2. leht 2-st

Postitatud: E Jaan 13, 2014 16:37
Postitas Jaajog
Seda õli lisamist võib lugeda nii- ja naapidi, arvamusi internetis on täpselt vastupidiseid (ja internet juba ei valeta!). Tahaks näiteks Veiko arvamust kuulda selle kohta?

Postitatud: E Jaan 13, 2014 17:01
Postitas landy
Vanakooli diilsite puhul on kasutegur ammu tõestatud.
Vaidlemist on pigem koguse õle. Plaju 1L kohta lisada. Osad sooviatavd ~50L paagi kohta mitte üle 150 ml.

Postitatud: T Jaan 14, 2014 08:50
Postitas hevo
Tänased ilmastikutingimused olid eilsega sarnased u -8 kraadi. Tuleb tunnistada vähest diislikogemust. proovisin ära selle külma ilma käivitustehnika ja see toimis. Läks käima esimesest korrast, muidugi oli käivitus mõni sekund pikem kui tavaliselt aga käivitus. Küll aga tuli ette kiri "transmission fault" mis kustus peale järgmist käivitamist, kui auto oli juba soe. Aga jah, õli vajalikkusest kütusepaagis võiks kogenumad oma arvamust avaldada küll.

Postitatud: T Jaan 14, 2014 10:43
Postitas Rein
Nu nendel rida ja nn. rootor pumpadega massintel, millel pihusti avanes surve all, võib panna 2T õli hulka, kuid udupeenteese tänapäevastesse, küll ei paneks. Ise kasutan oma D1 lisandiks aeg ajalt Comma D-Tox lisandit ja väga hea. Chrysler Voyager 2,5 CRD puhul oli sama moodi. 4 pihustist tuli lõpuks puhastada ainult 1 peale D-Toxi kasutamist. Uutele diislitele ei mõju "rasvane" kütus hästi ;)

Postitatud: T Jaan 14, 2014 10:53
Postitas mihkelsoo
Rein kirjutas:Uutele diislitele ei mõju "rasvane" kütus hästi ;)
See on spekulatsioon. Googelda :)

Postitatud: T Jaan 14, 2014 10:57
Postitas Rein
Ise tundnud head rasvast venemaa kütet, Peugeot Partner näris läbi sirinal, kuid Mazda MPV tossas ja ei liikunud üldse. Veerand paagile peale Alexela oma ja 10 kilomeetriga lendas juba nagu linnuke. Peale seda lõpetasin igasuguse määrimise ära ja kui meelde tuleb, lasen D-Toxiga läbi, või kui pikalt tühikäigul tiksumist põlemata kütuse vinet üles viskama, no umbes selline lõhn, nagu Webasto jätab, peale veerand paagi tühjenemist on jälle "puhas".

Postitatud: T Jaan 14, 2014 12:24
Postitas mihkelsoo
Enda autoga maailma läbi sõitnud, ja "udupeen" mootor nurrub siiani kenasti. Küll aga on selgesti tunda vahet, kui paar korda õli koju olen unustanud. Sama väidavad ka kümned LR foorumid netis.

Postitatud: T Jaan 14, 2014 17:52
Postitas 007
Ei saa mitte vaiki olla. Minul D2 ei läinud käima ainult ükskord see oli kui öösel oli väljas -30 ja omikuks vist mingi -25 vms. D3 -ga ma ei mäleta, et oleks olnud sellist probleemi üldse. Seisab kogu aeg väljas Mustamäel ja lisandina kasutan juba mainitud Kleenflod AINULT. Seega mingi elektri/mehaaniline vms viga peab olema, kui ei käivitu. D2-l võis olla ka see jama et oli peal geel aku tuttuus ja ise arvan, et see möks seal sees ei olnud sellise külmaga enam pädev oma tööd tegema.

Postitatud: P Jaan 19, 2014 21:01
Postitas hevo
Oeh- Häda ja viletsus see D3. Täna -15 läks suht vaevaliselt käima. Mootor sai soojaks ja u 20min sai sõidetud kui tuli i* Engine system fault ja auto sõitis 70km/h. Jätsin auto seisma ning lülitasin mootori välja ja siis sisse tagasi ja fault oli kadunud. sõitsin u 10km ja jälle sama asi. kordasin uuesti protseduuri ja peale seda kuni Tallinnani u 100km polnud probleemi. Linnas sõites samuti mitte. Muidugi Tallinna poole sõites temperatuur vähenes -9-ni. On kellelgi mõtteid?

Postitatud: T Jaan 21, 2014 16:21
Postitas 007
... ise ntx kasutasin alla -15 seda trikki, et katsin radika papi tükiga 100% kinni (soovitus pesast) saab mootori kiiremini soojaks ja seisab soe kauem kui ntx ummikus. Ilmselgelt tegu mingi külmast tuleneva anomaaliaga ma pakun.

Massin

Postitatud: T Jaan 21, 2014 20:18
Postitas Kalamees
Vene saitidel oli see probleem arutamisel. Osadel autodel suuremate külmadega ja trassil kiiresti sõitmisega. Ja põhjus olevat, et suurel kiirusel ja külmaga käigukasti õlitemperatuur langeb liiga madalale ja aju piirab kiiruse ära. Aitab papitükk või muu asi millega radiaatorit osaliselt katta.

Postitatud: T Jaan 28, 2014 20:06
Postitas hevo
Mul siis teada, millest käivitusprobleemid - eelsüüteküünlad. 6-st saadi välja 3. 3 ülejäänut lõhkumata välja ei saa.

Postitatud: T Jaan 28, 2014 20:23
Postitas Rein
Vägisi kakub bensukaid vaatama :roll: