Katuse alu plekk on kinnitatud neetidega alumise terasraami (galvaniseeritud) külge.
Kui see raam lahti võtta ja galvaanikasse viia, kas alumiiniumosa on võimalik vahepeal liigutada (ntx maalritele viia) või ei ole ta iseseisvalt piisavalt tugev ja vajub lössi?
Ehk on kellelgi kogemusi?
Tegu on 109ga, seega katus päris kolakas. (pilt on illustratiivne)
Series`i katus
Kogemust pole, aga loogiliselt mõeldes pakun, et ei vaju lössi, sest
+ tegemist ei ole lameda plekiga, vaid kumerate külgedega, mis teevad jäigemaks
+ katuse peal on ribid, mis samuti tugevdavad
Mõeldav on ka puidust tugirakis valmis meisterdada (2 pikilauda ja mõned põikilauad)
+ tegemist ei ole lameda plekiga, vaid kumerate külgedega, mis teevad jäigemaks
+ katuse peal on ribid, mis samuti tugevdavad
Mõeldav on ka puidust tugirakis valmis meisterdada (2 pikilauda ja mõned põikilauad)
"A Land Rover immobilised is a moral defeat for the driver and bad publicity to the vehicle"