1. leht 1-st

Püsikiirushoidja Defenderile (2004aasta ja TD5 90kw mootor)

Postitatud: N Sept 30, 2010 12:57
Postitas germandia
Surfasin küll siin foorumis ja ka mujal aga püsikiiruse hoidja kohta TD5-le eriti infot pole leidnud. Üritasime panna algselt elektroonilist Liteon-i (ei õnnestunud kõiki vajalikke funktsioone tööle saada :) )aga nüüd siis peale mitmeid päringuid Liteoni tehasesse ja mujale, vastati et saab panna ainult mehhaanlist ehk siis näiteks Liteon AP500. See eeldab keevitamist ja möllamist ja hunnik kangirägastikku pedaalide all :cry: On kellegil paremat ideed?
lisan pildi kuidas muudel autodel selline mehhaanika on õnnestunud:



Pilt

Postitatud: N Sept 30, 2010 13:34
Postitas landy
Kas lõppkokkuvõttes poleks mõtekam auto automaatkstile ümber teha, siis asja lihtsam lahendada (Disco II baasil).

Postitatud: N Sept 30, 2010 14:09
Postitas germandia
landy kirjutas:Kas lõppkokkuvõttes poleks mõtekam auto automaatkstile ümber teha, siis asja lihtsam lahendada (Disco II baasil).
jube keeruliseks hakkab minema :)
lihtsamaid variante pole?

Postitatud: N Sept 30, 2010 21:26
Postitas Servicemobil
Punane tellis pedaalile?

Postitatud: L Okt 02, 2010 21:27
Postitas APA
Kõik head asjad on lihtsad.
Äkki piisaks ka sellest, kui lisada midagi MTZ tüüpi traktori käsigaasi taolist?
Seal oli vist nii, et käsitsi sättisid miinimumpöörded paika, vajadusel sai jalaga juurde anda.
Seega tegu "reguleeritava telliskiviga" gaasipedaalil :D

Pilt
20 - gaasipedaal
10 - käsigaasi hoob

Postitatud: P Okt 03, 2010 08:39
Postitas landy
Ma oleks nagu omast arust näinud manuaalkatsiga Disco II peal autopilooti. Kui nii on, äkki sealt annab süsteemi ümber tõsta.
Kuna Inseneer on järjekordsetel mesinädlatel piiri taga kuni 10.10.10 siis kahjuks põllult üle küsida ei saa. ;-(

Äkki teab Veiko- Must Luik kommenteerida?

Postitatud: P Okt 03, 2010 20:15
Postitas Veiko Varik
Põhimõtteliselt on võimalik sinna eletrooniline püsikiirus hoidja peale panna.Siduri pedaali lüliti on juba orginaalis olemas.Helista mulle teisipäeval ja siis räägin mis tuleb edasi teha.
Edu
W.

Postitatud: T Okt 05, 2010 10:30
Postitas pirx
landy kirjutas:Ma oleks nagu omast arust näinud manuaalkatsiga Disco II peal autopilooti. Kui nii on, äkki sealt annab süsteemi ümber tõsta.
Kuna Inseneer on järjekordsetel mesinädlatel piiri taga kuni 10.10.10 siis kahjuks põllult üle küsida ei saa. ;-(

Äkki teab Veiko- Must Luik kommenteerida?
Mul oli Disco II (td5)manuaalkastiga, sellel oli peal originaal autopiloot. Nii, et peaks defenderile saama panna küll-tehnika ju sama.

Postitatud: R Mär 18, 2011 13:33
Postitas germandia
uue Liteon AP900C kohta kirjutatakse, et :
AP900C mis töötab ka auto CANBUS signaalidega (paigaldus märksa lihtsam - lühem).

AP900C juhtimiseks saab kasutada ka auto originaal juhtmooduleid.
Soovi korral töötab AP900C ka kiiruselimitaatorina ja/või kiiruseületuse hoiatajana.
lisainfo : http://www.autoalarm.ee/web/index.php?cruisecontrol

asja teeb minu jaoks eriti huvitavaks see, et ühildavus tabelis on Defender TD-5 :)
http://www.autoalarm.ee/web/download.ph ... 4&target=0

oskab keegi Kommenteerida? KIITA? või MAHA LAITA?

Kuidas seda teha ?

Postitatud: L Okt 01, 2011 16:55
Postitas wineman1960
landy kirjutas:Kas lõppkokkuvõttes poleks mõtekam auto automaatkstile ümber teha, siis asja lihtsam lahendada (Disco II baasil).
Kas keegi oskab öelda mis selline löpu vöiks maksma minna Defenderile ?

g. Kari

Postitatud: P Nov 23, 2014 12:10
Postitas germandia
mina pole enda autol veel seda püsikiirushoidjat tööle saanud :) eks pole ka aega tegeleda olnud, leidsin mingi enam vähem asjakohase jutu siit foorumist:
http://www.defender2.net/forum/topic19140.html

kui keegi on td5 peal püsikiiruse tööle kunagi saanud või saab siis võiks infot jagada ...