1. leht 2-st

Defeka salisbury sild

Postitatud: T Sept 04, 2012 17:34
Postitas tyyp07
Küsimus suuremale ringile:
Kas keegi on lahanud antud silda?
Kus paiknesid reguleer seibid? Kas enne või peale difri laagrit?

Postitatud: T Sept 04, 2012 20:52
Postitas landy
Ise pole lahutanud. Võid vastust ka siit otsida:
http://www.landy.ee/manuals/downloads/cars.htm

Postitatud: T Sept 04, 2012 21:19
Postitas tyyp07
landy kirjutas:Ise pole lahutanud. Võid vastust ka siit otsida:
http://www.landy.ee/manuals/downloads/cars.htm
Manual annab jah ainult ühe variandi. Minul olid rõngad pandud peale laagrit ja sellest ka rõngaste teine mõõt. Kuna kaks rõngast olid puruks siis reaalne vajadus suuremate järgi aga keegi kahjuks ei tea sellistest midagi.

Postitatud: T Sept 04, 2012 22:45
Postitas landy
Kas siin on sind huvitavad jupid olemas (nr 13?):
Pilt

Või hoopis siin joonisel?
Pilt

Postitatud: K Sept 05, 2012 07:01
Postitas tyyp07
Esimesel joonisel nr 11 aga toonitan, et mul ei ole sellised. Minu rõngad on suurema läbimõõduga ja paiknevad peale laagrit.

Postitatud: K Sept 05, 2012 09:28
Postitas tyyp07
Kõige suurema huviga muidugi ootaks nende meeste kommentaare kellel tagasillas paikneb ARB lukk.

Postitatud: N Sept 06, 2012 15:59
Postitas landy
Veiko ehak oskab seda asja kuidagi seletada, sest joonised on pärit tehase varuosaprogrammist.

Postitatud: K Sept 12, 2012 07:01
Postitas murray
on sild koos tagasi ? kuhu vaherõngad lõpuks said ? enne või peale laagrit ?

Postitatud: K Sept 12, 2012 10:07
Postitas tyyp07
Sild peaks kokku minema täna õhtul. Kuna ikkagi suuri seibe ei saanud lisaks siis tuleb väikeste ja suurte kombo.

Postitatud: K Sept 12, 2012 10:21
Postitas murray
tyyp07 kirjutas:Sild peaks kokku minema täna õhtul. Kuna ikkagi suuri seibe ei saanud lisaks siis tuleb väikeste ja suurte kombo.
välised seibid oli saale ja difri välimise korpuse vahel ? minu salisburyl olid ainult väikesed seibid, siis laagri ja difri vahel. teoreetiliselt peaks ju olema võimalik nende väikeste seibide arv läbi mõõtmise leida (kui sa neid valesti paned, siis salisbury difri laagreid uuesti maha saada on ilmselt väga raske) ?

igal juhul edu sulle, sest seda läheb salibury ehitamisel kuradi palju vaja.

Postitatud: K Sept 12, 2012 10:29
Postitas tyyp07
Oligi plaan panna mingi X arv väikseid seibe saale ja difri vahele ja siis lõpp reguleerimine teha suurtega väljast.

Postitatud: N Sept 13, 2012 22:00
Postitas tyyp07
Saaga jätkub uue hooga...täna siis selgus peale eilset jama käbi reguleer seibidega, et ka difril on seoses ARB-ga iseärasusi.
Nimelt ARB muhvi poolne laager peab olema oluliselt kitsam kui teisepoole oma kuigi originaal varuosa programm näitab ühte mõõtu laagrit. Homme siis läheb jälle uue laagri otsimiseks.

Postitatud: R Sept 14, 2012 06:51
Postitas murray
tyyp07 kirjutas: Homme siis läheb jälle uue laagri otsimiseks.
http://www.alas-kuul.ee/
http://www.kavial.info/index.php?page=kontakt-2

laagri koodi järgi .. ja saalel ja laagril on erinevad koodid .. ja erinevate tootjate koodid on ühildatavad tabeli abil või mõõtude abil.

Postitatud: R Sept 14, 2012 07:40
Postitas tyyp07
See saalede ja koodide teema juba selge vaikselt :twisted:
Alas saatis mind pikale lainele :evil:
Nüüd siis ootan, et millal järgmised poed ülesse ärkavad.

P.S Landy tõsta mingi osa sellest teemast minu auto teemasse.

Postitatud: R Sept 14, 2012 08:37
Postitas murray
tyyp07 kirjutas:Alas saatis mind pikale lainele :evil:
helista sinna ka http://www.rollmer.ee/ nemad ei saada sind pikalt