Defeka vints....

Kui on mured 30.04.1948-29.01.2016 a. toodetud 90, 110, 127, 130, Defender (L316) või Series autoga

Moderaatorid: inseneer, landy

Kasutaja avatar
tt
ELRK liige
ELRK liige
Postitusi: 391
Liitunud: N Aug 24, 2006 11:22
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas tt »

LR90 kirjutas:Tekkis väike küsimus selle meh. vintsi kohta

vene 66-l oli nii, et esinene aeglane ja vints vedasid
sünkroonis, kas LR - ei ole nii.
niipalju kui Trammijuhi masina vintsi opereerimist kõrvalt näinud, siis vintsi lülitamine ja vahekasti kangi HI-N-LO olek on sõltumatud, ehk käigukastist kiirus 1-5 või suund R ning vahekastist kas jõud läheb vintsile ja/või ratastele.
Pilt
58zid
ELRK liige
ELRK liige
Postitusi: 153
Liitunud: L Sept 15, 2007 07:07
Asukoht: tallinn kesktee 10
Kontakt:

testima

Postitus Postitas 58zid »

no aga millal sa lähed siis masinat uputama tuleks ka appi :D
Kasutaja avatar
landy
Site Admin
Site Admin
Postitusi: 10293
Liitunud: R Juul 01, 2005 17:31
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas landy »

The LT230 box moved 70mm backwards with the Tdci. So the PTO interfers with the x-member.
AFAIK no fit and forget PTO available for Tdcis Won't fit until you replace the x-member.
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
-----------------------------------
SERIES II A 109"( '70 )-"Tindiplekk" / LR90 ( '88 )- "Inetu Pardipoeg" + palju unistusi
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!
Vasta

Mine “Tehnilised küsimused- Päris Defender ja Series”