Defenderi esidiffer
Defenderi esidiffer
Sõites kiirusega umbes 80 hakkab kuskil kõrisema.Vahetasin gardaaniristid-ikka vibra ja kõrin.Kontrollisin õli olemasolu kastis (mõlemas) ja sildades , selgus ,et esisillas õli peaaegu polnud.Valasin korgini täis kõrin ei kadunud ja nüüd ka leke märgatav. Küsimus lihtne - millest alustada ? Kas diffri lahtivõtmiseks on mõtekas sild alt võtta ja lauapeal lammutada ? Mis võib olla kuivalt töötamisel kõige tõenäolisemalt esmalt läbi läinud?
Probleem lahenes. Diffri kinnitus muttrid olid lahti ,nii et võis käega keerata. Vahetasin diffris laagrid ja simmeri , kuid vibra jäi . Seejärel vahetasin kummid ja vibra kadus. All olid INSA TURBO SAHARA kummid mis olid valuvelgedel ja metses mütates olid kleebitavad tasakaalud ära tulnud. Vibra oli nii tugev , et algul ei osanud kahtlustada , et põhjus on kummides. Nüüd Defender jälle lahingvalmis.