1. leht 1-st

Defender enne ja peale Puma

Postitatud: N Aug 17, 2023 17:01
Postitas onuraiu
Hei,

enese harimise huvides tekkis küsimus, kui võrrelda Defenderit mudeleid enne ja peale Puma't (2007), kas muutus veel midagi tehniliselt peale:
mootori, salongi armatuuri ja istmed, käigukast.. ? mis veel?

sorry kui rumal küsimus, aga üritan endale natuke asju selgemaks teha :)

Re: Defender enne ja peale Puma

Postitatud: N Aug 17, 2023 18:33
Postitas landy
"Puma" Dedender on totaalselt ümbertehtud auto.

*Ümber tehtud raam, tulenevlat Transisti mootorist ja käigukastist ja vahekasti taha poole liikumisest. (Enam ei saa vahekastile lisada jõuväljavõteet ja hüdropimpa, kun tala jääb ette)
*Olulised muudatused kere osas - ümber projekteeritud taga osa e. "vann", II rea istem lausne osa ja tulemüür
*Uus kaäiguaksti tunnel
*Uue disiniga katus
*Uus "küüriuga" kapott, kuna Transiti mootor ei mahtunud muidu ära
*Uus aramatuurlksaud ja näidikute plokk (Disco 3)
*Uued eisistmed
*Uue konstulktsooni ja lukustusega II ja III rea istmed
*Uue mõõduga kardaanid

Juba enne 2007a. toimusid mitmed muudatused mis kanusid edasi ka "Puma" mudelile
*2002 - Uue disiniga valuraamiga ja rauast katteplekiga tagauks
*2002- D110 ja D130 mudelitel P38 difriga tagasild
*2002 - Kojameeste mootor tuelmüüri paremas servas
*2002 - Uued ukselingid ja uued ukse-ja süütelukud
*2006a - said vimased Td5 masiand uuetüübilised valuraamiga ja raudplekiga uksed. Ustel muudeti ka paljude nurkade raadiuseid ja ka uste postrid on seega testsugused ja ei ole vandega ristvajahetatavad

Muutisiod ka roolisammas ja roolirattad (nuutieé arv) ning Pumal on neid sõltuvalat tootmis aastast lusa 2 erinevat.

Need on asjad mis esimese hooga meelde tulid,aaganeid erinevsui on veel palju-palju.
Kui 1983- 2007 on suurem osa asju ristvahetatavad, siis 2007-> saabus hoopis teine maailm.

Vahelk tekib mul juppe müües küsimus,kas ühilduvaid detsile on enmuses või vähemuses.