Probleem siis selline, et kuna mu masinal on piisavalt varustust küljes peaks vahetama vedrud/amordid võimsamate vastu. Peale pikka foorumites surfamist paistab, et enimsoositud oleks OME komplektid.
Rääkisin siin eelmisel aastal Marekile Off-road Servicest oma loo ja tema pakkus sellise lahendust:
Esisild: OME767 vedru ja N115 amort
Tagasild: OMES754 vedru ja N44 amort
Selline kooslus annab esisillale 110-220lbs (50-100 kg) ja tagasillale 1,100lbs to GVM (gross vehicle mass) ehk siis 500 kg - registrikaal. Ja pidi andma ca 2 tolli tõstet. Arvutasin oma varustuse kogukaalu kokku (ca 250 kg) ja kipun arvama, et tagasillale on seda ikka liiga palju. Lisaks, kuna katusel on piisavalt raskust niigi siis ei tahaks väga tõstet ka tekitada.
Ma ise kasutaks tagasillas OME755 vedrusid mis annab tagasillale 300 kg - registrikaal ning tõstet ca 1,5 tolli. Lisaks keeraks alla Andreselt soetatud stabika vardad. Amordid jätaks need mida Marek pakkus.
Mis targemad inimesed arvavad?
Vedrud ja amordid
Vedrud ja amordid
--- One life. Live it. ---
--- Gas, grass or ass, nobody rides for free ---
--- Gas, grass or ass, nobody rides for free ---
-
- Ärge peske mu landikat!
- Postitusi: 94
- Liitunud: K Juul 06, 2005 10:52
- Asukoht: Tallinn
-
- Ärge peske mu landikat!
- Postitusi: 94
- Liitunud: K Juul 06, 2005 10:52
- Asukoht: Tallinn