Defender & Webasto (Thermo Top C)

Kui on mured 30.04.1948-29.01.2016 a. toodetud 90, 110, 127, 130, Defender (L316) või Series autoga

Moderaatorid: inseneer, landy

Kasutaja avatar
landy
Site Admin
Site Admin
Postitusi: 10293
Liitunud: R Juul 01, 2005 17:31
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas landy »

Veiko Varik kirjutas:Tegelikult tuleks teha nii, et müü maha praegune soojendus ja osta asemele 2 kW Airtop. Pane see tagumise istme alla ja salong ongi soe. TD5 on käima minija seega sinna pole lisa soojendust vaja. Airtop võtab ka ka vähem voolu.
Veiko
Meil kliendil värske kogemus (Defender 110 Puma) 2kW isendiga - 26C juures. Ilma salongi originaalsoojenduse abita (seisva mootoriga auto) esi suuda kongis normaalset tempi hoida. Plaanib vahetada 4kW vastu. Tgeleb reisimise-matkamisega ja üle alla poole - 20C oli mugavast autos ööbimisest oli asi kaugel. Sega, kui rahakott kanntab, võiks juba 4kW pealee mõelda. D110 kong on päris suure kubatuuriga ja sooja see ühekordne alumiinium teatavasti kinni ei pea.
(P.S. Autol peal toplet aku süsteem, et pärast käima saada.)
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
-----------------------------------
SERIES II A 109"( '70 )-"Tindiplekk" / LR90 ( '88 )- "Inetu Pardipoeg" + palju unistusi
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!
kamy
Unistan offroadist!
Postitusi: 52
Liitunud: N Juun 12, 2014 18:49

Postitus Postitas kamy »

Veiko Varik kirjutas:Tegelikult tuleks teha nii, et müü maha praegune soojendus ja osta asemele 2 kW Airtop. Pane see tagumise istme alla ja salong ongi soe. TD5 on käima minija seega sinna pole lisa soojendust vaja. Airtop võtab ka ka vähem voolu.
Veiko
No ma tahaks ikkagi olemasoleva tööle saada. Kui ta sinna pandud on, siis võiks eeldada, et kunagi see webasto ju töötas. Juhin tähelepanu, et tegemist on Thermo Top C, diisel, 5 kW, milline võiks natuke ju salongi sooja anda. Momendil ei jõua aga salongi puuksugi...
No LR
+372 53651034
Tallinn
Kasutaja avatar
Veiko Varik
Tunneb LR hingeelu!
Postitusi: 264
Liitunud: P Okt 14, 2007 20:38
Asukoht: LR pesa
Kontakt:

Postitus Postitas Veiko Varik »

See 5kW ańnabki uhkelt sooja välja kuid salongi radikas on nii pisike,et salongi soojaks saamiseks sellest ei piisa. Vähemalt mootori saad soojaks.Võta parempoolseltsalongi torult klamber maha ning ista mingi varras sinna vahele kui Webasto töötab. Kas sealt vedeliku välja surub? Kui ise enam ei oska siis võid minna Autoeksperti Kadaka teel. Nad aitavad ka.
Edu
Veiko
Kui on mure võib helistada 5232468
kamy
Unistan offroadist!
Postitusi: 52
Liitunud: N Juun 12, 2014 18:49

Postitus Postitas kamy »

Veiko Varik kirjutas:See 5kW ańnabki uhkelt sooja välja kuid salongi radikas on nii pisike,et salongi soojaks saamiseks sellest ei piisa. Vähemalt mootori saad soojaks.Võta parempoolseltsalongi torult klamber maha ning ista mingi varras sinna vahele kui Webasto töötab. Kas sealt vedeliku välja surub? Kui ise enam ei oska siis võid minna Autoeksperti Kadaka teel. Nad aitavad ka.
Edu
Veiko
Tervitused. Nädala keskel sai käidud uuesti CAR HOLDING OÜ's ja webasto uuesti arvuti taha pandud. Lisaks ühendasime läbipaistva vooliku webasto ja salongi radika vahele. Webastoga kõik korras ja pump lööb nagu vaja, kui oleks vaid mida lüüa... Webasto pump lööb mõned korrad jahutusvedelikku radika suunas ja siis saab jahutusvedelik otsa - seega jahutusvedelik lihtsalt ei jõua piisaval hulgal webastoni (seisva mootori puhul). Probleemiks tundub olema see, et lõdvik, kust võetakse webastosse jahutusvedelikku on liiga kõrgel ja seisva mootori puhul seal lihtsalt piisavalt vedelikku ei ole (paisupaak jääb ka madalamale). Lahenduseks oleks võib-olla see, kui webasto jaoks võtta jahutusvedelikku madalamalt.

PS! Ega ei juhtu olema selle lõdviku küljes olevat õhutus "kruvi"?. Sobiks vist ka selline punane õhutus kruvi, olemasolev plastikust lihtsalt murdus.
No LR
+372 53651034
Tallinn
kamy
Unistan offroadist!
Postitusi: 52
Liitunud: N Juun 12, 2014 18:49

Postitus Postitas kamy »

kamy kirjutas:
Veiko Varik kirjutas:See 5kW ańnabki uhkelt sooja välja kuid salongi radikas on nii pisike,et salongi soojaks saamiseks sellest ei piisa. Vähemalt mootori saad soojaks.Võta parempoolseltsalongi torult klamber maha ning ista mingi varras sinna vahele kui Webasto töötab. Kas sealt vedeliku välja surub? Kui ise enam ei oska siis võid minna Autoeksperti Kadaka teel. Nad aitavad ka.
Edu
Veiko
Tervitused. Nädala keskel sai käidud uuesti CAR HOLDING OÜ's ja webasto uuesti arvuti taha pandud. Lisaks ühendasime läbipaistva vooliku webasto ja salongi radika vahele. Webastoga kõik korras ja pump lööb nagu vaja, kui oleks vaid mida lüüa... Webasto pump lööb mõned korrad jahutusvedelikku radika suunas ja siis saab jahutusvedelik otsa - seega jahutusvedelik lihtsalt ei jõua piisaval hulgal webastoni (seisva mootori puhul). Probleemiks tundub olema see, et lõdvik, kust võetakse webastosse jahutusvedelikku on liiga kõrgel ja seisva mootori puhul seal lihtsalt piisavalt vedelikku ei ole (paisupaak jääb ka madalamale). Lahenduseks oleks võib-olla see, kui webasto jaoks võtta jahutusvedelikku madalamalt.

PS! Ega ei juhtu olema selle lõdviku küljes olevat õhutus "kruvi"?. Sobiks vist ka selline punane õhutuse kruvi, olemasolev plastikust lihtsalt murdus.
Täiendan teemat. Ei saanud ikka rahu ja tegin eelpool nimetatud lõdvikule käepärastest vahenditest uue õhutuse kruvi ja valasin paisupaagi suhteliselt täis (et tase oleks võimalikult kõrgel). Üllatus, üllatus webasto hakkas tööle. Salongi radikas läheb kenasti soojaks ja ka mootori saab soojaks.
No LR
+372 53651034
Tallinn
AaduT
Rääkige mulle LR-ist!
Postitusi: 6
Liitunud: L Juul 01, 2017 11:42
Asukoht: Tartu

Re: Defender & Webasto (Thermo Top C)

Postitus Postitas AaduT »

Väga hea info! Proovin kah järele ja vaatan kas asi selles!
Naise Land Rover Discovery 2 Td5
Vasta

Mine “Tehnilised küsimused- Päris Defender ja Series”