defeka istmete set-up

Kui on mured 30.04.1948-29.01.2016 a. toodetud 90, 110, 127, 130, Defender (L316) või Series autoga

Moderaatorid: inseneer, landy

Kasutaja avatar
landy
Site Admin
Site Admin
Postitusi: 10303
Liitunud: R Juul 01, 2005 17:31
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas landy »

Proovi ka Disco II ära ja just seitsmekohaline varsioon.
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
-----------------------------------
SERIES II A 109"( '70 )-"Tindiplekk" / LR90 ( '88 )- "Inetu Pardipoeg" + palju unistusi
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!
Kalamees
Hurraa, pooltuhat postitust!
Hurraa, pooltuhat postitust!
Postitusi: 520
Liitunud: T Mär 13, 2007 19:43
Asukoht: Rakvere (tihti Lõuna Eestis)

Pole vast erilist mõtet.

Postitus Postitas Kalamees »

Kui D2 3. rea lahti pakib siis sinna vast 2 kuni 8-10 aastast mahub ja enam taha mingit kotti ei mahu, Iste madal jala ruum väike. Ja D2 pole 2. reas nii lahedalt ruumi kui D3
Rein
Land Rover-mu ainus armastus!
Postitusi: 1150
Liitunud: K Juul 16, 2008 19:49
Asukoht: Lõuna
Kontakt:

Postitus Postitas Rein »

Eesti siseselt UAZ buss paras kuut turiste ringi vedada. Lapis nagunii ei lubata teelt kõrvale keerata.
Kalamees
Hurraa, pooltuhat postitust!
Hurraa, pooltuhat postitust!
Postitusi: 520
Liitunud: T Mär 13, 2007 19:43
Asukoht: Rakvere (tihti Lõuna Eestis)

Mingi USA raud

Postitus Postitas Kalamees »

Siis vast juba USA raud. Chevy Suburban või Ford Excursion/Expedition. need suured mugavad 7-9 kohalised ja osadel saab vajadusel esisilla sisse lülitada.
Rein
Land Rover-mu ainus armastus!
Postitusi: 1150
Liitunud: K Juul 16, 2008 19:49
Asukoht: Lõuna
Kontakt:

Postitus Postitas Rein »

Eesti maastikuradadele suured USA kad ei sobi hästi :roll:
gorent
Ma armastan offroad-i!
Postitusi: 16
Liitunud: E Aug 13, 2007 14:55
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas gorent »

ma pole küll spetsialist aga...
käisin Detsembris Brasiilias ja minu suureks rõõmuks ja üllatuseks olid meie transfeeri autodeks Defenderid, kus oli igas ühes 8 kohta (2+3+3). Ühe otsa, u 3-4 tundi mööda väga kehva teed, oli mul võimalus ka kõige tagumises reas istuda ja pean tunnistama, et väga mugav oli. Sõidu suunas ja jalgadel oli ruumi väga palju, oluliselt rohkem, kui keskmises reas istujatel. Ka soojendus, õigemini siis õhutusavad olid taga olemas. Ainuke probleem oli selles, et kuna ma suht pikk (1.88 ) siis välja oli vaadata kaunis keeruline (küll aga ennast mugavalt tundes ja lösutades sai ka sellega väga hästi hakkama). Autos olime kuuekesi (2+2+2) ja see tripp oli mulle täiesti nauditav.
ma ei tea küll, kui palju siit pildilt näha, aga läbi akna võib kolmandas istmeras inimesi näha: http://www.foto24.ee/index.php?main=42& ... sequence=2
Land Rover 90 (Defender)
Rein
Land Rover-mu ainus armastus!
Postitusi: 1150
Liitunud: K Juul 16, 2008 19:49
Asukoht: Lõuna
Kontakt:

Postitus Postitas Rein »

Teema algataja mure oli see, et uus Defekas, millel on sõidusuunas istmed jääb liiga kalliks hetkel. ;). Vanemal versioonil pole taga tuulutust, soojendust. Ega ma pole tegelikult vaadanud, kas uuelgi on, aga võimalus on ka lisa paigaldus KIT e kasutada.
gorent
Ma armastan offroad-i!
Postitusi: 16
Liitunud: E Aug 13, 2007 14:55
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas gorent »

need defekad polnud kaugeltki mitte uued (mingi 2000 aastast võib olla olid max) ja ma küll jälle ei tea aga kas mitte 110 pole mitte oma kerelt samaks jäänud, olenemata sellest, kas tegu 1987 või 2007 aasta masinaga. Ma võin küll eksida aga tõenäoliselt ei tohiks sõidusuunas viimase istmerea paigaldamine olla eriline kunst...
Land Rover 90 (Defender)
Kasutaja avatar
Lauri
ELRK liige
ELRK liige
Postitusi: 95
Liitunud: T Juul 05, 2005 09:45
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Lauri »

gorent kirjutas:... Ma võin küll eksida aga tõenäoliselt ei tohiks sõidusuunas viimase istmerea paigaldamine olla eriline kunst...
Tehniliselt tõesti mitte, aga kaasnevale bürokraatiale otsa vaadates tuleks justkui ületada 7 meetrit kõrgusesse - nõuab korralikku teivast ja üksjagu harjutamist.
Valge Defender110 e. Rahvamaja
gorent
Ma armastan offroad-i!
Postitusi: 16
Liitunud: E Aug 13, 2007 14:55
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas gorent »

:) Siiski... 110 on ju kuni 9 kohaline (taga küljesuunas 4 kohta (2+2), 3 kohta nn tagumisel istmel ja 2 ees). Seega ma kipun siiski arvama, et nende 4 kõige tagumise koha kaotamine ja ühe sõidusuunas 3 istekohaga pingi paigaldamisel bürokraatiat ei teki mitte mingi sugust (ma isegi ei läheks selle jutuga ARKigi). Aga võib olla olen ma liiga naiivne ja optimistlik...
Land Rover 90 (Defender)
Kasutaja avatar
landy
Site Admin
Site Admin
Postitusi: 10303
Liitunud: R Juul 01, 2005 17:31
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas landy »

Siin paar AGA:
1)Sinna sisse ja selt kohtadelt välja ei saa mõistlikul viisil
2)Kuidas sa lahendad turvavööde kinnitamise?
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
-----------------------------------
SERIES II A 109"( '70 )-"Tindiplekk" / LR90 ( '88 )- "Inetu Pardipoeg" + palju unistusi
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!
Kasutaja avatar
Lauri
ELRK liige
ELRK liige
Postitusi: 95
Liitunud: T Juul 05, 2005 09:45
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Lauri »

ARK-i ei ole selle jutuga tõesti mõtet minna, kui just ei taha enda tuju sel päeval ära rikkuda. Eeldatavasti saad sealt kõigepealt vastuse, et sarnane ümberehitus on täeisti seaduslik ja teostatav, AGA - kõigepealt tuleks teha plaan, minna sellega vastavasse ümberehitusi tegevasse firmasse, peale ümberehitust testida uusi istmeid ja turvavöösid katsestendis (kõige lähem asus mõned aastad tagasi Soomes), kus katse seisneb antud elementide lahtitõmbamises auto küljest toore jõu abil (et ohutuse seisukohast teada saada, kui kõvasti nad siis tegelikult kinni olid) ning lõpuks kõigi paberitega ARK-i tehnokontrolli ja asi korras. Tegevuse rahalist poolt võib igaüks ise hoomata. See oli mõni aasta tagasi jutt, mida kuulsin ARK-st, kui tahtsin enda Rahvamaja tehases paigaldatud istmeid tehnilisse passi kirja saada.

Siiski - niikaua, kuni oma hoovis ringi sõidad, võid kasvõi diivani kapotile tõsta :mrgreen:
Valge Defender110 e. Rahvamaja
gorent
Ma armastan offroad-i!
Postitusi: 16
Liitunud: E Aug 13, 2007 14:55
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas gorent »

Nendel defender 110, millega mul au sõita oli oli keskmise istmerea juhipoolne tagumine iste selline, mis tuli kangist ülesse (nagu kupeedel kõrvalistuja iste) ja taga ronimine polnud minusugusele paksule mingi probleem ;)
Turvavöödest - ma küll jälle pead ei anna aga minu Defender 90 on 6 kohta ja tagumisel neljal istmel turvavöid pole üldse ja ARKis registreerimisel ei tekkind sellest mingit probleemi, kuna sinna pole turvavöid ette nähtudki (midagi auto vanusega seotud vist). Seega ikkagi ei näe probleemi ja mingid testid Soomes ja muud asjad... ma poleks osanud selliste asjade peale üldse mitte unistadagi :)
PS! Ma ei taha vaielda ega targutada aga ma ei näe küll probleemi, miks teemaalgatajal peaks tekkima probleeme selle tagumise sõidusuunas istmerea paigaldamisega. Läheb ainult vaja keskpärast ühe kuldse käega meest ja selliseid on terve Eesti ju täis :)
Land Rover 90 (Defender)
LR90
ELRK liige
ELRK liige
Postitusi: 575
Liitunud: L Juul 02, 2005 10:52

Postitus Postitas LR90 »

Tegelikult peaks seal olema sellised 2-punkti vööd

nagu vanematel sõidukatel taga keskel.
Rein
Land Rover-mu ainus armastus!
Postitusi: 1150
Liitunud: K Juul 16, 2008 19:49
Asukoht: Lõuna
Kontakt:

Postitus Postitas Rein »

Selline asi siis ka veel, et kui külgsuunas istuvad reisjad on(oli) kiirus piiratud.
Vasta

Mine “Tehnilised küsimused- Päris Defender ja Series”