Vedrud ja amordid

Kui on mured 30.04.1948-29.01.2016 a. toodetud 90, 110, 127, 130, Defender (L316) või Series autoga

Moderaatorid: inseneer, landy

Vasta
LoJack
õpetas ARKi lugema
õpetas ARKi lugema
Postitusi: 566
Liitunud: T Veebr 06, 2007 19:03
Asukoht: valdavalt Pärnu

Vedrud ja amordid

Postitus Postitas LoJack »

Probleem siis selline, et kuna mu masinal on piisavalt varustust küljes peaks vahetama vedrud/amordid võimsamate vastu. Peale pikka foorumites surfamist paistab, et enimsoositud oleks OME komplektid.

Rääkisin siin eelmisel aastal Marekile Off-road Servicest oma loo ja tema pakkus sellise lahendust:
Esisild: OME767 vedru ja N115 amort
Tagasild: OMES754 vedru ja N44 amort
Selline kooslus annab esisillale 110-220lbs (50-100 kg) ja tagasillale 1,100lbs to GVM (gross vehicle mass) ehk siis 500 kg - registrikaal. Ja pidi andma ca 2 tolli tõstet. Arvutasin oma varustuse kogukaalu kokku (ca 250 kg) ja kipun arvama, et tagasillale on seda ikka liiga palju. Lisaks, kuna katusel on piisavalt raskust niigi siis ei tahaks väga tõstet ka tekitada.

Ma ise kasutaks tagasillas OME755 vedrusid mis annab tagasillale 300 kg - registrikaal ning tõstet ca 1,5 tolli. Lisaks keeraks alla Andreselt soetatud stabika vardad. Amordid jätaks need mida Marek pakkus.

Mis targemad inimesed arvavad?
--- One life. Live it. ---
--- Gas, grass or ass, nobody rides for free ---
Servicemobil
Ärge peske mu landikat!
Postitusi: 94
Liitunud: K Juul 06, 2005 10:52
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Servicemobil »

OMES754 vedrud saad minult juhul kui nende kasuks otsustad siiski. Kasutatud ca aasta, vahetasin pehmemate vastu.
LoJack
õpetas ARKi lugema
õpetas ARKi lugema
Postitusi: 566
Liitunud: T Veebr 06, 2007 19:03
Asukoht: valdavalt Pärnu

Postitus Postitas LoJack »

Nagu ma aru sain jäid OMES754 vedrud kangeks? Palju sul taga kaalu poolest oli?
--- One life. Live it. ---
--- Gas, grass or ass, nobody rides for free ---
Servicemobil
Ärge peske mu landikat!
Postitusi: 94
Liitunud: K Juul 06, 2005 10:52
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Servicemobil »

Hea oli sõita siis, kui terve tagumine kuut oli triiki saepurubriketti täis. St ca 500 kg või isegi suts peale. Tühjalt oli tunne nagu polekski vedrusid vaid kuusekännud vedrupesas.

Edit: Huvi pärast arvutasin kokku, et kuuditäis saepurubriketti kaalub 880 kg :)
Vasta

Mine “Tehnilised küsimused- Päris Defender ja Series”