Defenderi esidiffer

Kui on mured 30.04.1948-29.01.2016 a. toodetud 90, 110, 127, 130, Defender (L316) või Series autoga

Moderaatorid: inseneer, landy

Vasta
jann
Esimesed mudapiisad :-)
Postitusi: 42
Liitunud: P Veebr 03, 2008 12:28
Asukoht: Saue

Defenderi esidiffer

Postitus Postitas jann »

Sõites kiirusega umbes 80 hakkab kuskil kõrisema.Vahetasin gardaaniristid-ikka vibra ja kõrin.Kontrollisin õli olemasolu kastis (mõlemas) ja sildades , selgus ,et esisillas õli peaaegu polnud.Valasin korgini täis kõrin ei kadunud ja nüüd ka leke märgatav. Küsimus lihtne - millest alustada ? Kas diffri lahtivõtmiseks on mõtekas sild alt võtta ja lauapeal lammutada ? Mis võib olla kuivalt töötamisel kõige tõenäolisemalt esmalt läbi läinud?
Kasutaja avatar
inseneer
Aitab LR varuosadega!
Postitusi: 816
Liitunud: R Mär 02, 2007 10:11
Asukoht: Tallinn, Harjumaa 53408157

Postitus Postitas inseneer »

Helista või tule läbi. Kasut. differ olemas. Kui sõita ilma esikardaanita kas ka siis kõriseb?
Kasutatud LR varuosadeks kõik põhimudelid 1956-2012, juppide paigaldus.
53408157
www.imedepold.ee
jann
Esimesed mudapiisad :-)
Postitusi: 42
Liitunud: P Veebr 03, 2008 12:28
Asukoht: Saue

Postitus Postitas jann »

Probleem lahenes. Diffri kinnitus muttrid olid lahti ,nii et võis käega keerata. Vahetasin diffris laagrid ja simmeri , kuid vibra jäi . Seejärel vahetasin kummid ja vibra kadus. All olid INSA TURBO SAHARA kummid mis olid valuvelgedel ja metses mütates olid kleebitavad tasakaalud ära tulnud. Vibra oli nii tugev , et algul ei osanud kahtlustada , et põhjus on kummides. Nüüd Defender jälle lahingvalmis.
Vasta

Mine “Tehnilised küsimused- Päris Defender ja Series”