Rehvi valik
Rehvi valik
Tere
Äkki oskate soovitada, milliseid rehve uueks hooajaks alla osta.
Eesmärk oleks, et rehvid oleksid maastikul võimekad, aga samas ei kuluks linnasõiduga väga kiiresti ära.
Eelmised/praegused rehvid on 265/75/r16 "cooper discoverer stt".
Kas laiust/kõrgust oleks mõtekas suurendada ?
Ette tänandes
Äkki oskate soovitada, milliseid rehve uueks hooajaks alla osta.
Eesmärk oleks, et rehvid oleksid maastikul võimekad, aga samas ei kuluks linnasõiduga väga kiiresti ära.
Eelmised/praegused rehvid on 265/75/r16 "cooper discoverer stt".
Kas laiust/kõrgust oleks mõtekas suurendada ?
Ette tänandes
Defender
Kui vaja pika kestvusega rehvi mis sobiks linna, maanteele, külateele ja softroadiks, siis BFG AT-le vastast pole kerge leida. Vaikne, kuid suure läbuisõiduga rehv. Nende rehvidega on sõidetud isegi 80.000km ja rohkemgi.
Mudrahvi kohapealt BFG MT , Cooper STT ja Wrangler MTR.
Mis puutub mõõtudesse,siis tehasest on alla pandud kolme mõõtu: 265/75 R16, 235/85 R16 ja 7,50R16. Seega 265/75 on hea valik.
285/75 R16 eeldab juba väikest tõstet
Mudrahvi kohapealt BFG MT , Cooper STT ja Wrangler MTR.
Mis puutub mõõtudesse,siis tehasest on alla pandud kolme mõõtu: 265/75 R16, 235/85 R16 ja 7,50R16. Seega 265/75 on hea valik.
285/75 R16 eeldab juba väikest tõstet
Viimati muutis landy, K Mär 30, 2011 08:25, muudetud 1 kord kokku.
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
-----------------------------------
SERIES II A 109"( '70 )-"Tindiplekk" / LR90 ( '88 )- "Inetu Pardipoeg" + palju unistusi
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!
-----------------------------------
SERIES II A 109"( '70 )-"Tindiplekk" / LR90 ( '88 )- "Inetu Pardipoeg" + palju unistusi
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!
Re: rehvid
D110 puhul võib suurte nurkade korral hakata ratas ilma tõsteta koopa serva käima. Sõltub kindlasti ka velje offsetist.58zid kirjutas:hetkel D90 all 285 75 16 ilma tõsteta see on ikka ilusam kui 265 miinus ainult selles et muda viskab küljepealt rohkelt ja pidevalt (mulle jätkuvalt meeldib )
Siit näed rehvi mõõtude ligikaudse erinevuse:
http://members.shaw.ca/jbarge/britishtires.html
http://members.shaw.ca/jbarge/tires.html
Sel on toodud matemaatilised mõõdud. Reaalses elus on rehvid kuni 0,5" suuremad.
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
-----------------------------------
SERIES II A 109"( '70 )-"Tindiplekk" / LR90 ( '88 )- "Inetu Pardipoeg" + palju unistusi
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!
-----------------------------------
SERIES II A 109"( '70 )-"Tindiplekk" / LR90 ( '88 )- "Inetu Pardipoeg" + palju unistusi
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!
Re: rehvid
landy'l jälle õigus. aitab velje vahetus ja sellest tulenev offseti muutumine. 235/85/16 sobib väga hästi.landy kirjutas: D110 puhul võib suurte nurkade korral hakata ratas ilma tõsteta koopa serva käima. Sõltub kindlasti ka velje offsetist.
110gs soft top
200tdi disco mootor 300tdi turboga hundi raamil + 33 rehvid
200tdi disco mootor 300tdi turboga hundi raamil + 33 rehvid
Kõigi kolme mõõdu puhul on suuruse vahe max 1,4 " ehk 265/75 R16 on reaalselt u. 32", 235/85 R16 on ca 32,4 " ja 285/75 R16 ca 33,4". Need mõõdud on suhtelised ja sõltuvad suuresti tootjast. Suurem vahe on rehvi laiuses. 235 vs. 285 on silmaga näha ja ilmslet ka maastikul tunda.
nn. mangels tüüpi väljapoole nihutatud velgedega on tõsteta üsna kindle oht rehviga tiivalaineditesse või koopa serva sõita. Originaaloffseti puhul aga kipub 285//5 R16 rehv pööramisel väga kõvasti radius arm'i vastu käima.
Samas käib ca 60% suurem rehviga defekatest (nagu minu omalgii)rehv sinna vastu ja midagi hullu peale järsul pööramisel kulva rehvi serva ei juhtu.
Kurb tõde on see, et tehases pandud safaldirehvi ja 285/75 MT rehvi kütuse kulu vahe on kuni 1.5L/100km ja sed musidugi kõva kattega teedel.
Ei tohi unustada, et koopst välja piiluv rehv tekitab võimuesindjates pöördumatu tungi sinuga suhtlemiseks.
nn. mangels tüüpi väljapoole nihutatud velgedega on tõsteta üsna kindle oht rehviga tiivalaineditesse või koopa serva sõita. Originaaloffseti puhul aga kipub 285//5 R16 rehv pööramisel väga kõvasti radius arm'i vastu käima.
Samas käib ca 60% suurem rehviga defekatest (nagu minu omalgii)rehv sinna vastu ja midagi hullu peale järsul pööramisel kulva rehvi serva ei juhtu.
Kurb tõde on see, et tehases pandud safaldirehvi ja 285/75 MT rehvi kütuse kulu vahe on kuni 1.5L/100km ja sed musidugi kõva kattega teedel.
Ei tohi unustada, et koopst välja piiluv rehv tekitab võimuesindjates pöördumatu tungi sinuga suhtlemiseks.
Viimati muutis landy, K Mär 30, 2011 10:29, muudetud 1 kord kokku.
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
-----------------------------------
SERIES II A 109"( '70 )-"Tindiplekk" / LR90 ( '88 )- "Inetu Pardipoeg" + palju unistusi
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!
-----------------------------------
SERIES II A 109"( '70 )-"Tindiplekk" / LR90 ( '88 )- "Inetu Pardipoeg" + palju unistusi
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!