Külglöök: meelekohtade kaitse
- DefenderigaEikusagilt
- Edasi, ainult Hi-Lift'iga !
- Postitusi: 28
- Liitunud: N Okt 27, 2016 14:03
- Asukoht: Tallinn
Külglöök: meelekohtade kaitse
Olen 2 aastat olnud Defender 90 TD5 omanik ja auto väga meeldib, v.a. võimalikud turvalisuse riskid panevad regulaarselt mõtlema auto vahetamisest.
Üks suurimaid on minu arvates katmata turvavöö kinnitused, mis asuvad täpselt meelekohtade kohal (juhi vasakul ja kõrvalistuja paremal siis) ja üldse kogu see uksetagune paneel oma teravate äärtega.
Vaatasin google'ist, et foorumites sellega väga nagu ei tegeleta (mainitakse küll siin nt https://www.pistonheads.com/gassing/top ... 086020&i=0" onclick="window.open(this.href);return false;). Kas keegi on kokkupuutunud või oskab midagi arvata, kuidas seda probleemi lahendada.
Minu meelest oleks üks variant paigaldada sinna turvavöö kinnituste peale taolised padjad nagu siin peatugede külgedel: http://www.safetydevices.com/i/ckfinder ... l-ROPS.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
Või on v-o midagi juba välja mõeldud selle vastu ja ma ei pea hakkama jalgratast leiutama?
Üks suurimaid on minu arvates katmata turvavöö kinnitused, mis asuvad täpselt meelekohtade kohal (juhi vasakul ja kõrvalistuja paremal siis) ja üldse kogu see uksetagune paneel oma teravate äärtega.
Vaatasin google'ist, et foorumites sellega väga nagu ei tegeleta (mainitakse küll siin nt https://www.pistonheads.com/gassing/top ... 086020&i=0" onclick="window.open(this.href);return false;). Kas keegi on kokkupuutunud või oskab midagi arvata, kuidas seda probleemi lahendada.
Minu meelest oleks üks variant paigaldada sinna turvavöö kinnituste peale taolised padjad nagu siin peatugede külgedel: http://www.safetydevices.com/i/ckfinder ... l-ROPS.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
Või on v-o midagi juba välja mõeldud selle vastu ja ma ei pea hakkama jalgratast leiutama?
Re: Külglöök: meelekohtade kaitse
Originaalis käivad ju turvaöö polsi peadele plastik katted peale.
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
-----------------------------------
SERIES II A 109"( '70 )-"Tindiplekk" / LR90 ( '88 )- "Inetu Pardipoeg" + palju unistusi
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!
-----------------------------------
SERIES II A 109"( '70 )-"Tindiplekk" / LR90 ( '88 )- "Inetu Pardipoeg" + palju unistusi
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!
- DefenderigaEikusagilt
- Edasi, ainult Hi-Lift'iga !
- Postitusi: 28
- Liitunud: N Okt 27, 2016 14:03
- Asukoht: Tallinn
Re: Külglöök: meelekohtade kaitse
Tänud vastuse eest! Tegin enda auto turvavöö kinnitustest pildid - kas mul on midagi puudu?
Mõtlesin, et kui meelekohaga või isegi muu pea/näo osaga minna vastu seda turvavöö kinnitust külglöögi korral, siis tõsisem trauma on kerge tulema.
Mõtlesin, et kui meelekohaga või isegi muu pea/näo osaga minna vastu seda turvavöö kinnitust külglöögi korral, siis tõsisem trauma on kerge tulema.
- Manused
-
- IMG_0884 (1).JPG (67.24 KiB) Vaadatud 7349 korda
-
- IMG_0885 (1).JPG (69.75 KiB) Vaadatud 7349 korda
Re: Külglöök: meelekohtade kaitse
Sul puuduvad külepolstrid/plast peneelid.
Enda autol eemaldasin, kuna kolisesid võikalt ja võtsid ruumi.
Kui soovi, Imedepõllut peaks saama neid hankida.
Enda autol eemaldasin, kuna kolisesid võikalt ja võtsid ruumi.
Kui soovi, Imedepõllut peaks saama neid hankida.
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
-----------------------------------
SERIES II A 109"( '70 )-"Tindiplekk" / LR90 ( '88 )- "Inetu Pardipoeg" + palju unistusi
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!
-----------------------------------
SERIES II A 109"( '70 )-"Tindiplekk" / LR90 ( '88 )- "Inetu Pardipoeg" + palju unistusi
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!
- DefenderigaEikusagilt
- Edasi, ainult Hi-Lift'iga !
- Postitusi: 28
- Liitunud: N Okt 27, 2016 14:03
- Asukoht: Tallinn
Re: Külglöök: meelekohtade kaitse
Aitäh vastuse eest! (veidi hilinenud tänusõnad küll) See polnud päris selline lahendus, mida mõtlesin, lahendasin lõpuks asja teistmoodi. Ühel mu sõbral toimus selline avarii, väikesel kiirusel sõitis üks auto tema Škoda Fabiale külje pealt sisse. Ta lõi täpselt sinna peaga vastu ja natuke verd oli ka. Sellega seoses küsin, kas on siin inimesi, kes on Defenderiga liikluses avariisse sattunud. Mida oskate rääkida sellest? Mida võiks peale ettevaatlikku sõitmist teisiti teha, et turvalisust suurendada? On turvalisus teiste omanike silmis üldse teema või ma mõtlen üle? Tänud
Defender - armastus aastast 2014
-
- Land Rover-mu ainus armastus!
- Postitusi: 1150
- Liitunud: K Juul 16, 2008 19:49
- Asukoht: Lõuna
- Kontakt:
Re: Külglöök: meelekohtade kaitse
Ohtlik jah. 90ndatel Volvo 460, naine roolis, mees kõrval, otsisid parklas kohta, üks tagurdas välja, küljepealt sisse ja mees momentaalselt läinud. Paarimehe sugulane, sellepärast tean seda juhtumist. Väga vähesest teinekord piisab....
http://reinufoto.wordpress.com/" onclick="window.open(this.href);return false;, http://pilt.delfi.ee/user/Reinz/" onclick="window.open(this.href);return false;
RR III 2002
EX Disco 1
RR III 2002
EX Disco 1
Re: Külglöök: meelekohtade kaitse
Tere!
Mõisted (kaasegane) turvalisus ja Defender kahjuks ühte lausesesse ei mahu.
Kui auto põhikonstruktsioon pärineb aasast 1948 ja Defnderi turvakontsepstioon aastast 1983, siis järelikult on ka auto turvalisus neile ajastutele vastav. Siin ongi kaks lahendust - kas valida mõni kaasegane auto oma sõitude tegemiseks või loota, et midagi (hullu) ei juhtuks.
Arvestades seda, kuivõrd erinev on Defenderi kosntruktsioon kõigist teisest (viiamase poolsajandi) jooksul toodetud laitarbesõidukitest, siis ainus realne abinõu sisemine ja väline turvapuur. Kahjuks Eesti MNT amet aga (Safety Devises) turvapuuride setrifikaate ei tunnista (vastupidiselt paljudele teistele EL riikidele).
On üsna tuntud ütelus - väikese avarii korral tasub Defendriga kokku põrkava autos olevatel iniemstel kusagil mujal viibida ja raske vararii puhul Defenderis oleijatel väljas pool seda olla. Eestis on olenud mõned suuremad avariid Defenderitega ja täiesti faraalste tagajärgedaga vaid üks (lõhkenud eisrehviga veoauto sattus D90-ga kaupkokkupõrkesse).
Mul on arhiivis olemas üsna mitme Eestsi avariis osalenus Defenderi fotod.
Mõisted (kaasegane) turvalisus ja Defender kahjuks ühte lausesesse ei mahu.
Kui auto põhikonstruktsioon pärineb aasast 1948 ja Defnderi turvakontsepstioon aastast 1983, siis järelikult on ka auto turvalisus neile ajastutele vastav. Siin ongi kaks lahendust - kas valida mõni kaasegane auto oma sõitude tegemiseks või loota, et midagi (hullu) ei juhtuks.
Arvestades seda, kuivõrd erinev on Defenderi kosntruktsioon kõigist teisest (viiamase poolsajandi) jooksul toodetud laitarbesõidukitest, siis ainus realne abinõu sisemine ja väline turvapuur. Kahjuks Eesti MNT amet aga (Safety Devises) turvapuuride setrifikaate ei tunnista (vastupidiselt paljudele teistele EL riikidele).
On üsna tuntud ütelus - väikese avarii korral tasub Defendriga kokku põrkava autos olevatel iniemstel kusagil mujal viibida ja raske vararii puhul Defenderis oleijatel väljas pool seda olla. Eestis on olenud mõned suuremad avariid Defenderitega ja täiesti faraalste tagajärgedaga vaid üks (lõhkenud eisrehviga veoauto sattus D90-ga kaupkokkupõrkesse).
Mul on arhiivis olemas üsna mitme Eestsi avariis osalenus Defenderi fotod.
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
-----------------------------------
SERIES II A 109"( '70 )-"Tindiplekk" / LR90 ( '88 )- "Inetu Pardipoeg" + palju unistusi
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!
-----------------------------------
SERIES II A 109"( '70 )-"Tindiplekk" / LR90 ( '88 )- "Inetu Pardipoeg" + palju unistusi
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!
- DefenderigaEikusagilt
- Edasi, ainult Hi-Lift'iga !
- Postitusi: 28
- Liitunud: N Okt 27, 2016 14:03
- Asukoht: Tallinn
Re: Külglöök: meelekohtade kaitse
Tänud, Rein ja Landy!
See Reinu räägitud lugu on eriti kurb
Pean tõsiselt järele mõtlema, kas see rõõm Defenderiga sõitmisest on seda väärt. Kõige kahetsusväärsem oleks Defenderist loobumise puhul see, et ma armastan seda just argipäeva autona, mitte nädalavahetuse maastiku mänguasjana. See rool, käiguvahetus, mootorihääl jne.. kunagi ei igavle ummikus Defenderis istudes.. ostsin selle 3,5 aastat tagasi ja siiani sõidan iga päev põnevusega, nagu oleks uus auto..
Asja teeb turvalisuse mõttes hullemaks see, et vahetasin 41-sendise originaalrooli 34-sendise vastu, sõidumugavus kõvasti tõusnud, parkida ei ole ka mingi probleem, nagu foorumites vahel hoiatatakse.. aga rool on roostevabaterasest ehk veel üks väga tõsine ohukoht..
Linnas liigub ka päris mitu Defenderit, mille roolis istuvad naised ja kõrval on lapsed. Huvitav, kas nad arvavad, et sõidavad tankiga?
See Reinu räägitud lugu on eriti kurb
Pean tõsiselt järele mõtlema, kas see rõõm Defenderiga sõitmisest on seda väärt. Kõige kahetsusväärsem oleks Defenderist loobumise puhul see, et ma armastan seda just argipäeva autona, mitte nädalavahetuse maastiku mänguasjana. See rool, käiguvahetus, mootorihääl jne.. kunagi ei igavle ummikus Defenderis istudes.. ostsin selle 3,5 aastat tagasi ja siiani sõidan iga päev põnevusega, nagu oleks uus auto..
Asja teeb turvalisuse mõttes hullemaks see, et vahetasin 41-sendise originaalrooli 34-sendise vastu, sõidumugavus kõvasti tõusnud, parkida ei ole ka mingi probleem, nagu foorumites vahel hoiatatakse.. aga rool on roostevabaterasest ehk veel üks väga tõsine ohukoht..
Linnas liigub ka päris mitu Defenderit, mille roolis istuvad naised ja kõrval on lapsed. Huvitav, kas nad arvavad, et sõidavad tankiga?
Defender - armastus aastast 2014
-
- Land Rover-mu ainus armastus!
- Postitusi: 1150
- Liitunud: K Juul 16, 2008 19:49
- Asukoht: Lõuna
- Kontakt:
Re: Külglöök: meelekohtade kaitse
No kui vaatad turvateste, siis ega ka Disco1 ei hiilanud. Ometigi matkasin sellega ka venemaal. Ise peab olema tähelepanelik, nägema 10 sammu ette ja kui see litakas on ellu määratud, sel päeval, sel ajal, võid istuda takso, näiteks mingi Aigo tagaistmel ja olla armatuurini kokku pressitud. Vaata, kunagi ostsid ärimehed turvalisi autosid, et oleks ohutu sõita, A8, S mersu, 7 BMW. Samal ajal õhtuti lendasid samad turvalisuse ostjad ringi Yamaha R1 seljas 200 + km/h. Kus see loogika... Samal päeval, kui hukkus meie pere hea sõber, bussijuht, hukkus ka Toyotas olnud prantslanna, kellele veokas selga lendas. Sarnane juhtum oli selle kaitseväe Defenderiga.... Nii et arvata, et sõidad granaadi otsas, pole ka päris õige. Hummer H2 ka vist põrus hullusti kokkupõrke testides, kui õigesti mäletan.
Viimati muutis Rein, N Veebr 15, 2018 12:31, muudetud 1 kord kokku.
http://reinufoto.wordpress.com/" onclick="window.open(this.href);return false;, http://pilt.delfi.ee/user/Reinz/" onclick="window.open(this.href);return false;
RR III 2002
EX Disco 1
RR III 2002
EX Disco 1
Re: Külglöök: meelekohtade kaitse
Ega defenderi roolis polegi muud teha, kui proovid olal hoolikas ja tähelepanelik liikleja ning LOOTA, et seda ka kaasliiklejad on. Loomulikult on tõenäusas raske avarii korral Discovery 3-s ellu jääda pea poole suurem, kui Defenderis ( olles näinus kahte väga ränga avarii läbi teionud D3-e ja teades, et mõlead juhid jäid ellu. Sams väiksemate avariide korral on tihti olukord teine ( sina pühid põlved tolmust puhtaksaga teise osapoole auto kantakse maha).
Näiteks selle paugu korral olin matõsiselt hirmu enne oma autost väljumist, kas Sirjes kõik ellu ja terveks jäid.
http://www.landrover.pri.ee/s2a/galerii ... /index.htm" onclick="window.open(this.href);return false;
Näiteks selle paugu korral olin matõsiselt hirmu enne oma autost väljumist, kas Sirjes kõik ellu ja terveks jäid.
http://www.landrover.pri.ee/s2a/galerii ... /index.htm" onclick="window.open(this.href);return false;
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
-----------------------------------
SERIES II A 109"( '70 )-"Tindiplekk" / LR90 ( '88 )- "Inetu Pardipoeg" + palju unistusi
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!
-----------------------------------
SERIES II A 109"( '70 )-"Tindiplekk" / LR90 ( '88 )- "Inetu Pardipoeg" + palju unistusi
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!
- DreamWalker
- Hurraa, pooltuhat postitust!
- Postitusi: 557
- Liitunud: L Juun 03, 2017 21:50
- Asukoht: Tartu
Re: Külglöök: meelekohtade kaitse
Pean ka tõdema et minu lähikonnas on olnud paar VÄGA SUURT avariid olukordades kus minu tuttav A- käitus õigesti B - polnud võimalust reageerida ka mitte...
ALA maanteel keerati ette 90km/h liikudes - laus kokkupõrge jms.
Oma silmaga ka näinud kuidas linnakiirusel juht "ei märganud et tal on punane" ja sõitis rohelise tulega liiklejale juhi uksest lihtsalt sisse.
Sellised olukorrad panevad 2 korda mõtlema et ainuke asi mis "aitab/päästab!" on reaalselt auto milles istud... kui see on n.ö 2plekki ja "lootus et midagi ei juhtu" nende plekkide vahel siis ...njh
Ühesõnaga ... igapäevaliikur PEAB olema turvaline - kahjuks ei sa "lootma jääda" äkki ei juhtu ma olen üli ettevaatlik jms
Valisin Disco 2 ka sp. et see on nagu "minimaalne" piir milleni olen nõus langema turvalisuse arvelt (natuke aitab tõstetud kere - las sõidavad kõhu alla/kõrge maastur - ja min. 2 turvapatja) olles eelnevalt harjunud/näinud oma silmaga 7.se BMW ja Audi A8 turvalisuse astet suurte avariide korral.
2001 Audi A8 sõitis 90ga teisele külje pealt sisse - autos olijad jalutasid minema nii et kaasistujal oli turba patjade avamisest ainult paar mm täke kulmul - auto oli mahakandmisele - auto andis oma elu autos olijate hüvaks.
Defender/Series on kahjuks isiklikult igapäevaliikurina täielikult välistatud. Nagu ka kõik muud "retro/vintage" pillid
"pühapäeva liikurina" on juba teine teema
ALA maanteel keerati ette 90km/h liikudes - laus kokkupõrge jms.
Oma silmaga ka näinud kuidas linnakiirusel juht "ei märganud et tal on punane" ja sõitis rohelise tulega liiklejale juhi uksest lihtsalt sisse.
Sellised olukorrad panevad 2 korda mõtlema et ainuke asi mis "aitab/päästab!" on reaalselt auto milles istud... kui see on n.ö 2plekki ja "lootus et midagi ei juhtu" nende plekkide vahel siis ...njh
Ühesõnaga ... igapäevaliikur PEAB olema turvaline - kahjuks ei sa "lootma jääda" äkki ei juhtu ma olen üli ettevaatlik jms
Valisin Disco 2 ka sp. et see on nagu "minimaalne" piir milleni olen nõus langema turvalisuse arvelt (natuke aitab tõstetud kere - las sõidavad kõhu alla/kõrge maastur - ja min. 2 turvapatja) olles eelnevalt harjunud/näinud oma silmaga 7.se BMW ja Audi A8 turvalisuse astet suurte avariide korral.
2001 Audi A8 sõitis 90ga teisele külje pealt sisse - autos olijad jalutasid minema nii et kaasistujal oli turba patjade avamisest ainult paar mm täke kulmul - auto oli mahakandmisele - auto andis oma elu autos olijate hüvaks.
Defender/Series on kahjuks isiklikult igapäevaliikurina täielikult välistatud. Nagu ka kõik muud "retro/vintage" pillid
"pühapäeva liikurina" on juba teine teema
Viimati muutis DreamWalker, R Nov 09, 2018 14:59, muudetud 1 kord kokku.
Where comfortzone ends - adventure begins!
1990 Toyota Hilux
1990 Toyota Hilux
-
- Land Rover-mu ainus armastus!
- Postitusi: 1150
- Liitunud: K Juul 16, 2008 19:49
- Asukoht: Lõuna
- Kontakt:
Re: Külglöök: meelekohtade kaitse
Läheb teemast grammike välja, arvan et meenus veel ohtlikum auto! Kaubikute baasile ehitatud integreeritud matkakad! Need, millel originaali nina, seal veel miskit...
http://reinufoto.wordpress.com/" onclick="window.open(this.href);return false;, http://pilt.delfi.ee/user/Reinz/" onclick="window.open(this.href);return false;
RR III 2002
EX Disco 1
RR III 2002
EX Disco 1
-
- Unistan offroadist!
- Postitusi: 63
- Liitunud: R Mär 23, 2007 20:34
- Asukoht: Harjumaa,Lääne-Virumaa
Re: Külglöök: meelekohtade kaitse
Tere!
Kuigi teemast jupp aega möödas, aga siiski kirjutaks ja tuletaks meelde kuna asjaga ise põhjalikult alarmsõidukoolitajana tegelenud.
Külgkokkupõrge on iga auto puhul kõige hullem. Kui auto nina ja tagaosas on ruumi kokku minekuks ehk siis toimub aeglane pidurdamine inimese keha suhtes, siis külgede puhul seda ei ole (külje paksus versus nina või tagaosa pikkus) ja inimese keha pidurdub järsult.
Inimese kehale ongi kõige halvemaks järsk seisma jäämine. Sisikond ei jää järsult seisma ja on olnud avariisid,kus siseelundid tulevad läbi keha välja. Suuremalt jaolt on raskete tagajärgede põhjusteks sisemised vigastused.
Seda külg kokkupõrget annab ainult ise endal vältida. Õigemini üritame ise vältida:
- kasuta vastavalt hooajale ainult kas siis suve või talverehve. Kui oled sunnitud suvel talvekaid kasutama, siis pane nad ette ja suvekad taha. Isegi uued talverehvid on suvel asfaldil libedad.
- kasuta alati parema mustriga rehve sõiduki tagasillal olenematta, mis veoline sõiduk sul on.
Kui ei usu, siis võta mingi vabalt veerev mänguauto ja pane tal kinni näpukummiga:
1. esirattad ja lase kaldest alla - mänguauto sõidab otse alla, kuigi esirattad blokeeritud ja libisevad
2. tagarattad ja lase kaldest alla - juba poole kalde peal keerab külje ette.
Kui maanteel su sõiduk teisele külje ette keerab, siis lootus terveks, ellu; jääda on väike.
Võib-olla aitab ka kõrgem sõiduk (tõstetud), siis peaks väiksemad tema alla "mahtuma".(seda väidet ma ei kinnita ega ka lükka ümber)
Igal juhul olge ettevaatlikud, seda enam, et "suusailmad" juba kohal.
Land Rover peabki olema viisakuse etalon liikluses.
Parimat ja ohutut liiklemist.
Lauri
LR Defender 110
Kuigi teemast jupp aega möödas, aga siiski kirjutaks ja tuletaks meelde kuna asjaga ise põhjalikult alarmsõidukoolitajana tegelenud.
Külgkokkupõrge on iga auto puhul kõige hullem. Kui auto nina ja tagaosas on ruumi kokku minekuks ehk siis toimub aeglane pidurdamine inimese keha suhtes, siis külgede puhul seda ei ole (külje paksus versus nina või tagaosa pikkus) ja inimese keha pidurdub järsult.
Inimese kehale ongi kõige halvemaks järsk seisma jäämine. Sisikond ei jää järsult seisma ja on olnud avariisid,kus siseelundid tulevad läbi keha välja. Suuremalt jaolt on raskete tagajärgede põhjusteks sisemised vigastused.
Seda külg kokkupõrget annab ainult ise endal vältida. Õigemini üritame ise vältida:
- kasuta vastavalt hooajale ainult kas siis suve või talverehve. Kui oled sunnitud suvel talvekaid kasutama, siis pane nad ette ja suvekad taha. Isegi uued talverehvid on suvel asfaldil libedad.
- kasuta alati parema mustriga rehve sõiduki tagasillal olenematta, mis veoline sõiduk sul on.
Kui ei usu, siis võta mingi vabalt veerev mänguauto ja pane tal kinni näpukummiga:
1. esirattad ja lase kaldest alla - mänguauto sõidab otse alla, kuigi esirattad blokeeritud ja libisevad
2. tagarattad ja lase kaldest alla - juba poole kalde peal keerab külje ette.
Kui maanteel su sõiduk teisele külje ette keerab, siis lootus terveks, ellu; jääda on väike.
Võib-olla aitab ka kõrgem sõiduk (tõstetud), siis peaks väiksemad tema alla "mahtuma".(seda väidet ma ei kinnita ega ka lükka ümber)
Igal juhul olge ettevaatlikud, seda enam, et "suusailmad" juba kohal.
Land Rover peabki olema viisakuse etalon liikluses.
Parimat ja ohutut liiklemist.
Lauri
LR Defender 110
SÕITJA - lihtsalt SÕITJA
-
- Unistan offroadist!
- Postitusi: 63
- Liitunud: R Mär 23, 2007 20:34
- Asukoht: Harjumaa,Lääne-Virumaa
Re: Külglöök: meelekohtade kaitse
Ja Lp. adminnid.
Seda kirjutist, kui vajalikuks peate, võiks tõsta kohta kus parem leida või loetavam rubriik. Mida iganes.
Ei puuduta ju ainult Defendereid.
Jõudu
Seda kirjutist, kui vajalikuks peate, võiks tõsta kohta kus parem leida või loetavam rubriik. Mida iganes.
Ei puuduta ju ainult Defendereid.
Jõudu
SÕITJA - lihtsalt SÕITJA
- DefenderigaEikusagilt
- Edasi, ainult Hi-Lift'iga !
- Postitusi: 28
- Liitunud: N Okt 27, 2016 14:03
- Asukoht: Tallinn
Re: Külglöök: meelekohtade kaitse
Lauri, aitäh näpunäidete eest!
See on oluline info parema mustri paigaldamisest tagasillale. Puht teoreetiliselt pakkuksin, et tõstetud auto läheks külglöögi järel üle katuse.
See on oluline info parema mustri paigaldamisest tagasillale. Puht teoreetiliselt pakkuksin, et tõstetud auto läheks külglöögi järel üle katuse.
Defender - armastus aastast 2014