LR Series'i andmed tehnilises passis.

Kui on mured 30.04.1948-29.01.2016 a. toodetud 90, 110, 127, 130, Defender (L316) või Series autoga

Moderaatorid: inseneer, landy

Vasta
Kasutaja avatar
Valge Hiir
Fire Control
Fire Control
Postitusi: 704
Liitunud: E Okt 24, 2005 09:10
Asukoht: Kadri Orus
Kontakt:

LR Series'i andmed tehnilises passis.

Postitus Postitas Valge Hiir »

Tere.

Küsimus - kuidas ja mis info on LR Series'i tehnilises passis.
Eriti huvitavad kirjed lahtrites:
1. Mark -
2. Tüüp -
3. Kaubanduslik nimetus -
4. Kandevõime -
5. Haagise lubatud suurim mass piduritega/piduriteta -
6. Rehvi mõõt -
Vaatan oma 2 sõiduki teh.passe ja ei suuda leida lahtrit rehvi maks.mõõdu kohta. Kas enam seda ei kirjutatagi teh.passi? Või tuleb see lahter alles siis teh.passi kui ARK'i ametnik selle oma arvutis ära täidab?
Mud Yourself!
In mud since 1999.
Land Rover Series I 107 '55 "RUDY" + Bantam T3 '54
Land Rover 110 FC '67 "Fire Control"
Land Rover Series III 109 '81 "Röve Rover"+ GMC M101
Land Rover 110 V8 '84 "Sotilaspoliisi" + 2xGAZ 704
Pilt
Kasutaja avatar
landy
Site Admin
Site Admin
Postitusi: 10303
Liitunud: R Juul 01, 2005 17:31
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Re: LR Series'i andmed tehnilises passis.

Postitus Postitas landy »

Valge Hiir kirjutas:Tere.

Küsimus - kuidas ja mis info on LR Series'i tehnilises passis.
Eriti huvitavad kirjed lahtrites:
1. Mark -
2. Tüüp -
3. Kaubanduslik nimetus -
4. Kandevõime -
5. Haagise lubatud suurim mass piduritega/piduriteta -
6. Rehvi mõõt -
Vaatan oma 2 sõiduki teh.passe ja ei suuda leida lahtrit rehvi maks.mõõdu kohta. Kas enam seda ei kirjutatagi teh.passi? Või tuleb see lahter alles siis teh.passi kui ARK'i ametnik selle oma arvutis ära täidab?
1) Land-Rover (või Land Rover) sõltuvalt tootmisaastast
2)Series III 109
3)?
4)Sõltub mudelist ja modifikatsioonist
5)Sõltub mudelist ja modifikatsioonist
6)7,5 r16 ja 235/85 R16
Rehvimõõt märgitakse vaid ARK andmebaasis, nagu ka paljud muud andmed.
Viimati muutis landy, K Jaan 19, 2011 14:09, muudetud 1 kord kokku.
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
-----------------------------------
SERIES II A 109"( '70 )-"Tindiplekk" / LR90 ( '88 )- "Inetu Pardipoeg" + palju unistusi
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!
Kasutaja avatar
Kjen
MT-rehvid ja muda!
Postitusi: 166
Liitunud: T Juul 10, 2007 14:22
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Kjen »

Minu sõiduautodel ei ole ühelgi rehvi mõõtu passi kirja pandud, aga veoautodel on see lisatud lahtrisse "märkused".
Avensisel on ka tüüp märgitud - T25. Land Roveritel ei ole.
Mõmmi
Esimesed mudapiisad :-)
Postitusi: 34
Liitunud: T Mär 13, 2007 12:42
Asukoht: UK/Tartu

Re: LR Series'i andmed tehnilises passis.

Postitus Postitas Mõmmi »

Valge Hiir kirjutas:Tere.

Küsimus - kuidas ja mis info on LR Series'i tehnilises passis.
Eriti huvitavad kirjed lahtrites:
..
Vaatan oma 2 sõiduki teh.passe ja ei suuda leida lahtrit rehvi maks.mõõdu kohta. Kas enam seda ei kirjutatagi teh.passi? Või tuleb see lahter alles siis teh.passi kui ARK'i ametnik selle oma arvutis ära täidab?
Mul on registritunnistusel sellised andmed:
1. Mark - Land Rover
2. Tüüp -
3. Kaubanduslik nimetus - 88
4. Kandevõime - 594 kg
5. Haagise lubatud suurim mass piduritega/piduriteta - 3500/750 kg
6. Rehvi mõõt - lahter puudub (2000. a oli veel olemas, 2004. a enam mitte). Rehvimõõduga on mul 1x ülevaatusel hakatud norima, sõiduautol ja põhjendamatult, oli valmistaja lubatud mõõt.

Lisan veel, et sõiduki kategooria on M1G, kuigi minu hinnangul peaks M1 olema, sest
"3. M ja N kategooria sõidukid loetakse maastikuautodeks, mida tähistatakse G tähe lisamisega kategooria tähisesse, kui nad täidavad järgmisi nõudeid:
a) N1 kategooria sõiduk, mille täismass ei ületa 2,0 t ja M1 kategooria sõiduk, kui neil vähemalt üks esi- ja üks tagatelg on veoteljed, sh sõidukid, mille ühte telge on võimalik välja lülitada ja vähemalt ühe veotelje diferentsiaal on lukustatav või sellel on sarnast toimet omav mehhanism ning kui ilma haagiseta sõidukid on võimelised ületama 30% tõusu." (https://www.riigiteataja.ee/akt/13312367)

Series Land Roveril pole teatavasti veotelje diferentsiaalid lukustatavad. Minu sellist kommentaari ei pandud ARKis tähele :) No tore, M1G on piduritega haagise mass suurem kui M1-l (samas Land Rover ise lubab 4000 kg haagist, kogu autorong võiks olla 6120 kg - lahe :mrgreen:). Kuna raskete haagistega ma hobisõidukit ei koorma, siis see jätab mind ükskõikseks. Küll aga võib muret tulla, kui kunagi automaks otsustatake kehtestada EVs. Siis lajatakse M1G-dele nagunii kõvemini.
"A Land Rover immobilised is a moral defeat for the driver and bad publicity to the vehicle"
Kasutaja avatar
tai
pekki ei söö
pekki ei söö
Postitusi: 459
Liitunud: T Apr 11, 2006 22:19
Asukoht: Pärnu /Tallinn

Postitus Postitas tai »

Panen siis oma võimsa dziibi, mis kunagi kinni ei jää andmed ka

Mark LR
kat M1G
kaubanduslik nimetus 109
kere tüüp lahtine
piduritega haagis 4000/ta 750
kandevõime 870
rehvimõõdust pole mingit märki
märkused
vin kood etiketil
lubatud kasutada paremoolse rooliga
milleks 4x4 kui on olemas KRAZ 6322
Kasutaja avatar
Valge Hiir
Fire Control
Fire Control
Postitusi: 704
Liitunud: E Okt 24, 2005 09:10
Asukoht: Kadri Orus
Kontakt:

Postitus Postitas Valge Hiir »

tai kirjutas:piduritega haagis 4000
Kuidas sul see õnnestus?
Mud Yourself!
In mud since 1999.
Land Rover Series I 107 '55 "RUDY" + Bantam T3 '54
Land Rover 110 FC '67 "Fire Control"
Land Rover Series III 109 '81 "Röve Rover"+ GMC M101
Land Rover 110 V8 '84 "Sotilaspoliisi" + 2xGAZ 704
Pilt
Kasutaja avatar
landy
Site Admin
Site Admin
Postitusi: 10303
Liitunud: R Juul 01, 2005 17:31
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas landy »

Valge Hiir kirjutas:
tai kirjutas:piduritega haagis 4000
Kuidas sul see õnnestus?
ARK arvas, et naelad ja kilogrammid on võrdsed väärtused ;-)
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
-----------------------------------
SERIES II A 109"( '70 )-"Tindiplekk" / LR90 ( '88 )- "Inetu Pardipoeg" + palju unistusi
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!
Kasutaja avatar
inseneer
Aitab LR varuosadega!
Postitusi: 816
Liitunud: R Mär 02, 2007 10:11
Asukoht: Tallinn, Harjumaa 53408157

Postitus Postitas inseneer »

landy kirjutas:
Valge Hiir kirjutas:
tai kirjutas:piduritega haagis 4000
Kuidas sul see õnnestus?
ARK arvas, et naelad ja kilogrammid on võrdsed väärtused ;-)
Landi eksis selle koha pealt. Lihtsalt vanasõidukile kehtivad vanasõiduki normid.
Kuna tol ajal (1982) oli maksimum tehase poolt lubatud 4000kg, siis nii see ka jäi.
Samuti jäi ka rool sinna kus ta oli. :lol:
Kasutatud LR varuosadeks kõik põhimudelid 1956-2012, juppide paigaldus.
53408157
www.imedepold.ee
Mõmmi
Esimesed mudapiisad :-)
Postitusi: 34
Liitunud: T Mär 13, 2007 12:42
Asukoht: UK/Tartu

Postitus Postitas Mõmmi »

Hmm, seega on minu auto registritunnistusel viga. Eeskirja järgi enne 1984. aastat toodetud autol kehtib haagise massi kohta valmistaja lubatud.
"A Land Rover immobilised is a moral defeat for the driver and bad publicity to the vehicle"
Kasutaja avatar
Valge Hiir
Fire Control
Fire Control
Postitusi: 704
Liitunud: E Okt 24, 2005 09:10
Asukoht: Kadri Orus
Kontakt:

Postitus Postitas Valge Hiir »

Mõmmi kirjutas:Hmm, seega on minu auto registritunnistusel viga. Eeskirja järgi enne 1984. aastat toodetud autol kehtib haagise massi kohta valmistaja lubatud.
Palun pane siia viide.
Kas arvestus käib auto tootmise või arvelevõtmise aasta järgi?
Mud Yourself!
In mud since 1999.
Land Rover Series I 107 '55 "RUDY" + Bantam T3 '54
Land Rover 110 FC '67 "Fire Control"
Land Rover Series III 109 '81 "Röve Rover"+ GMC M101
Land Rover 110 V8 '84 "Sotilaspoliisi" + 2xGAZ 704
Pilt
Mõmmi
Esimesed mudapiisad :-)
Postitusi: 34
Liitunud: T Mär 13, 2007 12:42
Asukoht: UK/Tartu

Postitus Postitas Mõmmi »

Tegin uurimistööd: siiski, sõiduk peab vastama alltoodud koodide ja gruppide nõuetele. Grupp 13 Kood 1303 on paika pandud piduriga haagise mass 3,5 t. Seega Land Roveri 4,0 t pole lubatud.

§ 2. Nõuded sõidukile

(1) Teeliikluses osaleva sõiduki tehnoseisundile ja varustusele esitatavad nõuded kehtestatakse järgmiselt:
1) pärast 1997. aasta 1. jaanuari liiklusregistrisse kantud või kantavale sõidukile kehtivad nõuded on toodud lisas 1;
2) enne 1997. aasta 1. jaanuari liiklusregistrisse kantud sõidukile kehtivad nõuded on toodud lisas 2;
3) käesoleva lõike punktides 1 ja 2 toodud nõuded ei laiene enne 1. jaanuari 1984. a valmistatud või esmakordselt kasutusele võetud sõidukile kuni 31. detsembrini 2013. a ning 30-aastasele ja vanematele sõidukile alates 1. jaanuarist 2014. a. Nimetatud sõidukid peavad vastama nõuetele, mis on kehtestatud olenevalt sõiduki valmistamise aastast või esmakordse kasutuselevõtu kuupäevast, ning samuti lisade 1 ja 2 koodides 108, 109, 110, 114, 201 ja 301 ja gruppides 5, 12, 13 ja 14 toodud nõuetele. Käesoleva lõike punktides 1 ja 2 toodud nõuded ei laiene ka vanasõidukile, välja arvatud lisa 1 grupis 20 või lisa 2 grupis 18 toodud nõuded vanasõiduki tehnoseisundile ja originaalsusele;

Kood 108. Ratta tõkiskingad
Kood 109. Esmaabivahendid
Kood 110. Tulekustuti
Kood 114. Ohukolmnurk
Kood 201. Üldnõuded - Valgustusseadmed
Kood 301. Üldnõuded - Juhtimisseadmed
Grupp 5. Rehvid ja veljed
Grupp 12. Sõiduki mõõtmed
Grupp 13. Sõiduki ja autorongi massid
Grupp 14. Sõiduki lubatud suurim registriteljekoormus

https://www.riigiteataja.ee/akt/13050817?leiaKehtiv
"A Land Rover immobilised is a moral defeat for the driver and bad publicity to the vehicle"
Kasutaja avatar
tai
pekki ei söö
pekki ei söö
Postitusi: 459
Liitunud: T Apr 11, 2006 22:19
Asukoht: Pärnu /Tallinn

Postitus Postitas tai »

KAs ma peaks siis ark räuskama minema, kohtusse nad kaebama ja valuraha nõudma - tahavad inimesi tappa. Mina kergeusklik paneks 4t taha ja 44kw'ga paugutaks esimese aeglasega tartu poole. :lol:
milleks 4x4 kui on olemas KRAZ 6322
Vasta

Mine “Tehnilised küsimused- Päris Defender ja Series”