Series`i katus

Kui on mured 30.04.1948-29.01.2016 a. toodetud 90, 110, 127, 130, Defender (L316) või Series autoga

Moderaatorid: inseneer, landy

Vasta
stihl
Ma armastan offroad-i!
Postitusi: 11
Liitunud: K Nov 04, 2009 13:29
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Series`i katus

Postitus Postitas stihl »

Katuse alu plekk on kinnitatud neetidega alumise terasraami (galvaniseeritud) külge.

Pilt

Kui see raam lahti võtta ja galvaanikasse viia, kas alumiiniumosa on võimalik vahepeal liigutada (ntx maalritele viia) või ei ole ta iseseisvalt piisavalt tugev ja vajub lössi?
Ehk on kellelgi kogemusi?

Tegu on 109ga, seega katus päris kolakas. (pilt on illustratiivne)
Mõmmi
Esimesed mudapiisad :-)
Postitusi: 34
Liitunud: T Mär 13, 2007 12:42
Asukoht: UK/Tartu

Postitus Postitas Mõmmi »

Kogemust pole, aga loogiliselt mõeldes pakun, et ei vaju lössi, sest
+ tegemist ei ole lameda plekiga, vaid kumerate külgedega, mis teevad jäigemaks
+ katuse peal on ribid, mis samuti tugevdavad

Mõeldav on ka puidust tugirakis valmis meisterdada (2 pikilauda ja mõned põikilauad)
"A Land Rover immobilised is a moral defeat for the driver and bad publicity to the vehicle"
Vasta

Mine “Tehnilised küsimused- Päris Defender ja Series”