Pidurid kadunud

Kui on mured 30.04.1948-29.01.2016 a. toodetud 90, 110, 127, 130, Defender (L316) või Series autoga

Moderaatorid: inseneer, landy

Vasta
Kasutaja avatar
hl1977
Esimesed mudapiisad :-)
Postitusi: 39
Liitunud: R Sept 24, 2010 11:16
Asukoht: Pärnumaa

Pidurid kadunud

Postitus Postitas hl1977 »

Autol parameetritega defender 110 td5 1998. a. pidurid kadunud. Varasemalt olla rakendunud mitmendal vajutamisel, aga nüüd täiesti kadunud. Pidurivedeliku tase ei lange, et lekkeid ei ole. Internetiavarustest saadud tarkuse abil detekteerisime veaks peasilndri (master cylinder) õhtale mineku. Aga äkki on veel teisi võimalusi, mille remont tiba odavamaks osutuks?

Sellega seoses ka küsimus, et kas selle eluka piduri peasilinder on remonditav? Ei suuda aru saada, kas komplekt koodiga STC491 sobib või on see nö. mitteremonditav silinder. Netiavarustes vastuseid nii ja naa...
Defender 90 300tdi '95
Kasutaja avatar
tyyp07
Off-Road entusiast
Off-Road entusiast
Postitusi: 484
Liitunud: L Mär 05, 2011 01:40
Asukoht: Vääna
Kontakt:

Postitus Postitas tyyp07 »

Selle remondiga sai venemaal 2 pikka päeva tegeletud ja kulmineerus lõpuks ikkagi ilma piduriteta sõiduga 400km piiterisse, et saada uus peasilinder.
Defender 110, 2000a
Suzuki Samurai 413, 1990.
http://www.rgb.ee
Kert
53449661
Kasutaja avatar
landy
Site Admin
Site Admin
Postitusi: 10293
Liitunud: R Juul 01, 2005 17:31
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas landy »

Pruugitut võib ka Imedepõllult küsida. Äkki on üks veel alles.
Viimati muutis landy, R Aug 22, 2014 19:37, muudetud 1 kord kokku.
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
-----------------------------------
SERIES II A 109"( '70 )-"Tindiplekk" / LR90 ( '88 )- "Inetu Pardipoeg" + palju unistusi
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!
Kasutaja avatar
tyyp07
Off-Road entusiast
Off-Road entusiast
Postitusi: 484
Liitunud: L Mär 05, 2011 01:40
Asukoht: Vääna
Kontakt:

Postitus Postitas tyyp07 »

landy kirjutas:Pruugitut võib ka Imedepõllult küdisa. Äkki on üks veel alles.
Ära nüüd solvu aga pidurid vist pole päris selline koht kuhu kasutatud asju toppida. Eriti veel peasilinder millest sõltub kogu auto seisma jäämine.
Defender 110, 2000a
Suzuki Samurai 413, 1990.
http://www.rgb.ee
Kert
53449661
Kasutaja avatar
landy
Site Admin
Site Admin
Postitusi: 10293
Liitunud: R Juul 01, 2005 17:31
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas landy »

tyyp07 kirjutas:
landy kirjutas:Pruugitut võib ka Imedepõllult küdisa. Äkki on üks veel alles.
Ära nüüd solvu aga pidurid vist pole päris selline koht kuhu kasutatud asju toppida. Eriti veel peasilinder millest sõltub kogu auto seisma jäämine.
Kõik sültub inimese hinnatundlikuset. Pardipojale läks just ka pruugitud peasilinder peale ja aravan, et kestab veel juppa ega. Eelmine mis talvesõidul ära kustus tundus olema lausa origibaal e. 25 a. vana.
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
-----------------------------------
SERIES II A 109"( '70 )-"Tindiplekk" / LR90 ( '88 )- "Inetu Pardipoeg" + palju unistusi
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!
Kasutaja avatar
tyyp07
Off-Road entusiast
Off-Road entusiast
Postitusi: 484
Liitunud: L Mär 05, 2011 01:40
Asukoht: Vääna
Kontakt:

Postitus Postitas tyyp07 »

landy kirjutas: Kõik sültub inimese hinnatundlikuset. Pardipojale läks just ka pruugitud peasilinder peale ja aravan, et kestab veel juppa ega...
Aga võib ka paari kuuga otsa saada...
Defender 110, 2000a
Suzuki Samurai 413, 1990.
http://www.rgb.ee
Kert
53449661
Vasta

Mine “Tehnilised küsimused- Päris Defender ja Series”