1. leht 1-st

Mis määre rattalaagritele?

Postitatud: E Okt 03, 2005 10:13
Postitas Rebaseonu
Möksisin Defenderi rattalaagrid BP Energrease L2-ga, nüüd jäi kõrva, et ketaspidurite puhul tuleks hoopis kasutada spetsiaalset kõrgemat temperatuuri taluvat määret. See määre, mis ennem sees oli, tundus olema veidi parem, sitkem (võimalik muidugi, et ta aja jooksul selliseks muutus).

Mis määre ametlikult soovitatud on? Kas ma peaks asja uuesti üle tegema, või võib mingi aeg siiski rahulikult sõita? :shock:

Postitatud: T Okt 04, 2005 21:58
Postitas landy
Kui ma nüüd raamatust õieti aru sain siis peaks vist minema NLGI-2

Postitatud: T Okt 04, 2005 22:17
Postitas Rebaseonu
See NLGI 2 on selline minimaalne baasstandard, sellele vastavad erinvate (lisa)omadustega määrded. See millega määrisin vastab ka, aga ta ei talu nii palju kuuma kui spetsmäärded. Tahtsingi uurida, et kas see on probleem või mitte.

Postitatud: K Okt 19, 2005 08:47
Postitas RV8
Ei oska kommenteerida määrde standardi sesukohalt. Defenderi pidurid väga just ei kipu ülekuumenenma. Rattalagritega on rohkem seda probleemi esinenud, et paljudel on need Land Roverid nn vaba aja autod, ja siis mõne kuise sesimisega pärast poris müttamist vana määrde ja vanade laagritega teeb rooste oma töö ära. Kau asjale tõsiselt läheneda, valiks mina maksimaalst kvaliteetse määrde. Kuidas ei ütlegi, peaks natuke uurima. Igal juhul, pole määre nii suur väljaminek, kui laagrite vahetus. Kuskil poes mulle seletati(Laagri MG autos) vist, et punane määre on Fordidele ja kollane Opelitele. Kui ma küsisin, kas laagrimäärdes on kasutatud liitium ühendeid kuumakindluse tõstimseks, siis müüja pilk märgatavalt ähamastus.

Postitatud: L Okt 22, 2005 06:34
Postitas Demis
Landy kirjutas:Kui ma nüüd raamatust õieti aru sain siis peaks vist minema NLGI-2
Kui ülalmainitud määrde vastu huvi on siis astu läbi Mustamäe tee 50 kauplusest Autopartner. Seda meil jagub ja leiab ka palju muudki.


Demis