2. leht 2-st

Postitatud: R Jaan 15, 2016 09:16
Postitas landy
Veiko Varik kirjutas:Tegelikult tuleks teha nii, et müü maha praegune soojendus ja osta asemele 2 kW Airtop. Pane see tagumise istme alla ja salong ongi soe. TD5 on käima minija seega sinna pole lisa soojendust vaja. Airtop võtab ka ka vähem voolu.
Veiko
Meil kliendil värske kogemus (Defender 110 Puma) 2kW isendiga - 26C juures. Ilma salongi originaalsoojenduse abita (seisva mootoriga auto) esi suuda kongis normaalset tempi hoida. Plaanib vahetada 4kW vastu. Tgeleb reisimise-matkamisega ja üle alla poole - 20C oli mugavast autos ööbimisest oli asi kaugel. Sega, kui rahakott kanntab, võiks juba 4kW pealee mõelda. D110 kong on päris suure kubatuuriga ja sooja see ühekordne alumiinium teatavasti kinni ei pea.
(P.S. Autol peal toplet aku süsteem, et pärast käima saada.)

Postitatud: E Jaan 18, 2016 12:47
Postitas kamy
Veiko Varik kirjutas:Tegelikult tuleks teha nii, et müü maha praegune soojendus ja osta asemele 2 kW Airtop. Pane see tagumise istme alla ja salong ongi soe. TD5 on käima minija seega sinna pole lisa soojendust vaja. Airtop võtab ka ka vähem voolu.
Veiko
No ma tahaks ikkagi olemasoleva tööle saada. Kui ta sinna pandud on, siis võiks eeldada, et kunagi see webasto ju töötas. Juhin tähelepanu, et tegemist on Thermo Top C, diisel, 5 kW, milline võiks natuke ju salongi sooja anda. Momendil ei jõua aga salongi puuksugi...

Postitatud: T Jaan 19, 2016 23:47
Postitas Veiko Varik
See 5kW ańnabki uhkelt sooja välja kuid salongi radikas on nii pisike,et salongi soojaks saamiseks sellest ei piisa. Vähemalt mootori saad soojaks.Võta parempoolseltsalongi torult klamber maha ning ista mingi varras sinna vahele kui Webasto töötab. Kas sealt vedeliku välja surub? Kui ise enam ei oska siis võid minna Autoeksperti Kadaka teel. Nad aitavad ka.
Edu
Veiko

Postitatud: E Jaan 25, 2016 12:27
Postitas kamy
Veiko Varik kirjutas:See 5kW ańnabki uhkelt sooja välja kuid salongi radikas on nii pisike,et salongi soojaks saamiseks sellest ei piisa. Vähemalt mootori saad soojaks.Võta parempoolseltsalongi torult klamber maha ning ista mingi varras sinna vahele kui Webasto töötab. Kas sealt vedeliku välja surub? Kui ise enam ei oska siis võid minna Autoeksperti Kadaka teel. Nad aitavad ka.
Edu
Veiko
Tervitused. Nädala keskel sai käidud uuesti CAR HOLDING OÜ's ja webasto uuesti arvuti taha pandud. Lisaks ühendasime läbipaistva vooliku webasto ja salongi radika vahele. Webastoga kõik korras ja pump lööb nagu vaja, kui oleks vaid mida lüüa... Webasto pump lööb mõned korrad jahutusvedelikku radika suunas ja siis saab jahutusvedelik otsa - seega jahutusvedelik lihtsalt ei jõua piisaval hulgal webastoni (seisva mootori puhul). Probleemiks tundub olema see, et lõdvik, kust võetakse webastosse jahutusvedelikku on liiga kõrgel ja seisva mootori puhul seal lihtsalt piisavalt vedelikku ei ole (paisupaak jääb ka madalamale). Lahenduseks oleks võib-olla see, kui webasto jaoks võtta jahutusvedelikku madalamalt.

PS! Ega ei juhtu olema selle lõdviku küljes olevat õhutus "kruvi"?. Sobiks vist ka selline punane õhutus kruvi, olemasolev plastikust lihtsalt murdus.

Postitatud: P Jaan 31, 2016 13:49
Postitas kamy
kamy kirjutas:
Veiko Varik kirjutas:See 5kW ańnabki uhkelt sooja välja kuid salongi radikas on nii pisike,et salongi soojaks saamiseks sellest ei piisa. Vähemalt mootori saad soojaks.Võta parempoolseltsalongi torult klamber maha ning ista mingi varras sinna vahele kui Webasto töötab. Kas sealt vedeliku välja surub? Kui ise enam ei oska siis võid minna Autoeksperti Kadaka teel. Nad aitavad ka.
Edu
Veiko
Tervitused. Nädala keskel sai käidud uuesti CAR HOLDING OÜ's ja webasto uuesti arvuti taha pandud. Lisaks ühendasime läbipaistva vooliku webasto ja salongi radika vahele. Webastoga kõik korras ja pump lööb nagu vaja, kui oleks vaid mida lüüa... Webasto pump lööb mõned korrad jahutusvedelikku radika suunas ja siis saab jahutusvedelik otsa - seega jahutusvedelik lihtsalt ei jõua piisaval hulgal webastoni (seisva mootori puhul). Probleemiks tundub olema see, et lõdvik, kust võetakse webastosse jahutusvedelikku on liiga kõrgel ja seisva mootori puhul seal lihtsalt piisavalt vedelikku ei ole (paisupaak jääb ka madalamale). Lahenduseks oleks võib-olla see, kui webasto jaoks võtta jahutusvedelikku madalamalt.

PS! Ega ei juhtu olema selle lõdviku küljes olevat õhutus "kruvi"?. Sobiks vist ka selline punane õhutuse kruvi, olemasolev plastikust lihtsalt murdus.
Täiendan teemat. Ei saanud ikka rahu ja tegin eelpool nimetatud lõdvikule käepärastest vahenditest uue õhutuse kruvi ja valasin paisupaagi suhteliselt täis (et tase oleks võimalikult kõrgel). Üllatus, üllatus webasto hakkas tööle. Salongi radikas läheb kenasti soojaks ja ka mootori saab soojaks.

Re: Defender & Webasto (Thermo Top C)

Postitatud: K Juul 12, 2017 19:04
Postitas AaduT
Väga hea info! Proovin kah järele ja vaatan kas asi selles!