td5 mootor vibreerib
td5 mootor vibreerib
Tõin enda Defender rahvamaja sünnipäeva-ürituseks Tallinna.
Külmast peast käivitades töötas mootor normaalselt, aga teepeal tundsin, et mootor ei tööta ühtlaselt.
Tegin mõned peatused - tühikäigul töötava mootori hääl meenutab traktorit - jõudu on vähem, selline tunne nagu üks silinder ei võtaks tööst osa...
Oskab keegi hea inimene ehk soovitada, et kustotsast viga võiks otsima hakata? Peaks kuhugi diagnostikasse minema vms?
Tänud ette hea nõu eest!
Lauri.
Külmast peast käivitades töötas mootor normaalselt, aga teepeal tundsin, et mootor ei tööta ühtlaselt.
Tegin mõned peatused - tühikäigul töötava mootori hääl meenutab traktorit - jõudu on vähem, selline tunne nagu üks silinder ei võtaks tööst osa...
Oskab keegi hea inimene ehk soovitada, et kustotsast viga võiks otsima hakata? Peaks kuhugi diagnostikasse minema vms?
Tänud ette hea nõu eest!
Lauri.
Kui silinder ei toimeta siis, on üks pihusti ilmselt rivist väljas. Seega, kibin-kabin diagnostikasse!
Viimati muutis landy, E Apr 23, 2007 07:56, muudetud 1 kord kokku.
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
-----------------------------------
SERIES II A 109"( '70 )-"Tindiplekk" / LR90 ( '88 )- "Inetu Pardipoeg" + palju unistusi
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!
-----------------------------------
SERIES II A 109"( '70 )-"Tindiplekk" / LR90 ( '88 )- "Inetu Pardipoeg" + palju unistusi
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!
Niisiis mure lahenduse leidnud.
Diagnostika näitas 2. pihusti viga. Kruttisin ükspäev klapikambri kaane maha ja painutasin veidi pihusti pistiku kontakte.
Kaan tagasi (koos uue tihendiga), mootor käima ja ! - korras
Paar pilti kah:
http://www.zone.ee/tobujuss/Article/LR/2007_pihusti/
Ahjah - Peetri soovitus oli mitte kõiki pistikuid näppida, vaid torkida ainult seda, mis ei ühendu, kuna kontaktide kaitsekiht kulub, potentsiaalne ühenduse kvaliteet halveneb ning autost saab konstruktor, mida peab tihti lahti ja kokku kruvima. Samas pole insenerid näiteks klapikambri kaane tihendi paikasättimist just liialt lihtsaks projekteerinud...
Diagnostika näitas 2. pihusti viga. Kruttisin ükspäev klapikambri kaane maha ja painutasin veidi pihusti pistiku kontakte.
Kaan tagasi (koos uue tihendiga), mootor käima ja ! - korras
Paar pilti kah:
http://www.zone.ee/tobujuss/Article/LR/2007_pihusti/
Ahjah - Peetri soovitus oli mitte kõiki pistikuid näppida, vaid torkida ainult seda, mis ei ühendu, kuna kontaktide kaitsekiht kulub, potentsiaalne ühenduse kvaliteet halveneb ning autost saab konstruktor, mida peab tihti lahti ja kokku kruvima. Samas pole insenerid näiteks klapikambri kaane tihendi paikasättimist just liialt lihtsaks projekteerinud...
Td5 pihustid on pumpihustid elektrilise juhtimisega. See pole tark tegu kõik pihustid mahvõtta ja stendi panna. see viib asjatu töö, aja ja ka materjali kulini (uued tihendid). Elektriliselt diagnoosida td5 pihusti tõrkumist saab ainult Land Roveri T4 testriga. Universaalsed OBD lugejad siin ei aita, seega on mõtekam tegeleda ühe konkreetse pihusti kontaktidega, seda enam et kontaktidega jändamine ei nõua pihusti mahavõtmist.
Kas selle teema alla käiks ka sarnane kirjeldus, käivitades töötab ilusti, hakkad sõitma ja tuleb vibratsioon sisse. Jätad auto seisma ja mootori tööle kuuled, et jätab vahele. Lülitan välja ja lasen mõned minutid seista ning uuest sisse lülitades on vabakäik jälle stabiilne. Hakkan liikuma ja kogu kupatus algust peale.