D3 valmistamine talveks
Vanakooli diilsite puhul on kasutegur ammu tõestatud.
Vaidlemist on pigem koguse õle. Plaju 1L kohta lisada. Osad sooviatavd ~50L paagi kohta mitte üle 150 ml.
Vaidlemist on pigem koguse õle. Plaju 1L kohta lisada. Osad sooviatavd ~50L paagi kohta mitte üle 150 ml.
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
-----------------------------------
SERIES II A 109"( '70 )-"Tindiplekk" / LR90 ( '88 )- "Inetu Pardipoeg" + palju unistusi
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!
-----------------------------------
SERIES II A 109"( '70 )-"Tindiplekk" / LR90 ( '88 )- "Inetu Pardipoeg" + palju unistusi
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!
Tänased ilmastikutingimused olid eilsega sarnased u -8 kraadi. Tuleb tunnistada vähest diislikogemust. proovisin ära selle külma ilma käivitustehnika ja see toimis. Läks käima esimesest korrast, muidugi oli käivitus mõni sekund pikem kui tavaliselt aga käivitus. Küll aga tuli ette kiri "transmission fault" mis kustus peale järgmist käivitamist, kui auto oli juba soe. Aga jah, õli vajalikkusest kütusepaagis võiks kogenumad oma arvamust avaldada küll.
-
- Land Rover-mu ainus armastus!
- Postitusi: 1150
- Liitunud: K Juul 16, 2008 19:49
- Asukoht: Lõuna
- Kontakt:
Nu nendel rida ja nn. rootor pumpadega massintel, millel pihusti avanes surve all, võib panna 2T õli hulka, kuid udupeenteese tänapäevastesse, küll ei paneks. Ise kasutan oma D1 lisandiks aeg ajalt Comma D-Tox lisandit ja väga hea. Chrysler Voyager 2,5 CRD puhul oli sama moodi. 4 pihustist tuli lõpuks puhastada ainult 1 peale D-Toxi kasutamist. Uutele diislitele ei mõju "rasvane" kütus hästi
http://reinufoto.wordpress.com/" onclick="window.open(this.href);return false;, http://pilt.delfi.ee/user/Reinz/" onclick="window.open(this.href);return false;
RR III 2002
EX Disco 1
RR III 2002
EX Disco 1
-
- Land Rover-mu ainus armastus!
- Postitusi: 1150
- Liitunud: K Juul 16, 2008 19:49
- Asukoht: Lõuna
- Kontakt:
Ise tundnud head rasvast venemaa kütet, Peugeot Partner näris läbi sirinal, kuid Mazda MPV tossas ja ei liikunud üldse. Veerand paagile peale Alexela oma ja 10 kilomeetriga lendas juba nagu linnuke. Peale seda lõpetasin igasuguse määrimise ära ja kui meelde tuleb, lasen D-Toxiga läbi, või kui pikalt tühikäigul tiksumist põlemata kütuse vinet üles viskama, no umbes selline lõhn, nagu Webasto jätab, peale veerand paagi tühjenemist on jälle "puhas".
http://reinufoto.wordpress.com/" onclick="window.open(this.href);return false;, http://pilt.delfi.ee/user/Reinz/" onclick="window.open(this.href);return false;
RR III 2002
EX Disco 1
RR III 2002
EX Disco 1
Ei saa mitte vaiki olla. Minul D2 ei läinud käima ainult ükskord see oli kui öösel oli väljas -30 ja omikuks vist mingi -25 vms. D3 -ga ma ei mäleta, et oleks olnud sellist probleemi üldse. Seisab kogu aeg väljas Mustamäel ja lisandina kasutan juba mainitud Kleenflod AINULT. Seega mingi elektri/mehaaniline vms viga peab olema, kui ei käivitu. D2-l võis olla ka see jama et oli peal geel aku tuttuus ja ise arvan, et see möks seal sees ei olnud sellise külmaga enam pädev oma tööd tegema.
"Life is like a box of Land Rovers. You never know what you're gonna get."
"Sport" massidesse !!! (lukud defauldis )
Krutitsa Disci - Krutitsa Disci... (Disco II)
Discovery 3 HSE
Discovery I
RR TDV8 3,6
"Sport" massidesse !!! (lukud defauldis )
Krutitsa Disci - Krutitsa Disci... (Disco II)
Discovery 3 HSE
Discovery I
RR TDV8 3,6
Oeh- Häda ja viletsus see D3. Täna -15 läks suht vaevaliselt käima. Mootor sai soojaks ja u 20min sai sõidetud kui tuli i* Engine system fault ja auto sõitis 70km/h. Jätsin auto seisma ning lülitasin mootori välja ja siis sisse tagasi ja fault oli kadunud. sõitsin u 10km ja jälle sama asi. kordasin uuesti protseduuri ja peale seda kuni Tallinnani u 100km polnud probleemi. Linnas sõites samuti mitte. Muidugi Tallinna poole sõites temperatuur vähenes -9-ni. On kellelgi mõtteid?
... ise ntx kasutasin alla -15 seda trikki, et katsin radika papi tükiga 100% kinni (soovitus pesast) saab mootori kiiremini soojaks ja seisab soe kauem kui ntx ummikus. Ilmselgelt tegu mingi külmast tuleneva anomaaliaga ma pakun.
"Life is like a box of Land Rovers. You never know what you're gonna get."
"Sport" massidesse !!! (lukud defauldis )
Krutitsa Disci - Krutitsa Disci... (Disco II)
Discovery 3 HSE
Discovery I
RR TDV8 3,6
"Sport" massidesse !!! (lukud defauldis )
Krutitsa Disci - Krutitsa Disci... (Disco II)
Discovery 3 HSE
Discovery I
RR TDV8 3,6
-
- Hurraa, pooltuhat postitust!
- Postitusi: 520
- Liitunud: T Mär 13, 2007 19:43
- Asukoht: Rakvere (tihti Lõuna Eestis)
Massin
Vene saitidel oli see probleem arutamisel. Osadel autodel suuremate külmadega ja trassil kiiresti sõitmisega. Ja põhjus olevat, et suurel kiirusel ja külmaga käigukasti õlitemperatuur langeb liiga madalale ja aju piirab kiiruse ära. Aitab papitükk või muu asi millega radiaatorit osaliselt katta.
LR Discovery 2 "Konstruktor"
-
- Land Rover-mu ainus armastus!
- Postitusi: 1150
- Liitunud: K Juul 16, 2008 19:49
- Asukoht: Lõuna
- Kontakt:
Vägisi kakub bensukaid vaatama
http://reinufoto.wordpress.com/" onclick="window.open(this.href);return false;, http://pilt.delfi.ee/user/Reinz/" onclick="window.open(this.href);return false;
RR III 2002
EX Disco 1
RR III 2002
EX Disco 1