Käändtelje korpus Series III

Kui on mured 30.04.1948-29.01.2016 a. toodetud 90, 110, 127, 130, Defender (L316) või Series autoga

Moderaatorid: inseneer, landy

Vasta
stihl
Ma armastan offroad-i!
Postitusi: 11
Liitunud: K Nov 04, 2009 13:29
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Käändtelje korpus Series III

Postitus Postitas stihl »

...näeb pahatihti välja justnimelt selline:

Pilt

Küsin, kas keegi on proovimud seda roostekohta lihvida vms. ja kas on pärast ka õli pidama jäänud...?
Kroomi taastamine on ilmselt majanduslikult ebaotstarbekas, pigem siis juba uus asi osta...
LR90
ELRK liige
ELRK liige
Postitusi: 575
Liitunud: L Juul 02, 2005 10:52

Postitus Postitas LR90 »

Ise küsisid, ise vastasid. Kindlasti uus või pöördu Inseneeri poole.
stihl
Ma armastan offroad-i!
Postitusi: 11
Liitunud: K Nov 04, 2009 13:29
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas stihl »

Noh, sellepärast küsisin, et olen kuulnud, et inglased ise (koonrid nagu meiegi siin) taastavad neid keemiliste metallide jms-ga.
Väidetavalt jääb pidama...

Samuti lüüakse käändtelg vähe paksemat määret, mis välja ei tilgu, täis.

Oleks ta ainuke säilinud auto maailmas (ja varuosade saadavus null) , siis ilmselt joodaks vasega, treiks/lihviks üle ja kroomiks ära, jah, aga praegu tuleb ilmselt poodi minna... :D
Discovery
ELRK liige
ELRK liige
Postitusi: 374
Liitunud: T Sept 16, 2008 11:01
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Discovery »

Uued korpused, varuosadena, tehakse ka plastikkattega, mis pidi palju vastupidavam olema. Küsi Allmakesist järele.
Disco I ES, 300Tdi
RV8
Aitab LR varuosadega!
Postitusi: 498
Liitunud: L Aug 13, 2005 11:53
Asukoht: TALLINN
Kontakt:

Postitus Postitas RV8 »

Paksem määre pk liigendis lendab mööda sisemist korpuse seina laiali tsentrifugaaljõu mõjul. Liigend jääb määrdeta. Vesi läheb ikka sisse ja liigend roostetab. Aga selles mõttes on õigus, välja se sealt voolab raskemini, seega määrdekao suhtes sobilik lahendus.
Vasta

Mine “Tehnilised küsimused- Päris Defender ja Series”