palju unistusi
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!
Kaupers
Ma armastan offroad-i!
Postitusi: 15
Liitunud: T Sept 11, 2007 21:58
Asukoht: Eesti, Tallinn, kesklinn
Kontakt:

Postitus Postitas Kaupers »

ja uusi tean, sinna raha ei jätku. Kas vanemate mudelite puhul on teema sisuliselt välistatud?

K.
Kasutaja avatar
Valge Hiir
Fire Control
Fire Control
Postitusi: 704
Liitunud: E Okt 24, 2005 09:10
Asukoht: Kadri Orus
Kontakt:

Postitus Postitas Valge Hiir »

Lappi sõida rongiga.
Ja seda eriti kui on selline hulk inimesi "topitud" ühte sõiduvahendisse ( olgu siis Defekas või miski muu ).
Rahaliselt on üks ots rongiga = üks öö hotellis.
Mugavuselt oluliselt parem, hommikul oled selge peaga ja puhanuna ( kui just rongis randevuud ei korralda ) 800 km põhja pool, lisaks ka kütus paagis alles.
Sügisel sai Renoo Trahvikuga samamoodi Lapis käidud. Tõsi tagasi tulime mööda maad kuna oli vahepeal vaja paarist kohast läbi sõita.
Kui on kange tahtmine ikka autoga sõita võiks kaaluda Disco ostu, millel juba 3 rida "õiget" pidi.
Mud Yourself!
In mud since 1999.
Land Rover Series I 107 '55 "RUDY" + Bantam T3 '54
Land Rover 110 FC '67 "Fire Control"
Land Rover Series III 109 '81 "Röve Rover"+ GMC M101
Land Rover 110 V8 '84 "Sotilaspoliisi" + 2xGAZ 704
Pilt
Kaupers
Ma armastan offroad-i!
Postitusi: 15
Liitunud: T Sept 11, 2007 21:58
Asukoht: Eesti, Tallinn, kesklinn
Kontakt:

Postitus Postitas Kaupers »

See lennuki ja rongiga sõitmise arutelu ei lahenda siiski mu küsimust :)
See tähendaks mulle minimaalselt 7000-8000 kroonist lisakulu. See on töö, mitte Lapimaale seltskonnaga mäele jooma minek. Käin ka erinevate inimgruppidega Eestis metsas, kuhu rong ja lennuk ei lähe, lihtsalt siin saavad nad igas asendis vajadusel istutud.

Disco 3 oleks mõneti alternatiiv, aga ta ei meeldinud mulle üldse maastikul, maanteel oli super. Paistab et uus defekas oleks ideaalne lahendus, aga klassikaline asi, kus head-õiget asja odavalt ei saa (mis on paraku vist ka täiesti normaalne)

K.
Kasutaja avatar
Valge Hiir
Fire Control
Fire Control
Postitusi: 704
Liitunud: E Okt 24, 2005 09:10
Asukoht: Kadri Orus
Kontakt:

Postitus Postitas Valge Hiir »

Kaupers kirjutas:See lennuki ja rongiga sõitmise arutelu ei lahenda siiski mu küsimust :)
See tähendaks mulle minimaalselt 7000-8000 kroonist lisakulu. See on töö, mitte Lapimaale seltskonnaga mäele jooma minek. Käin ka erinevate inimgruppidega Eestis metsas, kuhu rong ja lennuk ei lähe, lihtsalt siin saavad nad igas asendis vajadusel istutud.

Disco 3 oleks mõneti alternatiiv, aga ta ei meeldinud mulle üldse maastikul, maanteel oli super. Paistab et uus defekas oleks ideaalne lahendus, aga klassikaline asi, kus head-õiget asja odavalt ei saa (mis on paraku vist ka täiesti normaalne)

K.
Ei käinud meiegi Lapi mäel joomas vaid töö asjus. Igaljuhul oli hommikul palju värskem rongis ärgata kui bussi 3'l istmereal. See selleks.
Minu teada tuli Discodel 3 istmerida, mis näoga sõidusuunas juba 1998 aasta lõpus koos Disco II.
Mud Yourself!
In mud since 1999.
Land Rover Series I 107 '55 "RUDY" + Bantam T3 '54
Land Rover 110 FC '67 "Fire Control"
Land Rover Series III 109 '81 "Röve Rover"+ GMC M101
Land Rover 110 V8 '84 "Sotilaspoliisi" + 2xGAZ 704
Pilt
LoJack
õpetas ARKi lugema
õpetas ARKi lugema
Postitusi: 566
Liitunud: T Veebr 06, 2007 19:03
Asukoht: valdavalt Pärnu

Postitus Postitas LoJack »

Kogemus reisilt UK-Eesti ütleb seda, et Defekaga päevas üle 500 km sõitmine on paras sado-maso.

Ühe päevaga Defekaga 800 km läbi sõita on metsik piinamine, olgu sul masinas istmed misiganes suunas. Minu arvates sõidab 2 päevaga kenasti 800 km läbi ka 9 inimesega pardal. Tuleb lihtsalt iga 1-1,5 tunni tagant väike peatus teha ja kohti vahetada. Aga ära sõidab ikka.

Taha 2 sõidusuunas vaatava istme aretamine on paras peavalu. Põrand on ju väga kõrgel. Samas aga kuidas võtta, ehk on istudes põlvedega kõrvade katmine hea müra summutamiseks :roll:
--- One life. Live it. ---
--- Gas, grass or ass, nobody rides for free ---
LR90
ELRK liige
ELRK liige
Postitusi: 575
Liitunud: L Juul 02, 2005 10:52

Postitus Postitas LR90 »

Rein
Land Rover-mu ainus armastus!
Postitusi: 1150
Liitunud: K Juul 16, 2008 19:49
Asukoht: Lõuna
Kontakt:

Postitus Postitas Rein »

Lappi? Suvel või talvel? Defekaga on kindlasti väga hea neljakesi minna. Aga talvel pole taga istujatele varvaste soojendust. Suvel võib jälle ülearu kuum hakata. Kuhu kodinad panna? Tvalisele matka varustusele lisandub ka paraja suurusega fotokott ja veel statiiv-kaks inimese kohta. Telgid, magamiskotid, lebod. Hull koorem tuleb tegelikult. Mahtuniversaal ikka abiks, kuue inimese puhul, aga mitte Mersu.
LoJack
õpetas ARKi lugema
õpetas ARKi lugema
Postitusi: 566
Liitunud: T Veebr 06, 2007 19:03
Asukoht: valdavalt Pärnu

Postitus Postitas LoJack »

Rein kirjutas:Telgid, magamiskotid, lebod. Hull koorem tuleb tegelikult. Mahtuniversaal ikka abiks, kuue inimese puhul, aga mitte Mersu.
Katuseraam? Kergele kaubale väga abiks asi.
--- One life. Live it. ---
--- Gas, grass or ass, nobody rides for free ---
Rein
Land Rover-mu ainus armastus!
Postitusi: 1150
Liitunud: K Juul 16, 2008 19:49
Asukoht: Lõuna
Kontakt:

Postitus Postitas Rein »

Jah on küll, aga kui õrnem fotokola on 7 istme puhul viimase rea taha virna laotud, siis ülejäänud asjad ei ole just ka kõige kergemad. Kas kaks 600 liitrist boksi mahub katusele kõrvuti ära. Tavaline pakiraam maksab üüratult palju raha siiski. http://www.montblanc.se/default.asp?fla=Y lingiga ei tulnud otse pilt kaasa :(
Kasutaja avatar
Valge Hiir
Fire Control
Fire Control
Postitusi: 704
Liitunud: E Okt 24, 2005 09:10
Asukoht: Kadri Orus
Kontakt:

Postitus Postitas Valge Hiir »

Ok. Õrnem ja kallim fotovarustus on autos, üks telk auto katusel, muu kola ja teine telk võiks olla järelkärus.
Paar näidet mõttelennuks:
1. http://www.eeziawn.com/family.html
2. http://www.tlce.ee/index.php?show=artic ... ticleid=42
3. Võib ka ise kinnise kuudi ehitada kas GAZ 704'le ( uaz'i haagis ) või Shanky'le
Mud Yourself!
In mud since 1999.
Land Rover Series I 107 '55 "RUDY" + Bantam T3 '54
Land Rover 110 FC '67 "Fire Control"
Land Rover Series III 109 '81 "Röve Rover"+ GMC M101
Land Rover 110 V8 '84 "Sotilaspoliisi" + 2xGAZ 704
Pilt
Rein
Land Rover-mu ainus armastus!
Postitusi: 1150
Liitunud: K Juul 16, 2008 19:49
Asukoht: Lõuna
Kontakt:

Postitus Postitas Rein »

Tegelikult hakkab jälle laadaks minema :). Praami pilet järelkäruga? Katusel statsionaarne telk on lapis paha. Seal jätad ju auto kaitseala serva ja hakkad jalutama. Nädalaks minnes ööbid ju koguaeg autost eemal, :roll:, aga vahet pole, meie siin ei korralda teiste eest reise. Saab ju minna kahe komplekti riietega, ööbida mökkides ja turismi taludes, soojemal ajal ka veel ja ongi kõik hästi :)
Kasutaja avatar
landy
Site Admin
Site Admin
Postitusi: 10303
Liitunud: R Juul 01, 2005 17:31
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas landy »

Rohkem, kui 5 istmekohaga reisides pead arvestama järgmisega:
1)Autosse 7-9 inimest ja iga ühe kohta väike seljakott. Sellises seades ei taha keegi eriti üle paari tunni pikkust autorännkut ette võtta. Seega võimalik mugavalt reisida vaid Eesti piires, kus vahemaad väikesed.
2)Autos kuni 6 inimest, siis mahub sinna taha ka kõigi matakavarustsus. Nii saate ka pikema retke ette võtta eeldades, et defeka puhul ei istu teises ja kolmandas reas üle kesmise pikad inimesed. Disco puhul võivad ka pikakasvulised taga istuda.

Korralikust tummisest katuseraamits ei pääse rohkem, kui 3 inimesega reisides nii või teisiti.
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
-----------------------------------
SERIES II A 109"( '70 )-"Tindiplekk" / LR90 ( '88 )- "Inetu Pardipoeg" + palju unistusi
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!
Kaupers
Ma armastan offroad-i!
Postitusi: 15
Liitunud: T Sept 11, 2007 21:58
Asukoht: Eesti, Tallinn, kesklinn
Kontakt:

Postitus Postitas Kaupers »

tänud kõikidele kaasamõtlejatele ja nõuandjatele, tõite mind maapeale tagasi ja sain mõtlemisainest juurde. Tõsine argument on peale mugavuse ka tagaistujate kliima, sisuliselt muutub talvisel ajal seal taga olemine enamvähem kirstuks ja suvisel ajal siis krematooriumiks.

Käisin täna Disco 3'ega linnavahel sõitmas ja istusin kolmandas reas. Üksinda võib seal ka pikema otsa ette võtta, aga kahekesi läheb sealgi kitsaks.

Hetkel ei teagi kuidas oma ristikäiku jätkan, võibolla tuleb alla vanduda. Lihtsalt takka järgi selgituseks, et plaanisin fotoreise muuta natuke metsikumaks ja Lapis ja ka Eestis jõuda sinna, kuhu inimestel jala pole aega minna ja minibussiga ei pääse või pole mõistlik.

tänud veelkord.
K.
Vasta

Mine “Tehnilised küsimused- Päris Defender ja Series”