Püsikiirushoidja Defenderile (2004aasta ja TD5 90kw mootor)

Kui on mured 30.04.1948-29.01.2016 a. toodetud 90, 110, 127, 130, Defender (L316) või Series autoga

Moderaatorid: inseneer, landy

Vasta
Kasutaja avatar
germandia
MT-rehvid ja muda!
Postitusi: 132
Liitunud: T Sept 09, 2008 20:00
Asukoht: Tartu
Kontakt:

Püsikiirushoidja Defenderile (2004aasta ja TD5 90kw mootor)

Postitus Postitas germandia »

Surfasin küll siin foorumis ja ka mujal aga püsikiiruse hoidja kohta TD5-le eriti infot pole leidnud. Üritasime panna algselt elektroonilist Liteon-i (ei õnnestunud kõiki vajalikke funktsioone tööle saada :) )aga nüüd siis peale mitmeid päringuid Liteoni tehasesse ja mujale, vastati et saab panna ainult mehhaanlist ehk siis näiteks Liteon AP500. See eeldab keevitamist ja möllamist ja hunnik kangirägastikku pedaalide all :cry: On kellegil paremat ideed?
lisan pildi kuidas muudel autodel selline mehhaanika on õnnestunud:



Pilt
Sonim ja Landrover telefonid ja Sporten suusad saad minult
GSM: +37251 75555
Kasutaja avatar
landy
Site Admin
Site Admin
Postitusi: 10293
Liitunud: R Juul 01, 2005 17:31
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas landy »

Kas lõppkokkuvõttes poleks mõtekam auto automaatkstile ümber teha, siis asja lihtsam lahendada (Disco II baasil).
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
-----------------------------------
SERIES II A 109"( '70 )-"Tindiplekk" / LR90 ( '88 )- "Inetu Pardipoeg" + palju unistusi
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!
Kasutaja avatar
germandia
MT-rehvid ja muda!
Postitusi: 132
Liitunud: T Sept 09, 2008 20:00
Asukoht: Tartu
Kontakt:

Postitus Postitas germandia »

landy kirjutas:Kas lõppkokkuvõttes poleks mõtekam auto automaatkstile ümber teha, siis asja lihtsam lahendada (Disco II baasil).
jube keeruliseks hakkab minema :)
lihtsamaid variante pole?
Sonim ja Landrover telefonid ja Sporten suusad saad minult
GSM: +37251 75555
Servicemobil
Ärge peske mu landikat!
Postitusi: 94
Liitunud: K Juul 06, 2005 10:52
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Servicemobil »

Punane tellis pedaalile?
Kasutaja avatar
APA
ELRK liige
ELRK liige
Postitusi: 75
Liitunud: P Mär 15, 2009 03:15
Asukoht: Harjumaa, Alansi
Kontakt:

Postitus Postitas APA »

Kõik head asjad on lihtsad.
Äkki piisaks ka sellest, kui lisada midagi MTZ tüüpi traktori käsigaasi taolist?
Seal oli vist nii, et käsitsi sättisid miinimumpöörded paika, vajadusel sai jalaga juurde anda.
Seega tegu "reguleeritava telliskiviga" gaasipedaalil :D

Pilt
20 - gaasipedaal
10 - käsigaasi hoob
Andrus & D90 "Helga"
Kasutaja avatar
landy
Site Admin
Site Admin
Postitusi: 10293
Liitunud: R Juul 01, 2005 17:31
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas landy »

Ma oleks nagu omast arust näinud manuaalkatsiga Disco II peal autopilooti. Kui nii on, äkki sealt annab süsteemi ümber tõsta.
Kuna Inseneer on järjekordsetel mesinädlatel piiri taga kuni 10.10.10 siis kahjuks põllult üle küsida ei saa. ;-(

Äkki teab Veiko- Must Luik kommenteerida?
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
-----------------------------------
SERIES II A 109"( '70 )-"Tindiplekk" / LR90 ( '88 )- "Inetu Pardipoeg" + palju unistusi
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!
Kasutaja avatar
Veiko Varik
Tunneb LR hingeelu!
Postitusi: 264
Liitunud: P Okt 14, 2007 20:38
Asukoht: LR pesa
Kontakt:

Postitus Postitas Veiko Varik »

Põhimõtteliselt on võimalik sinna eletrooniline püsikiirus hoidja peale panna.Siduri pedaali lüliti on juba orginaalis olemas.Helista mulle teisipäeval ja siis räägin mis tuleb edasi teha.
Edu
W.
pirx
Rohkem muda- PALUN!
Postitusi: 486
Liitunud: N Jaan 18, 2007 11:24
Asukoht: Pärnu
Kontakt:

Postitus Postitas pirx »

landy kirjutas:Ma oleks nagu omast arust näinud manuaalkatsiga Disco II peal autopilooti. Kui nii on, äkki sealt annab süsteemi ümber tõsta.
Kuna Inseneer on järjekordsetel mesinädlatel piiri taga kuni 10.10.10 siis kahjuks põllult üle küsida ei saa. ;-(

Äkki teab Veiko- Must Luik kommenteerida?
Mul oli Disco II (td5)manuaalkastiga, sellel oli peal originaal autopiloot. Nii, et peaks defenderile saama panna küll-tehnika ju sama.
RR II 2,5 D
Series III 79 a. 2,25 B
Discovery IIA td5
Defender 110 td5
RR III Vogue
Defender 110 300TDI SW '08 "LandLord II"
Kasutaja avatar
germandia
MT-rehvid ja muda!
Postitusi: 132
Liitunud: T Sept 09, 2008 20:00
Asukoht: Tartu
Kontakt:

Postitus Postitas germandia »

uue Liteon AP900C kohta kirjutatakse, et :
AP900C mis töötab ka auto CANBUS signaalidega (paigaldus märksa lihtsam - lühem).

AP900C juhtimiseks saab kasutada ka auto originaal juhtmooduleid.
Soovi korral töötab AP900C ka kiiruselimitaatorina ja/või kiiruseületuse hoiatajana.
lisainfo : http://www.autoalarm.ee/web/index.php?cruisecontrol

asja teeb minu jaoks eriti huvitavaks see, et ühildavus tabelis on Defender TD-5 :)
http://www.autoalarm.ee/web/download.ph ... 4&target=0

oskab keegi Kommenteerida? KIITA? või MAHA LAITA?
Sonim ja Landrover telefonid ja Sporten suusad saad minult
GSM: +37251 75555
wineman1960
Land Rover-mu uus armastus!
Postitusi: 2
Liitunud: E Sept 26, 2011 11:48
Asukoht: Kernu vald

Kuidas seda teha ?

Postitus Postitas wineman1960 »

landy kirjutas:Kas lõppkokkuvõttes poleks mõtekam auto automaatkstile ümber teha, siis asja lihtsam lahendada (Disco II baasil).
Kas keegi oskab öelda mis selline löpu vöiks maksma minna Defenderile ?

g. Kari
Kasutaja avatar
germandia
MT-rehvid ja muda!
Postitusi: 132
Liitunud: T Sept 09, 2008 20:00
Asukoht: Tartu
Kontakt:

Postitus Postitas germandia »

mina pole enda autol veel seda püsikiirushoidjat tööle saanud :) eks pole ka aega tegeleda olnud, leidsin mingi enam vähem asjakohase jutu siit foorumist:
http://www.defender2.net/forum/topic19140.html

kui keegi on td5 peal püsikiiruse tööle kunagi saanud või saab siis võiks infot jagada ...
Sonim ja Landrover telefonid ja Sporten suusad saad minult
GSM: +37251 75555
Vasta

Mine “Tehnilised küsimused- Päris Defender ja Series”