turbo õlileke

Kui on mured 30.04.1948-29.01.2016 a. toodetud 90, 110, 127, 130, Defender (L316) või Series autoga

Moderaatorid: inseneer, landy

Vasta
Kasutaja avatar
APA
ELRK liige
ELRK liige
Postitusi: 75
Liitunud: P Mär 15, 2009 03:15
Asukoht: Harjumaa, Alansi
Kontakt:

turbo õlileke

Postitus Postitas APA »

Palun soovitust, mida ette võtta,
kapoti alt avaneb praegu selline vaatepilt:

Pilt
Viimati muutis APA, E Apr 11, 2011 07:50, muudetud 1 kord kokku.
Andrus & D90 "Helga"
fassi
Ärge peske mu landikat!
Postitusi: 92
Liitunud: T Mär 11, 2008 21:52
Asukoht: tallinn;kiisa

Postitus Postitas fassi »

Esimese hooga mina soovitan sul turbo küljest see parempoolne toru mis on 1 klambriga kinnitatud ,lahti võtta ja vaadata mis seal sees toimub.Muidu ühelhetkel tekib oht,et veab õli sisselaskesse ja siis võib lõhkuma minna.
LR60 juubeli saku-männiku III koha kaardilugeja
56 462 964
LR90
ELRK liige
ELRK liige
Postitusi: 575
Liitunud: L Juul 02, 2005 10:52

Postitus Postitas LR90 »

Nagu ma pildilt aru saan, on Sul vahejahutiga
mootor. Võta alumine lõdvik lahti ja uuri kui
palju seda õli vahejahutis on. Reeglipäraselt
hakkab õli sinna kogunema, kuni ükskord õhk
enam mööda ei mahu siis hakkab õli pealt tööle
ja siis on AI-AI.
Vasta

Mine “Tehnilised küsimused- Päris Defender ja Series”