1. leht 1-st

Kilin esiratta juures

Postitatud: N Aug 21, 2014 09:48
Postitas hl1977
Mõnda aega on ebatasasel teel, lahtise aknaga sõites, juhipoolse esiratta juurest kilinat kosta. Vahepeal sai munakas (+piduriketas, pidurikolvid) vahetatud, aga kilin ikka alles. Enda arust on kõik kiliseda võivad jupid käega/kangiga läbi loksutatud ja ei leidnud midagi. Nüüd avastasin, et kiliseb ainult edaspidi sõites. Kui tagurdada, siis on ratta juures kõik vaikne. Äkki kellelgi on mingeid ideid, mis põhjuseks võib olla?

Postitatud: N Aug 21, 2014 10:31
Postitas LR90
Piduriklotsid kilisevad supordis, sõites vajuta õrnalt pedaali ja kuula kas kilin kaob.

Postitatud: T Aug 26, 2014 17:37
Postitas hl1977
Ja vist ongi nii - piduri puutumine võttis tõesti kilina ära. Nüüd kohe järgmine küsimus. Kas sellest kilinast kuidagi intelligentsemalt, kui vasak jalg piduril sõites, lahti saab?

Postitatud: T Aug 26, 2014 18:56
Postitas landy
Supportid üle kontrollida, klotside kinnitusklambrid üle kontrollida, jne.
Vaajdusel osta remontkomplekt.

Postitatud: T Aug 26, 2014 19:28
Postitas hl1977
landy kirjutas:Supportid üle kontrollida, klotside kinnitusklambrid üle kontrollida, jne.
Vaajdusel osta remontkomplekt.
Just sai uued esimesed kettad pandud, supportides kolvid/tihendid uuendatud, klotsidele uued pulgad pandud...

Postitatud: K Aug 27, 2014 09:53
Postitas LR90
http://www.paddockspares.com/stc8573-br ... c9187.html

Kas sellised asjakesed ka oma koha leidsid?

Postitatud: K Aug 27, 2014 10:14
Postitas hl1977
LR90 kirjutas:http://www.paddockspares.com/stc8573-br ... c9187.html

Kas sellised asjakesed ka oma koha leidsid?
Mul käivad sellised tagumistele piduritele. Küll sai pandud uued sellised http://www.paddockspares.com/stc8576-br ... g-kit.html Millegipärast komplektis küll vedrud puudusid, et nood jäid vanad.

Postitatud: K Aug 27, 2014 11:04
Postitas LR90
Paddocki kataloog näitab ette/taha samu detaile, ainult det. nr. on erinev.
Ise usun, et need plekid hoiavad paremini klotsi kinni.

Postitatud: K Aug 27, 2014 13:36
Postitas hl1977
LR90 kirjutas:Paddocki kataloog näitab ette/taha samu detaile, ainult det. nr. on erinev.
Ise usun, et need plekid hoiavad paremini klotsi kinni.
Süvenesin nüüd hetkeks defenderi piduritemaatikasse ja mitmekesisus paistab suur olevat. Ma ise olen lähtunud eeldusest, et mul ostes vähemalt esiratastel õiged klotsid olid (tagumised näiteks ei olnud). Ja need on need auguga versioonid, mis kinnituvad pulga kaudu ja mida müüakse koodiga SFP000260 (muideks Paddock pakub selle koodiga vägagi erineva välimusega klotse - kui neil just piltidega segadust ei ole). Mul suppordil ka lockheedi kiri peal, et vist peaks klappima. Aga nüüd tundub, et pulgaga versioon on ventileeritud ketastele ette nähtud. Mul aga täis kettad ja suppordi vahele ventileeritut ei mahutaks ka. Samas plekitükke kinni hoidvate splintide jaoks on suppordis olevad augud ka suurevõitu. Ühesõnaga ei saanud ma suurt targemaks ühti.

Küll oleks hea kui keegi tark oskaks lihtsalt ja maakeeles ära seletada, mille järgi aru saada, millised piduri jupid su defenderile peavad külge minema...

Postitatud: R Aug 29, 2014 18:37
Postitas hl1977
Katsusin nüüd käega ka esimesed piduriklotsid üle. Ja diagnoosi lõplikuks kinnituseks logisesid mõlemad välimised klotsid ning hääl oli ka sama nagu sõites.

Postitatud: N Dets 18, 2014 09:06
Postitas hl1977