td5 mootor vibreerib

Kui on mured 30.04.1948-29.01.2016 a. toodetud 90, 110, 127, 130, Defender (L316) või Series autoga

Moderaatorid: inseneer, landy

Vasta
Kasutaja avatar
Lauri
ELRK liige
ELRK liige
Postitusi: 95
Liitunud: T Juul 05, 2005 09:45
Asukoht: Tallinn

td5 mootor vibreerib

Postitus Postitas Lauri »

Tõin enda Defender rahvamaja sünnipäeva-ürituseks Tallinna.
Külmast peast käivitades töötas mootor normaalselt, aga teepeal tundsin, et mootor ei tööta ühtlaselt.
Tegin mõned peatused - tühikäigul töötava mootori hääl meenutab traktorit - jõudu on vähem, selline tunne nagu üks silinder ei võtaks tööst osa...

Oskab keegi hea inimene ehk soovitada, et kustotsast viga võiks otsima hakata? Peaks kuhugi diagnostikasse minema vms?

Tänud ette hea nõu eest!

Lauri.
Kasutaja avatar
landy
Site Admin
Site Admin
Postitusi: 10303
Liitunud: R Juul 01, 2005 17:31
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas landy »

Kui silinder ei toimeta siis, on üks pihusti ilmselt rivist väljas. Seega, kibin-kabin diagnostikasse!
Viimati muutis landy, E Apr 23, 2007 07:56, muudetud 1 kord kokku.
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
-----------------------------------
SERIES II A 109"( '70 )-"Tindiplekk" / LR90 ( '88 )- "Inetu Pardipoeg" + palju unistusi
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!
RV8
Aitab LR varuosadega!
Postitusi: 498
Liitunud: L Aug 13, 2005 11:53
Asukoht: TALLINN
Kontakt:

Postitus Postitas RV8 »

Diagnostikase võib minna küll. seal näeab, milline pihusti tõrkus, juhulkui viga on elektrliselt diagnoositav ( pihust juhtahela kontakti viga). Veel üks põhjus on kütuse etteande pumba surm. seda viga diagnostika ei näita, tuelb eraldi tegeleda. Rohkem ei kirjita.
Kasutaja avatar
Lauri
ELRK liige
ELRK liige
Postitusi: 95
Liitunud: T Juul 05, 2005 09:45
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Lauri »

Landy kirjutas:Kui silinder ei toimets siis, on üks pihusti ilmselt rivist väljas. Seega-kibin-kabin diagnostikasse!
OK. Peetriga peaks vist rääkima - ta mingi hetk mainis, et miski diagnostika-stend Tln-s olemas...?
Kasutaja avatar
tai
pekki ei söö
pekki ei söö
Postitusi: 459
Liitunud: T Apr 11, 2006 22:19
Asukoht: Pärnu /Tallinn

Postitus Postitas tai »

lihtsalt pihusteid kontrollitkse nii mõnelgi pool ei pea just spets LR diagnosti otsima
milleks 4x4 kui on olemas KRAZ 6322
jumps
Ma armastan offroad-i!
Postitusi: 15
Liitunud: L Mär 03, 2007 18:47
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas jumps »

Et kui siin ka juba vibra jutuks tuli. Kui Disocveri II-le viskab vibra kusagil 100 ja + kiirusel mingi vibra sisse siis on see võimalik, et tegu on rehvide probleemiga või viitab see millelegi muule?

Tervitustega Jumps:)
Kasutaja avatar
Lauri
ELRK liige
ELRK liige
Postitusi: 95
Liitunud: T Juul 05, 2005 09:45
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Lauri »

Niisiis mure lahenduse leidnud.
Diagnostika näitas 2. pihusti viga. Kruttisin ükspäev klapikambri kaane maha ja painutasin veidi pihusti pistiku kontakte.
Kaan tagasi (koos uue tihendiga), mootor käima ja ! - korras :P

Paar pilti kah:
http://www.zone.ee/tobujuss/Article/LR/2007_pihusti/

Ahjah - Peetri soovitus oli mitte kõiki pistikuid näppida, vaid torkida ainult seda, mis ei ühendu, kuna kontaktide kaitsekiht kulub, potentsiaalne ühenduse kvaliteet halveneb ning autost saab konstruktor, mida peab tihti lahti ja kokku kruvima. Samas pole insenerid näiteks klapikambri kaane tihendi paikasättimist just liialt lihtsaks projekteerinud...
RV8
Aitab LR varuosadega!
Postitusi: 498
Liitunud: L Aug 13, 2005 11:53
Asukoht: TALLINN
Kontakt:

Postitus Postitas RV8 »

Td5 pihustid on pumpihustid elektrilise juhtimisega. See pole tark tegu kõik pihustid mahvõtta ja stendi panna. see viib asjatu töö, aja ja ka materjali kulini (uued tihendid). Elektriliselt diagnoosida td5 pihusti tõrkumist saab ainult Land Roveri T4 testriga. Universaalsed OBD lugejad siin ei aita, seega on mõtekam tegeleda ühe konkreetse pihusti kontaktidega, seda enam et kontaktidega jändamine ei nõua pihusti mahavõtmist.
Una
Esimesed mudapiisad :-)
Postitusi: 47
Liitunud: E Juul 11, 2005 12:48
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Una »

Mina painutasin neid kontakte 3 korda iga 2500 km tagant umbes ja siis ostsin uue juhtmelati. Senini kestab veel.
Una

In Mud We Trust ____________________________________

Land Rover Series III STW `79
Land Rover 90 V8 `85
Land Rover Discovery II Td5 `01
Inglisilm Babe Defender V8 `05
gixxef
Unistan offroadist!
Postitusi: 50
Liitunud: N Jaan 26, 2006 20:10

Postitus Postitas gixxef »

Ja kui viga on pihustis,siis mul on töökorras pumppihusteid pakkuda ;)
andrus
Land Rover-mu uus armastus!
Postitusi: 4
Liitunud: E Aug 15, 2005 17:37
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas andrus »

Kas selle teema alla käiks ka sarnane kirjeldus, käivitades töötab ilusti, hakkad sõitma ja tuleb vibratsioon sisse. Jätad auto seisma ja mootori tööle kuuled, et jätab vahele. Lülitan välja ja lasen mõned minutid seista ning uuest sisse lülitades on vabakäik jälle stabiilne. Hakkan liikuma ja kogu kupatus algust peale.
RV8
Aitab LR varuosadega!
Postitusi: 498
Liitunud: L Aug 13, 2005 11:53
Asukoht: TALLINN
Kontakt:

Postitus Postitas RV8 »

vahel teeb väga paha häält ja vibrat väntvõlli esotsa rihmaratas. Selle leevendusmehhanism kipub katki minema. See ainult oletus.
Vasta

Mine “Tehnilised küsimused- Päris Defender ja Series”